Prezydenckim kandydatem wszystkich Polaków będzie. ..wiecie kto?

Data: 2010-03-21 13:35:00
Autor: Antenka
Prezydenckim kandydatem wszystkich Polaków będzie. ..wiecie kto?
 Św. Mikołaj! On spełni wszystkie wasze marzenia. Tylko nie zpominjcie
wysłać listu  ;-)

Antenka

Data: 2010-03-21 14:11:21
Autor: Marek
On 21 Mar, 21:35, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
 Św. Mikołaj! On spełni wszystkie wasze marzenia. Tylko nie zpominjcie
wysłać listu  ;-)

Antenka

Ja proponuje ksiedza Waldemara Chrostowskiego.

Data: 2010-03-21 23:51:21
Autor: Antenka
Prezydenckim kandydatem wszystkich Polaków będ zie...wiecie kto?
Ja proponuje ksiedza Waldemara Chrostowskiego.<

Fantastyczny człowiek, fantastyczny kapłan, fantastyczny naukowiec!
Niestety, nie wolno mu zostać prezydentem :-(.

Antenka

Data: 2010-03-22 08:03:15
Autor: Panslavista

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:65cbfb08-11ce-4ae6-99ef-fbcc0f87fc8bg10g2000yqh.googlegroups.com...
Ja proponuje ksiedza Waldemara Chrostowskiego.<

Fantastyczny człowiek, fantastyczny kapłan, fantastyczny naukowiec!
Niestety, nie wolno mu zostać prezydentem :-(.

Antenka

Frankowski byłby lepszy.

Data: 2010-03-22 12:49:31
Autor: Antenka
On 22 Mar, 08:04, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
"Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote in message

> [...]

> Fantastyczny człowiek, fantastyczny kapłan, fantastyczny naukowiec!
> Niestety, nie wolno mu zostać prezydentem :-(.

Albo ks. Bratnik.

Ech...pomarzyć każdy może :-((

Antenka

Data: 2010-03-21 21:36:48
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-21 21:35, Antenka pisze:
  Św. Mikołaj! On spełni wszystkie wasze marzenia. Tylko nie zpominjcie
wysłać listu  ;-)

Antenka

Nie wierzę w Św. Mikołaja.. :-(

Data: 2010-03-21 22:30:58
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-21 22:00, Antenka pisze:
On 21 Mar, 21:36, jadrys<andrzej...@op.pl>  wrote:

W dniu 2010-03-21 21:35, Antenka pisze:

   Św. Mikołaj! On spełni wszystkie wasze marzenia. Tylko nie zpominjcie
wysłać listu  ;-)

Antenka

Nie wierzę w Św. Mikołaja.. :-(

Biskup Miry to fakty Jadrysiu, a nie wymyślony przez żydów krasnal ;-)

Antenka

No nie wiem... To na jaki adres mam wysłać list?  Bo do tego wymyślonego  "krasnala" adres jest powszechnie znany. A o tym z Miry mało kto słyszał :-(

Data: 2010-03-22 00:01:19
Autor: Antenka
Prezydenckim kandydatem wszystkich Polaków będ zie...wiecie kto?
No nie wiem... To na jaki adres mam wysłać list?  Bo do tego
wymyślonego  "krasnala" adres jest powszechnie znany. A o tym z Miry mało kto słyszał :-( <

Sam widzisz do czego prowadzi komercja - przerobiono św. Mikołaja,
biskupa Miry, dobroczyńcę ubogich na przynoszącego kasę krasnala z
wielkim czerwonym nochalem :-(. Już Ci mówię, Jadrysku a raczej podaję
adres : niebo! :-)) Myślę, że jeśli westchniesz do niego o dobrego
prezydenta RP, na pewno Ci nie odmówi! :-)) Święty,  tam na górze,
wiele może, ma znajomości u Boga ;-)

Pozdrawiam - J.b.s. ;-)

Antenka

P.s. Przy okazji poproś o zmianę premiera RP, że zgłaszasz reklamację
w sprawie "leniwego kominiarza z Gdańska" :D

Data: 2010-03-22 09:40:40
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-22 08:01, Antenka pisze:
[...]

Dobry prezydent to chyba pojęcie względne. Np. dla jednych "dobry" jest L. Kaczyński, natomiast dla innych B. Komorowski.  Myślę ze jednak poproszę o konkretną osobę tj. o pana Piotra Ikonowicza :-) .  Tylko czy on aby dla Św. Mikołaja nie jest za bardzo "czerwony"? :-\

No a premiera kto miałby zastąpić?  Nie widzę godziwego następcy p. Tuska :-( ..

Pozdrawiam :-)

Data: 2010-03-22 02:04:48
Autor: J-23
On 22 Mar, 09:40, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> [...]

on aby dla Św. Mikołaja nie jest za bardzo "czerwony"? :-\

No a premiera kto miałby zastąpić?  Nie widzę godziwego następcy p.

Nikodem Dyzma

Data: 2010-03-22 17:45:13
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-22 10:04, J-23 pisze:
[...]

Ten p. Włos wydaje się być ciekawą postacią, wartą zastanowienia się nad oddaniem na niego głosu.

Data: 2010-03-22 16:23:44
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ho601d$ivd$1news.onet.pl...
W dniu 2010-03-21 21:35, Antenka pisze:
  Św. Mikołaj! On spełni wszystkie wasze marzenia. Tylko nie zpominjcie
wysłać listu  ;-)
Antenka
Nie wierzę w Św. Mikołaja.. :-(

A byłoby lepiej gdybyś w niego wierzył zamiast modlić się do Lenina i Che.

--
stevep

Data: 2010-03-22 17:44:47
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-22 16:23, cirrus pisze:
[...]

Jestem realistą i nie wierzę w bezinteresowne dary... - nawet Św. Mikołaja.

Data: 2010-03-23 17:20:54
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ho86qv$gd4$1news.onet.pl...
[...]

To nie morzesz wierzyć w komunizm.

--
stevep

Data: 2010-03-25 15:58:46
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-23 17:20, cirrus pisze:
[...]

Jestem również optymistą, i nie wierzę że normalni ludzie będą się dawali wodzić kapitalistom za nos wiecznie.

Data: 2010-03-25 17:11:22
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hofudu$tg1$7news.onet.pl...
[...]

Normalni ludzie już nie dają się wodzić za nos komunistycznym oszustom.

--
stevep

Data: 2010-03-25 22:07:01
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-25 17:11, cirrus pisze:

Jestem również optymistą, i nie wierzę że normalni ludzie będą się dawali
wodzić kapitalistom za nos wiecznie.

Normalni ludzie już nie dają się wodzić za nos komunistycznym oszustom.

A co, teraz wolą pracować na pasożyta opalającego się na Bora Bora?

Data: 2010-03-26 17:12:32
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hogjth$qfp$1news.onet.pl...
[...]

Gratuluje opalania amerykańskimi pociskami- Bora Bora to kompleks jaskiń w Afganistanie, gdzie miał się ukrywać Ben Laden.

--
stevep

Data: 2010-03-26 19:44:10
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-26 17:12, cirrus pisze:
[...]

"Tora Bora" to kompleks jaskiń i bunkrów w Afganistanie... Natomiast Bora Bora to wyspa na Pacyfiku.. - Z kurortami dla turystów z wypchanymi portfelami - czyli dla  kapistów.

Data: 2010-03-21 21:46:11
Autor: abc
Prezydenckim kandydatem wszystkich Polaków będzie...wiecie kto?
Św. Mikołaj! On spełni wszystkie wasze marzenia. Tylko nie zpominjcie
wysłać listu  ;-)

Ale do prawdziwego św. Mikołaja (biskupa).  A nie do przerośniętego
krasnala.

Data: 2010-03-21 21:49:57
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-21 21:46, abc pisze:
Św. Mikołaj! On spełni wszystkie wasze marzenia. Tylko nie zpominjcie
wysłać listu  ;-)

Ale do prawdziwego św. Mikołaja (biskupa).  A nie do przerośniętego
krasnala.

Widziałeś jakiegoś biskupa spełniającego marzenia?

Data: 2010-03-22 18:43:51
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 21 Mar 2010 21:46:11 +0100, abc napisał(a):

Św. Mikołaj! On spełni wszystkie wasze marzenia. Tylko nie zpominjcie
wysłać listu  ;-)

Ale do prawdziwego św. Mikołaja (biskupa).  A nie do przerośniętego
krasnala.

Jehowy! Normalnie jehowy. Lefebryści od jehowych widać niewiele się różnią.

Przebierać się dzieciom na halowyn pewnie też nie pozwalasz?

Data: 2010-03-21 21:53:20
Autor: najgorsze wyrazy wspólczucia
Prezydenckim kandydatem wszystkich Polaków będzie...wiecie kto?

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

To prezydenckim, czy wszystkich Polaków?

Artur Borubar

"Lech Kaczyński jest pierwszym prezydentem, który potrafił zablokować i zniszczyć całościową systemową reformę w Polsce. To jest rekord dwudziestolecia, zablokowanie reformy służby zdrowia (...) to jest grzech przeciwko Polsce. Drugim ewidentnym grzechem jest uniemożliwienie odzyskania przez Polskę w sposób łatwy i najprostszy opinii kraju lidera postępu integracji europejskiej (...) Smutnym rekordem będzie blokowanie dokończenia procesu ratyfikacji Traktatu z Lizbony, który sam przeprowadził i podpisał."

http://pepepe.pl/  Jeszcze 276 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-03-21 13:58:32
Autor: Antenka
Prezydenckim kandydatem wszystkich Polaków będ zie...wiecie kto?
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał

Z głupkami nie dyskutuję

Antenka

Data: 2010-03-21 22:04:07
Autor: najgorsze wyrazy wspólczucia
Prezydenckim kandydatem wszystkich Polaków będzie...wiecie kto?

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Z głupkami nie dyskutuję

Łatwiej palnąc głupotę, niż się z niej wytłumaczyc, nieprawdaż kopro - transie?

Data: 2010-03-21 22:10:31
Autor: awe

pi...@op.pl> wrote:
[...]

-- -- -
i antypolakami
awe

Data: 2010-03-22 00:04:30
Autor: Antenka

pi...@op.pl> wrote:
> [...]

> dokończenia
> procesu ratyfikacji Traktatu z Lizbony, który sam przeprowadził i

awe- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

O właśnie! Dziękuję za podpowiedź.

Antenka

Data: 2010-03-22 00:27:02
Autor: J-23
[...]

kazdy lepszy, od urzedujacego

Data: 2010-03-22 09:44:34
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-22 08:27, J-23 pisze:
[...]

To sie zawsze tak wydaje.. Po zakończeniu prezydentuey przez  rzeźnika Jugosławii Clintona myślałem że prezydentem USA może zostać już tylko ktoś "lepszy" - no i nastał G. W. Bush junior...

Prezydenckim kandydatem wszystkich Polaków będzie. ..wiecie kto?