Prezes w kapciach poda herbate.

Data: 2015-12-07 03:41:35
Autor: stevep
Prezes w kapciach poda herbate.
W dniu .12.2015 o 00:11 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

Nowoczesna chce demonstrowac w nocy 13 grudnia przed domem  J.Kaczynskiego.

Niech Petru lepiej powie, ile majatku zapisal na żone...

Ty rozumie3sz co do ciebie mówi±? Bo akurat Petru wypowiadał się przeciw  demonstracji pod domem Kwaka, a może jeste¶ tak nawalony, że nic do ciebie  nie dociera.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-12-09 12:15:13
Autor: Marek
W dniu poniedziałek, 7 grudnia 2015 03:41:37 UTC+1 użytkownik stevep napisał:
> [...]

Ty rozumie3sz co do ciebie mówi±? Bo akurat Petru wypowiadał się przeciw  demonstracji pod domem Kwaka, a może jeste¶ tak nawalony, że nic do ciebie  nie dociera.

Jego partia organizuje demonstracje, a Petru mowi, ze nie nalezy brac w niej udzialu.
Chyba robi z siebie idiote...

Data: 2015-12-09 21:18:38
Autor: A. Filip
> [...]

> Nowoczesna chce demonstrowac w nocy 13 grudnia przed domem  > J.Kaczynskiego.
>
> Niech Petru lepiej powie, ile majatku zapisal na ĹĽone...

Ty rozumie3sz co do ciebie mĂłwiÄ…? Bo akurat Petru wypowiadaĹ‚ siÄ™ przeciw  demonstracji pod domem Kwaka, a moĹĽe jesteĹ› tak nawalony, ĹĽe nic do ciebie  nie dociera.
-- stevep

Jego partia organizuje demonstracje, a Petru mowi, ze nie nalezy brac w niej udzialu.
Chyba robi z siebie idiote...

Partia mu się wymknęła spod kontroli? :-)

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
JeĹĽeli ciÄ™ wilk zaprasza, idĹş do niego, ale zabierz ze sobÄ… psa.  (PrzysĹ‚owie gruziĹ„skie)

Data: 2015-12-09 21:35:27
Autor: z
W dniu 2015-12-09 o 21:18, A. Filip pisze:
Partia mu się wymknęła spod kontroli? :-)

A co na to Petru? ;-)

PS. Spokojnie. Nie macie się czym podniecać. Kolejna zagrywka pijarowska. Jutro jak go z rana zobaczę w lodówce to dostanie schabem :-)

Data: 2015-12-10 07:20:02
Autor: u2
Prezes w kapciach poda herbate.
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5668908f$0$22838$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A ja trzymam w lodówce zbiorowe zdjęcie wierchuszki PiS z ojcem dyrektorem. Idelane rozwi±zanie na utrzymanie diety.

Data: 2015-12-10 14:58:24
Autor: stevep
W dniu .12.2015 o 07:20 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

W takim razie unikniesz wyskakiwania oszołomów z lodówki, a co z  telewizorem?
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-12-10 03:05:54
Autor: stevep
W dniu .12.2015 o 21:18 A. Filip <anfi@buntownik.pl> pisze:

> [...]

Chyba robi z siebie idiote...

Partia mu się wymknęła spod kontroli? :-)

Hmmm, bo nie jest generalisimusem jak prezio.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-12-10 07:18:31
Autor: u2
Prezes w kapciach poda herbate.
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:44e560b9-c2ff-488a-84dc-1490b775ac37googlegroups.com...
> [...]

-- -- -

Jego partia organizuje demonstracje, a Petru mowi, ze nie nalezy brac w niej udzialu.

Raczej z ciebie. Wiece poparcia organizuje PiS. Jak za czasów Edwarda Gierka.

Prezes w kapciach poda herbate.