Prezydent Andrzej Duda powiedział co myśli o ,,prywatnej stacji Trzaskowskiego". Tak ostro dawno nie było

Data: 2020-07-01 21:26:16
Autor: Lord Donald
Prezydent Andrzej Duda powiedział co myśli o ,,prywatnej stacji Trzaskowskiego". Tak ostro dawno nie było
Prezydent Andrzej Duda powiedział co myśli o ,,prywatnej stacji Trzaskowskiego". Tak ostro dawno nie było

Prezydent Andrzej Duda podczas wiecu wyborczego w Złotowie odniósł się do planów zorganizowania debaty prezydenckiej przez TVN, TVN24, Wirtualną Polskę i Onet. Głowa państwa nazwała TVN ,,prywatną stacją Trzaskowskiego".

Andrzej Duda w trakcie spotkania z wyborcami w miejscowości Złotów poruszył temat debaty prezydenckiej, którą zamierza zorganizować telewizja TVN w porozumieniu z największymi portalami informacyjnymi.

-- Prywatna stacja Trzaskowskiego chce sobie organizować debatę. Dlaczego ma być lepiej traktowana niż TVP i Polsat? -- pytał i oświadczył jednocześnie, iż nie ma na to to jego zgody.

-- Jestem prezydentem wszystkich Polaków i wszyscy mają mieć równe prawo do jej obejrzenia -- dodał prezydent.

Andrzej Duda zarzucił stacji TVN, że zamiast uzgodnić termin ze sztabami, ta narzuciła go.

-- Chodzi o zyski z reklam, za tym stoją ogromne pieniądze, przecież to są gigantyczne zyski. Dlaczego jedna zagraniczna telewizja ma te zyski mieć. Ja się z tym nie zgadzam -- zaznaczył prezydent.

Prezydent pytał, dlaczego zagraniczne stacje bronią Rafała Trzaskowskiego.

-- Niech debatę zrobią wszystkie media, ja stanę do takiej debaty. Teraz jest dyktat, wcześniej tego nie było, co to są za obyczaje? - pytał.

Przeczytaj również: ,,Uwierzyli w trzy wybuchy na pokładzie Tupolewa...". Włodzimierz Matuszak o wyborcach PiS

https://twitter.com/i/status/1278294473060073473

https://propolski.pl/andrzej-duda-prywatna-stacja-trzaskowskiego/?fbclid=IwAR2Tc7JxdByb1xc0HirQj6UO7c6jUbjedqCjBdu_kBuR6vu6SgtlxE4E9ZI

Data: 2020-07-01 12:33:12
Autor: Bruno Brunowski
Prezydent Andrzej Duda powiedział co myśli o ,,prywatnej stacji Trzaskowskiego". Tak ostro dawno nie było
Duda cykor! I tyle w temacie.

--
Bruno

Data: 2020-07-01 21:42:51
Autor: Robert Wańkowski
Prezydent Andrzej Duda powiedział co myśli o ,,prywatnej stacji Trzaskowskiego". Tak ostro dawno nie było
W dniu 2020-07-01 o 21:33, Bruno Brunowski pisze:
Duda cykor! I tyle w temacie.

Tak im pojechał, że się wystraszyli i debatę odwołali.
Myślałem, że Trzaskowski pojawi się sam.

Robert

Data: 2020-07-01 13:10:35
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 1 lipca 2020 21:42:49 UTC+2 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
W dniu 2020-07-01 o 21:33, Bruno Brunowski pisze:
> Duda cykor! I tyle w temacie.
> Tak im pojechał, że się wystraszyli i debatę odwołali.
Myślałem, że Trzaskowski pojawi się sam.

Pojechał? Na szybko załatwiał oredzie w Polsacie, co by było, że będzie w prywatnej stacji. Duda cykor i tyle w temacie.

A na dodatek ułaskawił pedofila i myślał, że się nie wyda.

--
Bruno

Data: 2020-07-02 12:06:42
Autor: z
W dniu 2020-07-01 o 22:10, Bruno Brunowski pisze:
A na dodatek ułaskawił pedofila i myślał, że się nie wyda.

Nie ośmieszaj się tym pedofilem.

A swoją drogą jakoś bliski Ci ten temat.
Masz jakieś doświadczenia/przemyślenia? ;-)

Data: 2020-07-02 03:09:56
Autor: japanizer
On Thursday, July 2, 2020 at 7:06:44 PM UTC+9, z wrote:
W dniu 2020-07-01 o 22:10, Bruno Brunowski pisze:
> A na dodatek ułaskawił pedofila i myślał, że się nie wyda.

Nie ośmieszaj się tym pedofilem.

Andrzej Duda ułaskawił nie-pedofila, który zgwałcił małą dziewczynkę. Lepiej się teraz czujesz?

Data: 2020-07-02 03:33:25
Autor: Jacek Bialy
Prezydent Andrzej Duda powiedział co myśli o ,,prywatnej stacji Trzaskowskiego". Tak ostro dawno nie było
 - Andrzej Duda ułaskawił nie-pedofila, który zgwałcił małą dziewczynkę.

Japa kłapie pustą japą - źródeł oczywiście nie poda.

--
jb

Data: 2020-07-02 13:20:29
Autor: Runt
Prezydent Andrzej Duda ułaskawił pedofila?
W dniu 2020-07-02 o 12:33, Jacek Bialy pisze:
  - Andrzej Duda ułaskawił nie-pedofila, który zgwałcił małą dziewczynkę.

Japa kłapie pustą japą - źródeł oczywiście nie poda.

TVP Info ;-)))

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-07-02 12:16:51
Autor: Robert Wańkowski
W dniu 2020-07-02 o 12:09, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Zgwałcił? Gdzie to przeczytałeś?

Robert

Data: 2020-07-03 03:15:24
Autor: japanizer
On Thursday, July 2, 2020 at 7:17:04 PM UTC+9, Robert Wańkowski wrote:

> Zgwałcił? Gdzie to przeczytałeś?

W kodeksie karnym:

Ułaskawiony został sprawca z art. 197§ 2 i 3 kk. Par. 3 mówi o gwałcie. PAD: nie było gwałtu. To może jak Prezydent wie, że nie było gwałtu, to powinien żądać wznowienia postępowania, a nie ułaskawiać? Jeżeli sprawca jest niewinny, to należy go uniewinnić, a nie ułaskawiać.

https://twitter.com/GiertychRoman/status/1278283121352421376

Data: 2020-07-03 08:47:45
Autor: Jacek Bialy
Prezydent Andrzej Duda powiedział co myśli o ,,prywatnej stacji Trzaskowskiego". Tak ostro dawno nie było
 - Ułaskawiony został sprawca z art. 197§ 2 i 3 kk. Par. 3 mówi o gwałcie. PAD: nie było gwałtu. To może jak Prezydent wie, że nie było gwałtu, to powinien żądać wznowienia postępowania, a nie ułaskawiać? Jeżeli sprawca jest niewinny, to należy go uniewinnić, a nie ułaskawiać. A co to ma do rzeczy, czy był gwałt, czy go nie było? Duda uchylił zakaz na wniosek rodziny. Ochrona rodziny stoi w konstytucji, on zobowiązał się tego przestrzegać i zrobił to, co do niego należało.

JB

Data: 2020-07-03 13:39:58
Autor: Robert Wańkowski
W dniu 2020-07-03 o 12:15, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

No i wszystko jasne. Pewnie czytałeś, któraś gazeta dotarła do akt sprawy. Nie było gwałtu.

Robert

Data: 2020-07-03 05:21:42
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 3 lipca 2020 13:40:02 UTC+2 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
> W kodeksie karnym:

No i wszystko jasne. Pewnie czytałeś, któraś gazeta dotarła do akt sprawy. Nie było gwałtu.

To skąd skazanie z artykułu 197 KK § 3. Jeżeli sprawca dopuszcza się zgwałcenia:
2) wobec małoletniego poniżej lat 15,
3) wobec wstępnego, zstępnego, przysposobionego, przysposabiającego, brata lub siostry, podlega karze pozbawienia wolności na czas nie krótszy od lat 3?

--
Bruno

Data: 2020-07-03 14:42:36
Autor: Robert Wańkowski
W dniu 2020-07-03 o 14:21, Bruno Brunowski pisze:
[...]

Też jestem ciekaw jak dokładnie to wyglądało.
A może tu jest wyjaśnienie?

https://iws.gov.pl/wp-content/uploads/2018/08/kolor_IWS_Budyn-Kulik-M_Zgwałcenia-ze-szczególnym-okrucieństwem.pdf

"Sąd w wyroku powinien wskazać w opisie czynu, czy typ
kwalifikowany odnosi się do obcowania płciowego określonego w § 1, czy do innej
czynności seksualnej"

Robert

Data: 2020-07-03 08:54:28
Autor: Jacek Bialy
[...]

Ale o czym ta mowa?  O wyroku przed laty odsiedzianym?  Trzeba zbadać, dlaczego sądy nie pozwalały tym ludziom razem mieszkać, że musieli pisać do prezydenta o łaskę.

JB

Data: 2020-07-06 13:46:58
Autor: Pisiorowy Escobar
Prezydent Andrzej Duda powiedział co myśli o ,,prywatnej stacji Trzaskowskiego". Tak ostro dawno nie było
w <c0cfb7ed-7773-46c9-b50f-22cd7501a156o@googlegroups.com>, Jacek Bialy
<jacekbialy80@gmail.com> napisał(-a):

Ale o czym ta mowa?  O wyroku przed laty odsiedzianym?  Trzeba zbadać, dlaczego sądy nie pozwalały tym ludziom razem mieszkać, że musieli pisać do prezydenta o łaskę.

no pewnie w typowej polskij katolickiej rodzinie tatuś gwałciciel zawsze
powinien mieszkać z gwałconą córeczką

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2020-07-03 09:19:05
Autor: Jacek Bialy
Prezydent Andrzej Duda powiedział co myśli o ,,prywatnej stacji Trzaskowskiego". Tak ostro dawno nie było
 - Zgwałcił? Gdzie to przeczytałeś

Dyskusja bezprzedmiotowa - sowieciarze nie rozumieją tego, że prawo powinno służyć ludziom, a nie samemu sobie. Wdając się z nimi w szczegóły wcbodzisz w ich układ odniesienia, czyli w toksyczny schemat postrzegania świata.

Z komuchami się nie rozmawia (...) - Józef Mackiewicz, 'Droga do nikąd'.

JB

Data: 2020-07-06 13:48:47
Autor: Pisiorowy Escobar
Prezydent Andrzej Duda powiedział co myśli o ,,prywatnej stacji Trzaskowskiego". Tak ostro dawno nie było
w <71de865a-91ef-4dda-b8aa-4900899e5d8fo@googlegroups.com>, Jacek Bialy
<jacekbialy80@gmail.com> napisał(-a):

 - Zgwałcił? Gdzie to przeczytałeś

Dyskusja bezprzedmiotowa

w sentencji sądu jest wyraźnie napisane "wyczerpuje znamiona gwałtu"

- sowieciarze nie rozumieją tego, że prawo powinno służyć ludziom, a nie samemu sobie.

ooo, to kiedy LGBT będzie mogło zawrzeć związek małżeński ?
bo coś prawo im nie służy

Wdając się z nimi w szczegóły wcbodzisz w ich układ odniesienia, czyli w toksyczny schemat postrzegania świata.

właśnie załatwiłem ciebie jak przedszkolaka :D :D :D

Z komuchami się nie rozmawia (...) - Józef Mackiewicz, 'Droga do nikąd'.

komuszku, co tu z tobą zrobić :D :D

Data: 2020-07-02 15:27:33
Autor: Pisiorowy Escobar
w <5efdb1b3$0$505$65785112@news.neostrada.pl>, z <z@z.pl> napisał(-a):

W dniu 2020-07-01 o 22:10, Bruno Brunowski pisze:
> A na dodatek ułaskawił pedofila i myślał, że się nie wyda.

Nie ośmieszaj się tym pedofilem.

o widzę następny wielbiciel pedofili
ksiądz czy jego ofiara ?

Data: 2020-07-01 13:10:56
Autor: mrbluesky.pl
Prezydent Andrzej Duda powiedział co myśli o ,,prywatnej stacji Trzaskowskiego". Tak ostro dawno nie było
Myślałem, że Trzaskowski pojawi się sam. -- -
Kto by go chcialsamego oglondac? Zero dochodu z reklam ;)

Data: 2020-07-02 12:05:22
Autor: z
Prezydent Andrzej Duda powiedział co myśli o ,,prywatnej stacji Trzaskowskiego". Tak ostro dawno nie było
Serio? Odwołali? A to cieniasy ;-)

Data: 2020-07-01 22:11:32
Autor: Pisiorowy Escobar
Prezydent Andrzej Duda powiedział co myśli o ,,prywatnej stacji Trzaskowskiego". Tak ostro dawno nie było
#dudacykor

Data: 2020-07-02 00:43:54
Autor: Arek
Lord Donald napisał(a) w wiadomości: ...
[...]

To TVN jest własnością Trzaskowskiego? Ciekawe, czy Dudę ktoś okłamał
czy sam kłamie?
A kogo to obchodzi, czy jest zgoda jakiegoś Dudy? Niby do czego miałaby być
potrzebna?

-- Jestem prezydentem wszystkich Polaków i wszyscy mają mieć równe prawo
do jej obejrzenia -- dodał prezydent.

Nie jest prezydentem wszystkich Polaków. Co najwyżej chwilowo
prezydentem Polski. To nie to samo.
Duda był pokazywany w TVP najwiecej z kandydatów. Mówienie przez
Dudę o równych prawach to kpina.

[...]

Już nie mogę się połapać - to telewizja Trzaskowskiego czy zagraniczna?
Aha, Trzaskowski jest posiadaczem zagranicznej stacji TVN...
Czy Duda w ogóle słyszy to co mówi?

Prezydent pytał, dlaczego zagraniczne stacje bronią Rafała Trzaskowskiego.

-- Niech debatę zrobią wszystkie media, ja stanę do takiej debaty. Teraz
jest dyktat, wcześniej tego nie było, co to są za obyczaje? - pytał.

Zgoda , jest dyktat w wykonaniu TVP.
Ale jaja!

W ogóle to bez sensu - niech staną na zarekwirowanym przez państwo
Pl. Piłsudskiego w Warszawie (zachowując dystans społeczny...),
plus nagłośnienie i niech sami debatują. Wszystkie zainteresowane
telewizje same się bedą pchać...
Ale gadają sami, bez ŻADNYCH pytań od funkcjonariuszy TVP i dziennikarzy
innych stacji.

Arek

Data: 2020-07-02 02:26:45
Autor: Jacek Bialy
Prezydent Andrzej Duda powiedział co myśli o ,,prywatnej stacji Trzaskowskiego". Tak ostro dawno nie było
 - To TVN jest własnością Trzaskowskiego?

TVN to stacja założona przez esbeków, gdzie pracują dzieci esbeków. Trzaskowski może tam się czuć, jak u siebie w domu.

JB

Data: 2020-07-02 11:55:19
Autor: Runt
Prezydent Andrzej Duda powiedział co myśli o ,,prywatnej stacji Trzaskowskiego" - idiotyzm dnia
W dniu 2020-07-02 o 11:26, Jacek Bialy pisze:
  - To TVN jest własnością Trzaskowskiego?
TVN to stacja założona przez esbeków,
POważnie? Dlaczego cię stamtąd POgonili?
gdzie pracują dzieci esbeków.
http://100aferpis.pl/ ;-)
Trzaskowski może tam się czuć, jak u siebie w domu.
POważnie? A St.Piotrowicz albo mąż Juli Przyłębskiej?

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-07-02 15:28:18
Autor: Pisiorowy Escobar
Prezydent Andrzej Duda powiedział co myśli o ,,prywatnej stacji Trzaskowskiego". Tak ostro dawno nie było
w <14d1a135-cbe9-43e0-9249-607522eba0dfo@googlegroups.com>, Jacek Bialy
<jacekbialy80@gmail.com> napisał(-a):

 - To TVN jest własnością Trzaskowskiego?

TVN to stacja założona przez esbeków, gdzie pracują dzieci esbeków.

piotrowicz, wolfgang, jasiński i kryże

założyli stacje na słupy z Discovery :D :D :D

Data: 2020-07-02 14:01:18
Autor: z
W dniu 2020-07-02 o 00:43, Arek pisze:
Nie jest prezydentem wszystkich Polaków. Co najwyżej chwilowo
prezydentem Polski. To nie to samo.

Zacytuj całą wypowiedź jeśli się nie boisz.

Data: 2020-07-02 21:46:28
Autor: Arek
Prezydent Andrzej Duda powiedział co myśli o "prywatnej stacji Trzaskowskiego". Tak ostro dawno nie było
z napisał(a) w wiadomości: <5efdcc8f$0$542$65785112@news.neostrada.pl>...
W dniu 2020-07-02 o 00:43, Arek pisze:
Nie jest prezydentem wszystkich Polaków. Co najwyżej chwilowo
prezydentem Polski. To nie to samo.

Zacytuj całą wypowiedź jeśli się nie boisz.

Czyją wypowiedź?
To, że jest prezydentem Polski a nie Polaków, a już na pewno nie
wszystkich to moja wypowiedź. Jeżeli ktoś inny raczył zauważyć
tę oczywistość to dobrze.
Każdy prezydent, nawet Trzaskowski też będzie tylko prezydentem
Polski.

  Większość kandydatów pieprzyła bez sensu, choć dzięki
państwowej TV pokazującej głównie Dudę najwięcej jest jego
idiotyzmów. Ale wiecowy motłoch reaguje na zasadzie "Jak
głos wydaję z siebie, wszyscy są w siódmym niebie". Gdyby
napisali co usłyszli, przecztali słowo w słowo i spróbowali
zrozumieć... i porównać z rzeczywistością.
Ale to trzeba mieć czym.

Arek

Data: 2020-07-03 00:09:52
Autor: Jacek Bialy
Prezydent Andrzej Duda powiedział co myśli o ,,prywatnej stacji Trzaskowskiego". Tak ostro dawno nie było
  - Nie jest prezydentem wszystkich Polaków. Nie każdy w Polsce zasługuje na takiego prezydenta, jeśli w ogóle zasługuje na miano Polaka.

JB

Data: 2020-07-03 19:29:04
Autor: Runt
biały narodowiec
W dniu 2020-07-03 o 09:09, Jacek Bialy pisze:
   - Nie jest prezydentem wszystkich Polaków.

Nie każdy w Polsce zasługuje na takiego prezydenta,

Rzygać się chce....

jeśli w ogóle zasługuje na miano Polaka.

Jasne! Pfu!

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-07-03 11:58:54
Autor: Jacek Bialy
biały narodowiec
   - Nie jest prezydentem wszystkich Polaków. Nie każdy w Polsce zasługuje na takiego prezydenta,

 - Rzygać się chce....

Przejdzie ci, jak zostaniesz prezydentem wszystkich ubeków..  Buuu ha-ha!

JB

Data: 2020-07-04 06:24:43
Autor: Runt
biały narodowiec
W dniu 2020-07-03 o 20:58, palant Jacek Bialy pisze:

Przejdzie ci, jak zostaniesz prezydentem wszystkich ubeków..  Buuu ha-ha!

UB to twoje czasy stary satyrze.

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-07-02 07:56:53
Autor: Runt
Prezydent Andrzej Duda opowiedział banialuki o ,,prywatnej stacji Trzaskowskiego" - strzał w kolano
W dniu 2020-07-01 o 21:26, komuch Lord Donald pisze:
Prezydent Andrzej Duda powiedział co myśli o ,,prywatnej stacji Trzaskowskiego". Tak ostro dawno nie było

Twój ukochany prezydent niedawno przeleciał się samolocikiem za kilkaset mln USD do Trumpa by złozyć kaczeńce pod pomnikiem Kościuszki.

Zapomniał nieborak, że TVN  to

"TVN - polska komercyjna stacja telewizyjna, wchodząca w skład Grupy TVN, dawniej należącej do grupy medialnej ITI, następnie zaś do Scripps Networks Interactive[2], a obecnie do Discovery"

https://pl.wikipedia.org/wiki/TVN

"Discovery, oficjalnie Discovery, Inc., do 6 marca 2018 Discovery Communications, Inc., też Discovery Communications - jeden z największych nadawców programów edukacyjnych i dokumentalnych. Jego siedziba znajduje się w Silver Spring w amerykańskim stanie Maryland."

https://pl.wikipedia.org/wiki/Discovery_(nadawca)

Wiesz już głupku dlaczego A.Duda mógł złożyć tylko kaczeńce pod pomnikiem i został olany przez Trumpa sikeim prostym?

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Prezydent Andrzej Duda powiedział co myśli o ,,prywatnej stacji Trzaskowskiego". Tak ostro dawno nie było