Prezesi państwowych spółek dostaną gigantyczne emerytury

Data: 2017-11-30 05:04:22
Autor: japanizer
Prezesi państwowych spółek dostaną gigantyczne emerytury
No, z emeryturami pisiorki robią wałek, jaki opisałem z tydzień temu:

https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/emerytury-limit-skladek-na-zus-prezesi-spolek,64,0,2392128.html

  Nawet bardzo przeciętnie zarabiający prezes w największych państwowych   spółkach może liczyć już po jednej kadencji na co najmniej średnią emeryturę,   którą przeciętny Polak wypracuje w ciągu całego swojego życia. Taki efekt   przyniosą zmiany, które zamierza wprowadzić rząd. Dzięki PiS najbogatsi będą   dostawać miesięcznie nawet po kilkadziesiąt tysięcy złotych.

  Wesołe jest życie staruszka - prezesa

  Na przykładzie Zbigniewa Jagiełły (prezesa PKO BP) widać, że przy miesięcznych   zarobkach na poziomie 265 tys. zł brutto w ciągu tylko jednego roku pracy   zbierze na emeryturę około 620 tys. zł składek emerytalnych (19,5 proc.   pensji). W tym samym czasie przeciętny pracownik za średnią krajową nazbiera   niecałe 11 tys. zł. To oznacza, że musiałby pracować 56 lat, żeby zrównać się   kwotą oszczędności emerytalnych z szefem największego polskiego banku.

Dobra zmiana!

Data: 2017-11-30 14:15:11
Autor: A. Filip
Prezesi państwowych spółek dostaną gigantyczne emerytury [za swoje wyższe składki na ZUS]
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Ależ totalna opozycja z pełnym poświęceniem będzie pracować nad tym żeby
prezesi państwowych spółek zeszli (na zawał serca) zanim dożyją emerytury!
Czy może na totalną opozycję nie można liczyć? ;-)

Data: 2017-11-30 05:48:10
Autor: japanizer
On Thursday, November 30, 2017 at 10:15:13 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

prezesi państwowych spółek zeszli (na zawał serca) zanim dożyją emerytury!
Czy może na totalną opozycję nie można liczyć? ;-)

No widzisz, miała być dobra zmiana, a wyszła dobra zmiana dla politruków.

Data: 2017-11-30 16:10:44
Autor: Totalna Opozycja
chłopski filozof "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+h9u7w096df-hbu4@wp.eu...
[...]

Masz cos konkretnego do powiedzenia w temacie? Jak nie to WON na drzewo!

CL

Data: 2017-11-30 14:59:43
Autor: z
Prezesi państwowych spółek dostanąQ1|B j{rs9ŢzgŤĘŰŤ
Nie będzie żadnych wielkich emerytur.
jeśli jakiekolwiek będą to dla wszystkich takie same.
Się ustawę wprowadzi... nie takie przewały uczył nas Tusk robić na emeryturach :-)

Data: 2017-11-30 06:50:03
Autor: japanizer
On Thursday, November 30, 2017 at 11:00:01 PM UTC+9, z wrote:
Nie będzie żadnych wielkich emerytur.
jeśli jakiekolwiek będą to dla wszystkich takie same.
Się ustawę wprowadzi... nie takie przewały uczył nas Tusk robić na emeryturach :-)

Strzelasz do własnej bramki i o tym nie wiesz.

Data: 2017-11-30 16:49:47
Autor: z
W dniu 2017-11-30 o 15:50, japanizer@japanizer.org pisze:
Strzelasz do własnej bramki i o tym nie wiesz.

Nie strzelam. Znam przyszłość :-)

Data: 2017-11-30 16:17:26
Autor: Totalna Opozycja

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości
Nie będzie żadnych wielkich emerytur.
jeśli jakiekolwiek będą to dla wszystkich takie same.
Się ustawę wprowadzi... nie takie przewały uczył nas Tusk robić na
emeryturach :-)

CZyli za złodziejstwo, sukińsytwo i obłude PiS odpowada Tusk, tak PiS-owski
pachołku?

CL

Data: 2017-11-30 16:52:12
Autor: z
W dniu 2017-11-30 o 16:17, Totalna Opozycja pisze:
CZyli za złodziejstwo, sukińsytwo i obłude PiS odpowada Tusk, tak PiS-owski
pachołku?

PiS przez ostatnie dwa lata :-) w kwestii emerytur i budżetu państwa brał garściami z bogatej działalności PO.

Takie są fakty. I za to będę go zawsze i ciągle krytykował.

Data: 2017-11-30 17:20:42
Autor: Totalna Opozycja

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5a20292d$0$5158$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Czyli znów winni ONI, tak? Masz jakieś przykłady tego "brania"?

CL

Data: 2017-11-30 16:09:29
Autor: Totalna Opozycja

Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:34f5de69-14f7-4db7-924a-f52f657869f2googlegroups.com...
No, z emeryturami pisiorki robią wałek, jaki opisałem z tydzień temu:

Nareszcie Sami Zostaliście Złodziejami!

CL

Prezesi państwowych spółek dostaną gigantyczne emerytury