Prezes w kapciach poda herbate.

Data: 2015-12-05 15:11:12
Autor: Marek
Prezes w kapciach poda herbate.
Nowoczesna chce demonstrowac w nocy 13 grudnia przed domem J.Kaczynskiego.

Niech Petru lepiej powie, ile majatku zapisal na żone...

Data: 2015-12-06 07:08:13
Autor: Mark Woydak

--

A chuj cie to obchodzi! Jego pieniądze i jego żona. Ty dalej marszcz swego sflaczałego freda!

Mark Woydak

Data: 2015-12-06 05:15:17
Autor: Marek
Am Sonntag, 6. Dezember 2015 07:32:06 UTC+1 schrieb Mark Woydak:
[...]

U niejednego znich pieniadze są kradzione, a żona się puszcza.

Data: 2015-12-06 15:12:42
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości news:a3e3cf99-e89d-4985-8531-7aa85a980b33googlegroups.com...
[...]

Masz jakieś doswiadzenia w tym temacie?

Mark Woydak

Data: 2015-12-06 12:35:15
Autor: Marek
Am Sonntag, 6. Dezember 2015 15:15:09 UTC+1 schrieb Mark Woydak:
> [...]
>

> Mark Woydak
>
> --

U niejednego znich pieniadze są kradzione, a żona się puszcza.

Ja nie jestem jednym z nich.

Data: 2015-12-07 03:42:23
Autor: stevep
W dniu .12.2015 o 14:15 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

[...]

Twoja też i wcale jej się nie dziwię.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-12-06 08:25:14
Autor: u2
W dniu 2015-12-06 o 07:08, pajdak pisze:
A chuj cie to obchodzi! Jego pieniądze i jego żona. Ty dalej marszcz
swego sflaczałego freda!

ubecki pomiot pajdak ma z rana autoprojekcję:))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-12-07 03:41:35
Autor: stevep
W dniu .12.2015 o 00:11 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

Nowoczesna chce demonstrowac w nocy 13 grudnia przed domem  J.Kaczynskiego.

Niech Petru lepiej powie, ile majatku zapisal na żone...

Ty rozumie3sz co do ciebie mówią? Bo akurat Petru wypowiadał się przeciw  demonstracji pod domem Kwaka, a może jesteś tak nawalony, że nic do ciebie  nie dociera.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-12-09 12:15:13
Autor: Marek
W dniu poniedziałek, 7 grudnia 2015 03:41:37 UTC+1 użytkownik stevep napisał:
> [...]

Ty rozumie3sz co do ciebie mówią? Bo akurat Petru wypowiadał się przeciw  demonstracji pod domem Kwaka, a może jesteś tak nawalony, że nic do ciebie  nie dociera.

Jego partia organizuje demonstracje, a Petru mowi, ze nie nalezy brac w niej udzialu.
Chyba robi z siebie idiote...

Data: 2015-12-09 21:18:38
Autor: A. Filip
> [...]

> Nowoczesna chce demonstrowac w nocy 13 grudnia przed domem  > J.Kaczynskiego.
>
> Niech Petru lepiej powie, ile majatku zapisal na Ĺźone...

Ty rozumie3sz co do ciebie mĂłwią? Bo akurat Petru wypowiadał się przeciw  demonstracji pod domem Kwaka, a moĹźe jesteś tak nawalony, Ĺźe nic do ciebie  nie dociera.
-- stevep

Jego partia organizuje demonstracje, a Petru mowi, ze nie nalezy brac w niej udzialu.
Chyba robi z siebie idiote...

Partia mu się wymknęła spod kontroli? :-)

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
JeĹźeli cię wilk zaprasza, idĹş do niego, ale zabierz ze sobą psa.  (Przysłowie gruzińskie)

Data: 2015-12-09 21:35:27
Autor: z
W dniu 2015-12-09 o 21:18, A. Filip pisze:
Partia mu się wymknęła spod kontroli? :-)

A co na to Petru? ;-)

PS. Spokojnie. Nie macie się czym podniecać. Kolejna zagrywka pijarowska. Jutro jak go z rana zobaczę w lodówce to dostanie schabem :-)

Data: 2015-12-10 07:20:02
Autor: u2
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5668908f$0$22838$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A ja trzymam w lodówce zbiorowe zdjęcie wierchuszki PiS z ojcem dyrektorem. Idelane rozwiązanie na utrzymanie diety.

Data: 2015-12-10 14:58:24
Autor: stevep
W dniu .12.2015 o 07:20 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

W takim razie unikniesz wyskakiwania oszołomów z lodówki, a co z  telewizorem?
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-12-10 03:05:54
Autor: stevep
W dniu .12.2015 o 21:18 A. Filip <anfi@buntownik.pl> pisze:

> [...]

Chyba robi z siebie idiote...

Partia mu się wymknęła spod kontroli? :-)

Hmmm, bo nie jest generalisimusem jak prezio.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-12-10 07:18:31
Autor: u2
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości news:44e560b9-c2ff-488a-84dc-1490b775ac37googlegroups.com...
> [...]

-- -- -

Jego partia organizuje demonstracje, a Petru mowi, ze nie nalezy brac w niej udzialu.

Raczej z ciebie. Wiece poparcia organizuje PiS. Jak za czasów Edwarda Gierka.

Prezes w kapciach poda herbate.