Prezesie! Klempo! Czas poręczyć!

Data: 2012-02-13 16:10:19
Autor: Grzegorz Z.
Prezesie! Klempo! Czas poręczyć!
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,11133796,Trzej_kibole_Arki__ktorzy_pobili_rodzicow_juz_zlapani.html

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-02-13 15:16:06
Autor: Obserwator
Prezesie! Klempo! Czas poręczyć!
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

*********************************

Czubaszek do czubkow, nic dziwnego, ze jej sie popierdzielilo po tych skrobankach.

Kobiety ktore nie maja dzieci, czesto swiruja na stare lata:)

Data: 2012-02-13 16:19:13
Autor: Grzegorz Z.
Obserwator napisał:

[...]

Jesteś kobietą po skrobance?

Data: 2012-02-13 15:26:20
Autor: Obserwator
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):
Jesteś kobietą po skrobance?

...gdybys byl mezczyzna, a nie zablokanym palantem,  to bys wiedzial o czym pisze.

Data: 2012-02-13 15:44:18
Autor: Obserwator
Obserwator napisał:

> Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a): > >> Jesteś kobietą po skrobance?
> [...]

czytasz nadal informacje podawane przez gazete ktora nie jest funta klakow
warta, nic dziwnego zes glab i wstawiles sobie wypociny pokopanej baby do
stopki, ktora kopci jak komin bo cierpi na depresje i wygaduje glupoty, bo
ciemna jak tabaka w rogu. Za komuny to ona mogla byc dobra, ale dzisiaj to juz zywy zabytek, ktory mentalnie nadal jest komuchem.

Niech ona sie zacznie leczyc u psychiatry, a nie lansuje w postubeckiej TV i
wygaduje pierdoly.

Przetlumacz jej moze ten tekst, skoro jest dla ciebie autorytetem:))

Childlessness and psychological well-being

http://www.nova.no/asset/3554/1/3554_1.pdf

Data: 2012-02-13 16:55:10
Autor: Grzegorz Z.

Obserwator napisał:

[...]

http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/506621,jedynka-reda-cup-kibole-arki-zaatakowali-rodzicow-i-malych,id,t.html?cookie=1

A teraz?

Data: 2012-02-13 17:56:01
Autor: Przemysław W
Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:jtwivia81e6q.11fl2m7awir0z.dlg40tude.net...
Obserwator napisał:

[...]

To idiota po resekcji płatów czołowych.

Przemek

--

Jarozbaw Kaczyński:

" Policja nieskuteczna. Nie potrafiła przejąć metod SB".

Data: 2012-02-13 17:12:40
Autor: Obserwator
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):
To idiota po resekcji płatów czołowych.

...a wszy z ktorymi miales problem, juz wytepiles, madry i inteligentny na opak? :)))

Data: 2012-02-13 16:36:06
Autor: raff
Prezesie! Klempo! Czas poręczyć!
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Proponuje juz teraz to "inne wyjscie".

R.

Data: 2012-02-13 16:37:53
Autor: Grzegorz Z.
raff napisał:

"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Proponuje juz teraz to "inne wyjscie".

Proponuję na rowerek pączusiu.

A później zaznajomić się z netykietą Usenetu.

Data: 2012-02-13 15:56:09
Autor: Obserwator
Prezesie! Klempo! Czas poręczyć!
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):
Proponuję na rowerek pączusiu.

A później zaznajomić się z netykietą Usenetu.

tobie jak widac rowerek nie pomaga. Rowerek niesty uszkadza *meskosc*:))
Osobisci uwazam, ze powinienes zaczac uprawiac boks, to moze stalbys sie w
koncu mezczyzna, a nie rozlazlym ciamajda, ktorego zadna baba nie chce.

Ps. teraz napisz cos pod kolejnym swoim nickiem, aby obalic moj tekst:)

Udowodnisz w ten sposob jak przestrzegasz zasad usenetu - w/g swojej
odwroconej na opak logiki, co niewatpliwie jest konsekwencja problemow ze
znalezieniem sobie odpowiedniej partnerki zyciowej.

Data: 2012-02-13 16:46:19
Autor: raff
Prezesie! Klempo! Czas poręczyć!
On Mon, 13 Feb 2012 16:37:53 +0100, "Grzegorz Z."
<tictactoe@colleen.org> wrote:

raff napisał:

[...]

Ja tez. Na przyklad dla Grzesia: "Nie bede zmienial tematow nie swoich
watkow".

R.

Data: 2012-02-13 16:55:45
Autor: Grzegorz Z.

[...]