Prezydenckiego parasolnika

Data: 2011-02-07 11:24:04
Autor: brat_olin
Prezydenckiego parasolnika
http://i.wp.pl/a/f/jpeg/26218/trojkat_weimarski_spotkanie_pap_550_2.jpeg
Sarcozy sie nie zalapal.  Pietno!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-02-07 19:37:29
Autor: obserwator
Sarkozy za ten brak parasola sie juz odegral na Komorowskim,

...ktory na spotkaniu tej trojki interesowal interesami Rosji, a nie Polski.

Patrząc na fotkę niżej jako pierwsze przyszło mi na myśl pytanie. Kto rozkazał
usunąć parasol ochronny znad Sakoz'ego?

                                     Po szczycie Trójkąta Weimarskiego Prezydent Bronisław Komorowski uważa, że
byłoby wskazane doprowadzenie do spotkania prezydentów Polski, Francji i
Niemiec z prezydentem Rosji. Prezydent Sarkozy, który zabrał głos po polskim
prezydencie ocenił, że "jego zdaniem podejście Komorowskiego do Rosji jest
bardzo inteligentne i odważne". Ja oceniam ,ze zostało to powiedziane
sarkoztycznie.  Ja się jednak czuję nieswojo, kiedy prezydent mojego kraju
rzecznikuje dla Rosji.Nie wyobrażam sobie, aby taki krok podjął Prezydent Lech
Kaczyński.

 Ciekawe dlaczego akurat polski prezydent wyskoczył z takim objawieniem? Ani
Merkel, ani Sarkozy. Hmmmm.  Właśnie ta para ( co znamienne bez Polski)
ogłosiła po szczycie na którym był Bronisław Komorowski wydala oświadczenie.
Przywódcy Niemiec i Francji ogłosili w piątek zamiar zacieśnienia strefy euro
pod nazwą "paktu na rzecz konkurencyjności" przez zbliżanie polityk
gospodarczych. Pierwszy szczyt eurolandu ma się odbyć w marcu. W obradach po
których ogłoszono ten zamiar brała udział Polska. Dlaczego pominięto
Komorowskiego jako współinicjatora ?                                    Ponadto pani Merkel jakby watpiła ,że Polska kwalifikuje się
do takiego przedsięwziecia mówiąc: "- Będziemy się cieszyć, jeżeli Polska
znajdzie się w pakcie na rzecz konkurencyjności "- dodała Angela Merkel.

   To kto w końcu jest tą zielona wyspą w Europie? Polska czy zjednoczone
emiraty islamskie Francji i Germani ?

                       Prezydent Sarkozy musiał się chyba czuć dotnięty brakiem parasola nad
głową bowiem kontynuował swój sarkozyzm.Jak mówił, to dobrze, że Polska jako
jeden ze swych priorytetów wyznaczyła wzmocnienie wspólnej europejskiej
polityki obronności.Nie wiem czy miał na myśli przekazaznie do dyspozycji Unii
pana ministra Klicha ,czy dostawy naszej cudownej broni i technologi obronnej :

                      Czy móglby mi ktoś wyjaśnić jakie korzyści odniosła Rzeczypospolita Polska w
wyniku tego spotkania?

Rację miał w 2008 roku prezydent Lech Kaczyński , który odwołał swoją obecność
na "szczycie".

http://nathanel.nowyekran.pl/post/1709,laufer-miedwiediewa

--

Prezydenckiego parasolnika