Prezes swietuje !

Data: 2010-02-17 11:36:56
Autor: =he®sk=
Prezes swietuje !

ciekaw jestem czy posypal kotu leb popiolem ?

http://miniurl.pl/kotday

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-17 11:55:21
Autor: HaMMeR
Prezes swietuje !
On 2010-02-17 11:36, =he®sk= wrote:

ciekaw jestem czy posypal kotu leb popiolem ?

http://miniurl.pl/kotday

-- -- -- -- -- -- -- -

A ty, czy swoj juz wypolerowales?

Data: 2010-02-17 14:01:08
Autor: =he®sk=
Prezes swietuje !
On Wed, 17 Feb 2010 11:55:21 +0100, HaMMeR <tranzac@aster.pl> wrote:

> ciekaw jestem czy posypal kotu leb popiolem ?
> http://miniurl.pl/kotday
A ty, czy swoj juz wypolerowales?

 a ty, czy swoj juz wypolerowales ? ;O))))

Data: 2010-02-17 14:13:51
Autor: HaMMeR
Prezes swietuje !
On 2010-02-17 14:01, =he®sk= wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Ja tylko chcialem byc uprzejmy, natomiast ty wyszedles
na kompletnego, niegramotnego matola, ktory moze jedynie
pastowac innych,bo zadna wlasna mysl nie drazy twego
zpalikocialego mikroumyslu POjebie!:)

Data: 2010-02-17 14:35:42
Autor: =he®sk=
Prezes swietuje !
On Wed, 17 Feb 2010 14:13:51 +0100, HaMMeR <tranzac@aster.pl> wrote:

>   a ty, czy swoj juz wypolerowales ? ;O))))
Ja tylko chcialem byc uprzejmy,

 a ja nie ;o)))

natomiast ty wyszedles

 jestes w okresie adolescencji ?

na kompletnego, niegramotnego matola,

 nie przenos na innych swoich problemow z wlasnym ego

ktory moze jedynie pastowac innych,

 cierpisz na bulimia nervosa ?

bo zadna wlasna mysl nie drazy twego

 masz problemy z centracja ?

zpalikocialego mikroumyslu POjebie!:)

 jestes po lobotomi ? ;o)))

Data: 2010-02-17 15:01:43
Autor: HaMMeR
Prezes swietuje !
On 2010-02-17 14:35, =he®sk= wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Na wszystkie twoje pytania odpowiadam : NIE
Natomiast ty, oprocz kompleksu malego ptaszka i malego rozumu,
cierpisz na postepujacy infantylizm, bo sadzac po eksploatowaniu
swiezo odkrytych przez ciebie wyrazow obcych i obcobrzmiacych,
ktorych znaczenia kompletnie nie rozumiesz, potwierdzasz to z
nawiazka..:)
Maly dyzio w bereciku ze smigielkiem.., ale regres!

Data: 2010-02-17 12:09:16
Autor: Grzegorz Z.
Prezes swietuje !
Dnia Wed, 17 Feb 2010 11:36:56 +0100, =he®sk= napisał(a):

ciekaw jestem czy posypal kotu leb popiolem ?

http://miniurl.pl/kotday

No ale Dzień Kota jak słusznie zauważyłeś był wczoraj.

Prezes swietuje !