Prezydent Burczymucha, czyli najwyższe standardy

Data: 2010-12-14 23:00:57
Autor: u2
Prezydent Burczymucha, czyli najwyższe standardy
... jak zwykle u Bronka ze spalonych WSI :

http://www.rp.pl/artykul/9157,578850.html

"Prezydent Bronisław Komorowski na początku uhonorował Wojciecha
Jaruzelskiego godnością swojego doradcy, a następnie uraczył nas
wypowiedzią dla PAP, w której tak głęboko uzasadnia tę decyzję, że uznać
można ją za fundamentalne prezydenckie przesłanie. Tak w każdym razie
potraktował go sam zainteresowany, eksponując jako najważniejszy
dokument na swojej internetowej prezydenckiej stronie.

[...]

Jaruzelski tak jak i jego poprzednicy był więc sowieckim namiestnikiem.
Było to zresztą oczywiste i nieukrywane, gdyż wybór wszystkich
przywódców PRL musiał być zatwierdzony, a właściwie dokonany w Moskwie.
Nie było więc wojny polsko-polskiej, ale wojna narodu z narzuconą mu
władzą. To, że zasiadali w niej etniczni Polacy, niczego nie zmienia.
Tak jak nie zmieniał statusu rozbiorowej podległości fakt, że zaborcy
również posługiwali się Polakami."

Data: 2010-12-14 14:27:13
Autor: zbig
On 14 Gru, 23:00, u2 <u...@o2.pl> wrote:
.. jak zwykle u Bronka ze spalonych WSI :

http://www.rp.pl/artykul/9157,578850.html

"Prezydent Bronis aw Komorowski na pocz tku uhonorowa Wojciecha
Jaruzelskiego godno ci swojego doradcy, a nast pnie uraczy nas
wypowiedzi dla PAP, w kt rej tak g boko uzasadnia t decyzj , e uzna
mo na j za fundamentalne prezydenckie przes anie. Tak w ka dym razie
potraktowa go sam zainteresowany, eksponuj c jako najwa niejszy
dokument na swojej internetowej prezydenckiej stronie.

[...]

Jaruzelski tak jak i jego poprzednicy by wi c sowieckim namiestnikiem.
By o to zreszt oczywiste i nieukrywane, gdy wyb r wszystkich
przyw dc w PRL musia by zatwierdzony, a w a ciwie dokonany w Moskwie.
Nie by o wi c wojny polsko-polskiej, ale wojna narodu z narzucon mu
w adz . To, e zasiadali w niej etniczni Polacy, niczego nie zmienia.
Tak jak nie zmienia statusu rozbiorowej podleg o ci fakt, e zaborcy
r wnie pos ugiwali si Polakami."

A co z deklaracją łódzką?
Przypomnij mi jakiś artykuł, w którym prezydenta Kaczyńskiego nazwano
imieniem jakieś niezbyt chwalebnej postaci z bajki.

Data: 2010-12-14 23:39:26
Autor: Dirko
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d07e91a$0$20999$65785112news.neostrada.pl...

[...]

    Podziękujmy za to zachodnim mocarstwom z USA na czele.

Data: 2010-12-15 11:35:30
Autor: Wasz Dobrodziej
[...]

Nie łżyj! Jaruzelski i inni zostali zaproszeni przed wizyta Miedwiediewa by PREZYDENT Komorowski mógł poznać ich opinię na temat Rosji. Żadnym doradcą Jaruzelski nie został. Przypomnij sobie kto wygłosił orędzie "do PRZYJACIÓŁ Rosjan", może ci wtedy ulży.

d.

Data: 2010-12-15 11:41:09
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "Wasz Dobrodziej" <user@domena.org> napisał w wiadomości news:4d0899f1$0$27039$65785112news.neostrada.pl...

[...]

ja rosjan uwazam za przyjaciol
nie wiem skad tyle w POmiocie nienawisci do braci slowian...

Data: 2010-12-15 11:45:28
Autor: Wasz Dobrodziej

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:iea5vv$1qp$1news.ett.com.ua...

[...]

Zgodnie z linią partii musisz uważać to co uważa prezes PiS. Na wywrotowców czyli samodzielnie myslących w PiS nie ma miejsca!!!

d.

Data: 2010-12-15 11:48:45
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "Wasz Dobrodziej" <user@domena.org> napisał w wiadomości news:4d089c46$0$22792$65785112news.neostrada.pl...

[...]

~

nie naleze do zadnej partii i nigdy nie nalezalem
Klamiesz niemal jak Tusk! :-)

Data: 2010-12-15 11:53:26
Autor: Wasz Dobrodziej

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:iea6e7$21g$1news.ett.com.ua...

[...]

Ja też! Za młody jestem! Ty natomiast mówisz prawdę jak prezes!

d.

Data: 2010-12-15 17:12:23
Autor: >heÂŽsk>
Prezydent Burczymucha, czyli najwyższe standardy
On Wed, 15 Dec 2010 11:35:30 +0100, "Wasz Dobrodziej"
<user@domena.org> wrote:

> [...]

Nie łżyj! Jaruzelski i inni zostali zaproszeni przed wizyta Miedwiediewa by PREZYDENT Komorowski mógł poznać ich opinię na temat Rosji. Żadnym doradcą Jaruzelski nie został. Przypomnij sobie kto wygłosił orędzie "do PRZYJACIÓŁ Rosjan", może ci wtedy ulży.

 komu nto tlumaczysz, u2? widze, ze przeniosl sie znow na psp.
 pogonili go ze sciepy, zasmiecal scp swoimi durnotami. to taki
 chlopski "mendrzec", ktoremu wydaje sie, ze fornala moze byc panem.

Prezydent Burczymucha, czyli najwyższe standardy