Prezio idiota, premier cymbał

Data: 2010-10-31 09:47:21
Autor: Hans Kloss
Prezio idiota, premier cymbał
... mój Boże, za co karzesz Ojczyznę taka dwójką bęcwałów u steru
władzy?
http://bernardo.salon24.pl/244946,czy-donald-tusk-przeprosi-rodziny-ofiar-tragedii-smolenskiej
Wynika z powyższego niedwuznacznie że ryży cymbał nie rozumie tekstu
pisanego w języku polskim.
J-23

Data: 2010-10-31 17:51:31
Autor: u2
W dniu 2010-10-31 17:47, Hans Kloss pisze:
[...]

Dlatego polska gospodarka i polskie finanse są w opłakanym stanie, bo na
czele jest trzech historyków, czyli niekompetentnych w takich sprawach osób.

Prezydent, Premier i Marszałek Sejmu.

Data: 2010-10-31 17:58:25
Autor: pluton
> [...]

Dlatego polska gospodarka i polskie finanse są w opłakanym stanie, bo na
czele jest trzech historyków, czyli niekompetentnych w takich sprawach

Na szczescie w opozycji mamy bardzo kompetentnego wariata, można by rzec
wariata
habilitowanego.

Nullification

Data: 2010-10-31 19:24:21
Autor: u2
Prezio idiota, premier cymbał
W dniu 2010-10-31 17:58, pluton pisze:
Na szczescie w opozycji mamy bardzo kompetentnego wariata, moÂżna by rzec
wariata
habilitowanego.

Boli ciebie, że Jarkacz to wykształcona osoba, a nie styropian ?

Data: 2010-10-31 21:51:31
Autor: pluton
Prezio idiota, premier cymbał

> Na szczescie w opozycji mamy bardzo kompetentnego wariata, mo?na by rzec
> wariata
> habilitowanego.

Boli ciebie, że Jarkacz to wykształcona osoba, a nie styropian ?

Niespecjalnie. Raczej bolalo mnie, ze przestepca ze srednim wyksztalceniem
bez matury byl wicepremierem w rzadzie najjasniejszej N-tej Rzeczpospolitej.

Ale widze, ze ciebie boli, ze Prezydent, Premier i Marszałek Sejmu maja
wyzsze
wyksztalcenie ?

Nullification

Data: 2010-10-31 14:13:08
Autor: Hans Kloss

Data: 2010-10-31 14:13:12
Autor: Hans Kloss

Data: 2010-10-31 14:16:21
Autor: Hans Kloss
[...]

Premier i prezydent- maturzyści przechwalający się bezzasadnie wyższym
albo wręcz elektryk po zawodówce na najwyższym urzędzie to byli cacy.
Ale wicepremier przeszkadzał...
J-23

Data: 2010-10-31 22:45:14
Autor: pluton
[...]

Przypomnij nam, ktory to premier przechwalal sie bezzasadnie wyższym ?
Kwacha wybral narut, pomylki sie zdarzaja.

Elektryk tez byl z wyboru,
Natomiast przestepce wyciagnal na urzad Genialny Strateg,
pierdzieląc w kółko że Polska jest najważniejsza.

Nullification

Data: 2010-10-31 15:09:13
Autor: Hans Kloss
On 31 Paź, 22:45, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

Przypomnij nam, ktory to premier przechwalal sie bezzasadnie wyższym ?
Maturzysta "Mazowiecki"
Kwacha wybral narut, pomylki sie zdarzaja.
To nie była pomyłka, to był rezultat.
Elektryk tez byl z wyboru,
Niestety, nie najlepiej to świadczy o sensowności owych wyborów.
Zamiast tego proponuję więc losowanie, to by wyraźnie zwiększyło
prawdopodobieństwo że najwyższy urząd obejmie ktoś rozsądny.
Natomiast przestepce wyciagnal na urzad Genialny Strateg,
pierdzieląc w kółko że Polska jest najważniejsza.
"Przestępca" też był z wyboru, jego jaczejka dostała prawie 12%
głosów. Btw. taki z niego "przestępca" ze i w tym roku mógł
kandydować, mimo że ustawa wyraźnie zabrania tego przestępcom
właśnie.
J-23

Data: 2010-10-31 23:34:29
Autor: pluton
Prezio idiota, premier cymbał

Przypomnij nam, ktory to premier przechwalal sie bezzasadnie wyższym ?
Maturzysta "Mazowiecki"

I co ? Latał i wykrzykiwał że jest docentem archeologii ?
Nic takiego nie pamiętam...

Kwacha wybral narut, pomylki sie zdarzaja.
To nie była pomyłka, to był rezultat.

Rezultat czego ?

Elektryk tez byl z wyboru,
Niestety, nie najlepiej to świadczy o sensowności owych wyborów.

Gdyby wariat miał dzieci, to też bym był za prezydenturą dziedziczną.
Wybory są drogie i na dodatek łatwo o pomyłkę.
Kim Dzong Wariat mógłby nas zbawić od tych niedogodności demokracji.

[...]

No pewnie, co to za przestepca , skoro zostal skazany prawomocnym
wyrokiem. Smialo moze byc wicejarkiem.

Nullification

Data: 2010-10-31 15:56:20
Autor: Hans Kloss
Prezio idiota, premier cymbał
On 31 Paź, 23:34, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

Maturzysta "Mazowiecki"
I co ? Lata i wykrzykiwa e jest docentem archeologii ?
Nic takiego nie pami tam...
Na obwieszczeniach wyborczych zarówno z wyborów parlamentarnych jak i
prezydenckich widniał jako osobnik  z wyższym wykształceniem, czyli
komisji wyborczej i potencjalnym wyborcom podał  nieprawdę. To samo
miał  napisane na ulotkach wyborczych.  Podobnie jak kwach.
Rezultat czego ?
Umacniania "lewej nogi" i wystawienia przeciw kwachowi elektryka-
idioty.
No pewnie, co to za przestepca , skoro zostal skazany prawomocnym
wyrokiem. Smialo moze byc wicejarkiem.
"Przestępców" skazanych prawomocnymi wyrokami to mamy chyba z pół
sejmu, ot, choćby obecny prezio ;). Nie stanowi to żadnej przeszkody w
działalności politycznej o ile powodem skazania nie  było przestępstwo
umyślne o charakterze kryminalnym.
J-23

Data: 2010-10-31 23:38:31
Autor: Jaksa

--
Dokładnie. PRL-owe studia historyczne to na dobrą sprawę
odpowiednik szkoły pomaturalnej, nawet nie licencjatu.

Rudy chuj zresztą był w swojej karierze i kominiarzem!
No, ale jaki naród takie "elyty".

Jaksa

Data: 2010-10-31 21:53:11
Autor: u2
Prezio idiota, premier cymbał
W dniu 2010-10-31 21:51, pluton pisze:
Ale widze, ze ciebie boli, ze Prezydent, Premier i MarszaÂłek Sejmu maja
wyzsze
wyksztalcenie ?

WyĹźsze historyczne zdobyte za PRL-u czyli cienizna. No i nigdy
praktycznie nie pracowali jako historycy. Rzucili się do koryta jako
politycy ze szkodą dla Polaków i Polski.

Data: 2010-10-31 22:11:32
Autor: pluton
Prezio idiota, premier cymbał
> Ale widze, ze ciebie boli, ze Prezydent, Premier i Marsza3ek Sejmu maja
> wyzsze
> wyksztalcenie ?

Wyższe historyczne zdobyte za PRL-u czyli cienizna. No i nigdy
praktycznie nie pracowali jako historycy. Rzucili się do koryta jako
politycy ze szkodą dla Polaków i Polski.

Jak to dobrze, ze wariat robil mature i zaoczne juz w wolnej Polsce :)
Podstawowke w PRLu mu wybaczymy.

Nullification

Data: 2010-10-31 22:22:38
Autor: u2
W dniu 2010-10-31 22:11, pluton pisze:
Jak to dobrze, ze wariat robil mature i zaoczne juz w wolnej Polsce :)
Podstawowke w PRLu mu wybaczymy.

Historia w PRL-u była totalnie zakłamana. Nic dziwnego, że teraz trzej
historycy z PRL-u tak obecnie ściemniają.

Brakuje im totalnie kompetencji.

Data: 2010-10-31 22:38:09
Autor: pluton
> [...]

Historia w PRL-u była totalnie zakłamana. Nic dziwnego, że teraz trzej
historycy z PRL-u tak obecnie ściemniają.

No to juz rozumiem, dlaczego wariat zwariowal.
Musial wkuwac te sama zaklamana historie, żeby dostać się na
studia i je skonczyc.

No i jakie fajne prawo studiował: wieczna przyjazn ze zwiazkiem radzieckim,
komunizm-leninizm najlepszym ustrojem na swiecie, sprawiedliwosc
socjalistyczna, wlasnosc komunistyczna, gospodarka komunistyczna ...

Ma kompetencje jak cholera (na wariata habilitowanego :)

Nullification

Data: 2010-10-31 23:23:11
Autor: u2
Prezio idiota, premier cymbał
W dniu 2010-10-31 22:38, pluton pisze:
Historia w PRL-u byÂła totalnie zakÂłamana. Nic dziwnego, Âże teraz trzej
> historycy z PRL-u tak obecnie ÂściemniajÂą.
> Brakuje im totalnie kompetencji.
No to juz rozumiem, dlaczego wariat zwariowal.
Musial wkuwac te sama zaklamana historie, Âżeby dostaĂŚ siĂŞ na
studia i je skonczyc.

Jak śmiesz określać Pana Prezydenta, Pana Premiera i Pana Marszałka
mianem wariatĂłw !

Data: 2010-10-31 23:54:24
Autor: pluton
> [...]
> studia i je skonczyc.

Jak śmiesz określać Pana Prezydenta, Pana Premiera i Pana Marszałka
mianem wariatów !

O qzwa, zaraz Kloss mnie wpakuje do wiezienia!

pozdrawiam
pluton

Data: 2010-11-01 08:10:25
Autor: u2
W dniu 2010-10-31 23:54, pluton pisze:
O qzwa, zaraz Kloss mnie wpakuje do wiezienia!

Wariatów się nie sadza do więzienia.

Data: 2010-11-02 09:40:26
Autor: Tomek

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ccd9e94$0$27036$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ale za to mają lekarza-psychiatrę :-)
Tomek

Data: 2010-10-31 18:02:08
Autor: dK

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:5d248e4b-9d4d-4329-85f4-d148b23f6935g25g2000yqn.googlegroups.com...
... mój Boże, za co karzesz Ojczyznę taka dwójką bęcwałów u steru
władzy?
http://bernardo.salon24.pl/244946,czy-donald-tusk-przeprosi-rodziny-ofiar-tragedii-smolenskiej
==================

Piszą, że to pełna treść listu.
Pełna treść listu posiada też datę kiedy list zaadresowano, a tu jej nie ma.....

Tam też link do wypowiedzi:
"Kto tu mówi o konflikcie i o roszczeniach? Żadna z rodzin NIGDY nie wspomniała o jakichkolwiek roszczeniach! To premier Tusk próbuje ustawić rodziny ofiar w roli awanturników, którzy nie dość, że krytykują rząd, to jeszcze domagają się pieniędzy."

Na poparcie tej tezy mamy:

http://www.se.pl/media/pics/2010/05/16/K3_ZAGRODZKI_RZ_B.jpg
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,8131632,Niektore_rodziny_ofiar_katastrofy_smolenskiej_rozwazaja.html

dK

Data: 2010-11-01 00:01:37
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-10-31 18:02, dK pisze:

[...]

dK ... płacą Ci za "obronę rządu i premiera"?

Co odpowiesz jak jutro pokażę Ci kopię tego listu
.... nadal będziesz opowiadał bajki?

To szmaciarska zagrywka, popatrz na siebie, w głowie Ci
się nie mieści że tak prowadzi się PROPAGANDĘ. Jeszcze
kilka lat i zaczniesz czuć ten smród propagandy na kilometr.
Wymaga to jednak przeczytania garści opracowań na ten
temat ...tutaj nikt Cię tego nie nauczy, chociażbyś
siedział i czytał non stop.

Tomy M.

Data: 2010-11-01 08:49:51
Autor: dK

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4ccdf553$0$22805$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A to wg ciebie, żeby mieć elementarne poczucie zdrowego rozsądku wymaga płacenia???????

Co odpowiesz jak jutro pokażę Ci kopię tego listu
... nadal będziesz opowiadał bajki?

A to kopia prezentowana przez ND nie jest prawdziwa??? Jak masz inne kopie to proszę zaprezentuj :)

To szmaciarska zagrywka, popatrz na siebie, w głowie Ci
się nie mieści że tak prowadzi się PROPAGANDĘ.

Jaka propaganda????
Jakiś e-szmatławiec wypisuje:
"Kto tu mówi o konflikcie i o roszczeniach? Żadna z rodzin NIGDY nie
wspomniała o jakichkolwiek roszczeniach! "
A ty mi piszesz, że pokazanie dowodów udowadniające, że to  ordynarne właśnie propagandowe hasło  to ..... propaganda??????
[Po tym poście znalazłem później znacznie więcej materiałów o roszczeniach rodzin "poległych"]

Rozumiem, że prawda boli, ale zdecydowanie lepiej uznać porażkę niż brnać w tych oparach kłamstw i chorej wyobraźni.
To co piszą różne chore umysły to nie dogmat i nie musisz za każdym razem brać tego za jedyną wręcz objawioną prawdę.

Nie mogę dotrzeć do PEŁNEJ wypowiedzi Tuska jako odpowiedź na powyższy list. Chciałbym też poznać kompletną treść listu jaka zostałą dostarczona nie mediom, ale premierowi.

dK

Data: 2010-10-31 23:48:04
Autor: Tomy M.
Prezio idiota, premier cymbał
W dniu 2010-10-31 17:47, Hans Kloss pisze:

Wynika z powyższego niedwuznacznie że ryży cymbał nie rozumie tekstu
pisanego w języku polskim.

A kto go miał nauczyć? Dziadek z Wermachtu?!

Tomy M.

Prezio idiota, premier cymbał