Prezes wiedział o apelu p. Kopacz.

Data: 2014-10-02 08:25:00
Autor: WW
Prezes wiedział o apelu p. Kopacz.
Witam

Ekspoze mnie nie interesowało, bo nie ma żadnego praktycznego znaczenia.
Natomiast gest nadprezesa mnie zadziwił i ten fragment szczególnie uważnie obejrzałem kilka razy.
Moim zdaniem, wiewiórki PiS-u doniosły nadprezesowi o tym apelu wcześniej i spin-doktorzy wypracowali kapitalne, trzeba przyznać, kontr-posunięcie.
To wniosek z obserwacji mowy ciała nadprezesa, który jak tylko p, Kopacza zaczęła , już sprężył się do wstania, wyraźnie czekał na te słowa i doskonale wiedział, co ma zrobić.

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2014-10-02 18:43:05
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:m0ir42$pca$1node1.news.atman.pl...
[...]

Widać było że przebiera nóżkami i uda ściska. Może miał parcie na mocz?

MW

Prezes wiedział o apelu p. Kopacz.