Prezesie, czekamy na g³os

Data: 2012-06-14 09:51:56
Autor: Bogdan Idzikowski
Prezesie, czekamy na g³os
Je¿eli lider PiS Jaros³aw Kaczyñski nie zwo³a konferencji prasowej, na której potêpi bezwarunkowo kiboli przynosz±cych hañbê Polsce, to oznacza, ¿e przyk³ada rêkê do niszczenia wizerunku naszego kraju w ¶wiecie
wiêcej:
http://wyborcza.pl/1,75968,11928750,Prezesie__czekamy_na_glos.html

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-06-14 08:36:03
Autor: dante
Prezesie, czekamy na g³os
Dnia Thu, 14 Jun 2012 09:51:56 +0200, Bogdan Idzikowski napisa³(a):

[...]

A kota ci±gn±³ za ogon raz czy dwa razy na tydzieñ ?

Data: 2012-06-14 10:28:49
Autor: mkarwan
Prezesie, czekamy na g³os

U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4fd9981f$0$1223$65785112news.neostrada.pl...
http://wyborcza.pl/1,75968,11928750,Prezesie__czekamy_na_glos.html

Po co tak czêsto GW buduje napiêt± atmosferê ,podsyca i wielokrotnie dolewa
oliwy do ognia wisz±cej awantury. ???!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Przecie¿ ju¿ od pi±tku o tym incydencie z Rosjanami przypomina ka¿dego dnia
dodaj±c jakie¶ szczególiki, np ,¿e pobici to kibice ¦l±ska pe³ni±cy ochronê
!!!!.
Namiêtnie przypominaj±c o tym incydencie GW ci±gle dra¿ni ,prowokuje i
popycha polskich ¿uli, kiboli, którzy rozdra¿nieni zachêceni i wyra¼nie
sprowokowani przez bezmy¶lnych idiotów z GW zrobi± awanturê.
Polscy kibole ura¿eni w swojej "dumie" w koñcu siê rzuc± na Rosjan i wtedy
bêdzie dopiero jatka, któr± bêdzie mo¿liwe opanowaæ przy pomocy armatek
wodnych i gumowych kul.
A obrazki z tego pójd± na ca³y ¶wiat i dobrze, jak nie bêdzie jakiego¶ przy
tym trupa !!!!!!
Czy o to Gazeto Wyborcza ci chodzi ???????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jak tak to podsycaj dale i opisuj dodaj±c co chwila nowe szczególiki
incydentu po meczu Rosja - Czechy o tym !!
Niby powa¿na gazeta, a czasem tak kretyñsko siê zachowuj±ca, ¿e a¿ rêce a¿
opadaj± !!!!
¼ród³o
http://m.sport.pl/euro2012/1,117535,11904337.html?articlePageNumber=1&articlePageStep=1&v=1&obxx=11904337

Data: 2012-06-14 10:57:13
Autor: Grzegorz Z.
Prezesie, czekamy na g³os
mkarwan napisa³:

http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/rosjanie_chca_manifestacji_w_warszawie._co_na_to_wladze_miasta__nie_widze_problemu_-_mowi_pani_gawron_21659

http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/ciosek_o_marszu_rosjan:_to_pomysl_z_piekla_rodem._flage_moga_sobie_czcic_u_siebie_21722

http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/lodz:_bandycki_atak_polskich_kibicow_czy_antypolska_manipulacja_brytyjskich_mediow__21718

http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/dzis_401_rocznica_zdobycia_smolenska._poznaj_bohaterstwo_nowodworskiego_21813

http://www.fronda.pl/obrazy/77804.jpg http://www.fronda.pl/obrazy/77806.jpg

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chc± aby by³ spokój niech pisz± do
abuse. Im wiêcej takich donosów tym szybciej bêdzie spokój. Samo siê nie

Data: 2012-06-15 23:17:40
Autor: Observatore
Prezesie, czekamy na g³os
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisa³(a):
Niby powa¿na gazeta, a czasem tak kretyñsko siê zachowuj±ca, ¿e a¿ rêce a¿
opadaj± !!!!
¼ród³o

tak samo powazna jak Trybuna Robotnicza i tacy sami kretyni tam pracuja jak PRL-owskiej Trybunie.

Data: 2012-06-14 12:08:14
Autor: jr
Prezesie, czekamy na g³os

[...]

Ja my¶lê Idzikowski, ¿e w tym akurat wypadku kibole uratowali nasz wizerunek
na ¶wiecie. Pokazali po prostu, ¿e nie pozwalamy siê biæ i obra¿aæ jak
wasale lub niewolnicy. To, ¿e kto¶ ciê chwali i poklepuje jak byle ch... nie
znaczy wcale, ¿e masz u niego dobry wizerunek. Nikt obcy ci tego nie powie,
jaki jest twój prawdziwy wizerunek.
jb

Data: 2012-06-14 12:16:09
Autor: Marek Czaplicki
Prezesie, czekamy na g³os
jr pisze na pl.soc.polityka w czwartek 14 czerwiec 2012 12:08:

[...]

Ja my¶lê, ¿e wg tego wystarczy tylko wys³aæ naszych pseudo tam gdzie mamy kiepski wizerunek, zaopatrzyæ w kije do bejsbola. Bêdzie dobrze jak wizerunek spadnie do 0. Gorzej jak do warto¶ci ujemnych. :-)

Data: 2012-06-14 12:41:50
Autor: jr
Prezesie, czekamy na g³os

U¿ytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> [...]

kiepski
wizerunek, zaopatrzyæ w kije do bejsbola.

Nie potrafisz mysleæ samodzielnie.
Tutaj wa¿ne jest nastêpstwo okre¶lonych zdarzeñ, a nie taki, czy inny ich
obraz. Nienormalnym by³o zezzwolenie na pochód po pobiciu polskich
ochroniarzy. Nie mo¿esz oczekiwaæ normalnych zjawisk w nienormalnych
sytuacjach.

Bêdzie dobrze jak wizerunek spadnie do 0.
Gorzej jak do warto¶ci ujemnych. :-)

Filozof z ciebie, a mo¿e i scholastyk... Zbuduj jeszcze ten wehiku³ czasu,
to zobaczymy.
jb

Data: 2012-06-14 13:35:09
Autor: Marek Czaplicki
Prezesie, czekamy na g³os
jr pisze na pl.soc.polityka w czwartek 14 czerwiec 2012 12:41:

[...]

To wyja¶nij jak naparzanie innych ludzi w zwi±zku z wydarzeniem sportowym ma siê do budowania pozytywnego wizerunku na ¶wiecie. Ty o tej "budowie" wspomnia³e¶. :-)

Data: 2012-06-14 15:46:28
Autor: jr
Prezesie, czekamy na g³os

> [...]

> sytuacjach.

To wyja¶nij jak naparzanie innych ludzi w zwi±zku z wydarzeniem sportowym

Czy ty masz normaly kontakt z rzeczywisto¶ci±?
Zapowied¼ przemarszu z sierpami i m³otami nazywasz wydarzeniem sportowym?
S³owo sie rzek³o i polskie w³adze powinny czego¶ takiego zabronic w³asnie
dlatego, aby nie mieszaæ sportu z polityk±. W ten w³a¶nie sposób prawo
powinno chroniæ wizerunku kraju! Gdzie prawo nie dzia³a, pojawia sie lincz,
którego ¶wiadkiem bylismy na ulicach Warszawy. Nie dosz³oby do tego, gdyby
w³adze Warszawy nie zlekcewa¿y³y wcze¶niejszych zapowiedzi, a tak¿e wydarzeñ
we Wroc³awiu. Zamiast u¿alaæ sie nad 'z³ym wizerunkiem', z³o nalezy têpiæ w
zarodku.

jb

Data: 2012-06-14 15:53:29
Autor: Bogdan Idzikowski
Prezesie, czekamy na g³os

U¿ytkownik "jr" <bezadresu@gru.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jrcptq$54m$8node2.news.atman.pl...

> [...]

we Wroc³awiu. Zamiast u¿alaæ sie nad 'z³ym wizerunkiem', z³o nalezy têpiæ w

Masz racjê. Ciebie powinni zlinczowaæ na ¶niadanie. Innych, tobie podobnych na obiad!

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-06-15 08:47:23
Autor: Marek Czaplicki
Prezesie, czekamy na g³os
jr pisze na pl.soc.polityka w czwartek 14 czerwiec 2012 15:46:

> [...]

S³owo sie rzek³o i polskie w³adze powinny czego¶ takiego zabronic w³asnie
dlatego, aby nie mieszaæ sportu z polityk±.

To postawmy hipotezê. Czy jakby jaki¶ wa¿ny mecz przypada³ w okresie ¶wi±t pañstwowych w Polsce, w innym kraju np w Niemczech. Przypu¶æmy ¿e by³oby to ¶wiêto Konstytucji. I Polscy kibice zwrócili by siê z pro¶b± na umo¿liwienie przemarszu w tym dniu. To czy w³adze niemieckie np wykaza³yby siê: a) budowaniem wizerunku pañstwa prawa, swobód i szacunku dla innych nacji przez umo¿liwienie owego przemarszu, b) tu mo¿esz wstawiæ sobie czym by siê wykaza³y gdyby ot tak zabroni³y owego.
My mamy swoj± historiê, Niemcy maj± swoj±, Rosjanie maj± swoj±, inne nacje te¿. Jeste¶my gospodarzami EURO, to do czego¶ zobowi±zuje, oprócz przywilejów.

Data: 2012-06-15 14:01:41
Autor: jr
Prezesie, czekamy na g³os

> [...]

> dlatego, aby nie mieszaæ sportu z polityk±.

To postawmy hipotezê. Czy jakby jaki¶ wa¿ny mecz przypada³ w okresie ¶wi±t

Jak± znów hipoteze filozofie jeden? Nie ma ju¿ pañstwa sowieckiego, sierp i
m³ot jest flag± niczyj±! Pokazywanie sierpa i m³ota nie ró¿ni sie niczym od
pokazywania swastyki. S± to symbole ludobójczych systemów i publiczne ich
eksponowanie jest w Polsce zakazane.
¦wiêto 12 czerwca jest rocznic± powstania Federacji Rosyjskiej, czyli
rozpadu czerwonego gówna, jakim by³ Zwi±zek Sowiecki. Jesli kto¶ robi z tego
okazjê do pokazywania ludobójczych symboli, to znaczy, ¿e robi to z³o¶liwie,
za co powinien byæ ukarany. Dotar³o?

jb

Data: 2012-06-15 14:16:06
Autor: Bogdan Idzikowski
Prezesie, czekamy na g³os

U¿ytkownik "jr" <bezadresu@gru.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jrf858$s5o$2node1.news.atman.pl...

> [...]

okazjê do pokazywania ludobójczych symboli, to znaczy, ¿e robi to z³o¶liwie,

Przeczytaj i przytocz odpowiedni punkt ustawy, która w Polsce zakazuje pokazywanie sierpa i m³ota, geniuszu!

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-06-16 00:01:39
Autor: jr
Prezesie, czekamy na g³os

> [...]
z³o¶liwie,
> za co powinien byæ ukarany. Dotar³o?

Przeczytaj i przytocz odpowiedni punkt ustawy, która w Polsce zakazuje

Jak przyjadê to poszukam.
jb

Data: 2012-06-16 08:19:17
Autor: Bogdan Idzikowski
Prezesie, czekamy na g³os

U¿ytkownik "jr" <bezadresu@gru.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jrgba5$ht$1node1.news.atman.pl...
> [...]
z³o¶liwie,
> za co powinien byæ ukarany. Dotar³o?

Przeczytaj i przytocz odpowiedni punkt ustawy, która w Polsce zakazuje

Fiu, fiu! To ciê ju¿ mocno wziê³o. Niczym Korê palenie marihuany. Koniecznie udaj siê do psychologa. Mo¿e nie jest za pó¼no!

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-06-15 23:04:39
Autor: Observatore
Prezesie, czekamy na g³os
jr <bezadresu@gru.pl> napisa³(a):
Jak± znów hipoteze filozofie jeden? Nie ma ju¿ pañstwa sowieckiego, sierp i
m³ot jest flag± niczyj±!

Bo sie inaczej nazywa, specjalisto od antykomunizmu?
Upadku komunizmu nie da sie zadekretowac wydajac oswiadczenie: komunizm sie
skonczyl.

Opublikowany przed trzema laty Raport Brytyjskiej Izby Gmin, zatytu³owany
*Rosja: nowa konfrontacja?* zawiera³ wyra¼nie sformu³owan± tezê o ci±g³o¶ci
historycznej obecnej polityki Kremla z okresem Rosji Sowieckiej. Przytacza siê tam zdanie Martina McCauleya, by³ego wyk³adowcy Uniwersytetu w
Londynie, który stwierdzi³: *Rosja chce staæ siê jak ZSRR. Jej celem koñcowym jest bycie supermocarstwem*. Cytuje siê tak¿e s³owa samego Putina o tym, i¿ *upadek ZSRR by³ najwiêksz±,
geopolityczn± katastrof±*.

... dzisiejsza Rosja kierowana przez funkcjonariuszy KGB, jest zaledwie
kolejn± mutacj± zbrodniczego systemu, !!

W Polsce komunizm rowniez sie nie skonczyl, tylko ZMUTOWAL.

 Obecna polityka sowietow wobec Polski, to powolne jej ponowne opanowamnie.

Po Ukrainie i Bialorusi - przyszla kolej na Polske - tak jak ostrzegal s.p.
Lech Kaczynski.

http://bezdekretu.blogspot.ca/

Data: 2012-06-14 12:11:54
Autor: bicz na bomble
Prezesie, czekamy na g³os
On Thu, 14 Jun 2012 09:51:56 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@neostrada.pl> wrote:

Je¿eli...

GWno moze sobie wzywac. Do woli :)

R.

Data: 2012-06-15 12:18:42
Autor: White Power
Prezesie, czekamy na g³os
zieeeew!

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-
snc7/s720x720/303341_479489118743356_2062898317_n.jpg

Data: 2012-06-15 23:24:15
Autor: Observatore
Prezesie, czekamy na g³os
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisa³(a):
Je¿eli lider PiS Jaros³aw Kaczyñski nie zwo³a konferencji prasowej, na której potêpi bezwarunkowo kiboli przynosz±cych hañbê Polsce,

:)))....i zrobi wiec taki jak za PRL-u na ktorym wystapia pisowcy i beda po
kolei potepiac.....

--

Prezesie, czekamy na g³os