Prezydenckim kandydatem wszystkich Polaków będ zie...wiecie kto?

Data: 2010-03-21 14:11:21
Autor: Marek
Prezydenckim kandydatem wszystkich Polaków będ zie...wiecie kto?
On 21 Mar, 21:35, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
 Św. Mikołaj! On spełni wszystkie wasze marzenia. Tylko nie zpominjcie
wysłać listu  ;-)

Antenka

Ja proponuje ksiedza Waldemara Chrostowskiego.

Data: 2010-03-21 23:51:21
Autor: Antenka
Prezydenckim kandydatem wszystkich Polaków będ zie...wiecie kto?
Ja proponuje ksiedza Waldemara Chrostowskiego.<

Fantastyczny człowiek, fantastyczny kapłan, fantastyczny naukowiec!
Niestety, nie wolno mu zostać prezydentem :-(.

Antenka

Data: 2010-03-22 08:03:15
Autor: Panslavista

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:65cbfb08-11ce-4ae6-99ef-fbcc0f87fc8bg10g2000yqh.googlegroups.com...
Ja proponuje ksiedza Waldemara Chrostowskiego.<

Fantastyczny człowiek, fantastyczny kapłan, fantastyczny naukowiec!
Niestety, nie wolno mu zostać prezydentem :-(.

Antenka

Frankowski byłby lepszy.

Data: 2010-03-22 12:49:31
Autor: Antenka
On 22 Mar, 08:04, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
"Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote in message

> [...]

> Fantastyczny człowiek, fantastyczny kapłan, fantastyczny naukowiec!
> Niestety, nie wolno mu zostać prezydentem :-(.

Albo ks. Bratnik.

Ech...pomarzyć każdy może :-((

Antenka

Prezydenckim kandydatem wszystkich Polaków będ zie...wiecie kto?