Prezydent Czechow sie stawia...

Data: 2009-10-09 01:16:47
Autor: Slawomir Stoff
Prezydent Czechow sie stawia...
http://www.tvn24.pl/-1,1623064,0,1,dwa-zdania-zada-niemozliwego,wiadomosc.html

Prezydent Czech Vaclav Klaus podpisze Traktat Lizbonski,
ale najpierw domaga sie uzupelnienia jego tresci o dwa
zdania odnoszace sie do Karty Praw Podstawowych.

- Nie ma mozliwosci spelnienia zadan Vaclava Klausa bez
ponownej ratyfikacji Traktatu - mówi tvn24.pl sekretarz
Komitetu Integracji Europejskiej Mikolaj Dowgielewicz.

Szef francuskiej dyplomacji ocenia: - Klaus wyszukuje trudnosci.

--
francuski pudelek poszczekuje, polska lajza dezawuuje.

ar

Data: 2009-10-09 06:44:58
Autor: Prawusek
"Slawomir Stoff" <a_rem@poczta.onet.pl> wrote in message

[...]

    Prezydent Czech nie jest prezydentem malowanym, robi to, do czego wybrał
go naród, mniejszy ilościowo niż polski. I nie straszy rodaków jak karły i
morswin

Data: 2009-10-09 07:47:58
Autor: Slawomir Stoff

"Prawusek" <prawusek@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hamfrk$d5v$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

   czech prezydent czechow.

   ar

Data: 2009-10-09 06:45:54
Autor: Prawusek
Prezydent Czechow sie stawia...

A ten Ni_kał_aj to jakis agent...

Data: 2009-10-09 07:53:32
Autor: jadrys
Prezydent Czechow sie stawia...
Slawomir Stoff pisze:
ar

Podoba mi się tytuł - "Prezydent Czechów"... Kiedy my doczekamy prezydenta reprezentującego nas Polaków?

Data: 2009-10-09 07:58:07
Autor: Prawusek
"jadrys" <CHE@yahoo.com> wrote in message news:hamj4s$5hd$4news.onet.pl...
Slawomir Stoff pisze:
> ar

Podoba mi się tytuł - "Prezydent Czechów"... Kiedy my doczekamy
prezydenta reprezentującego nas Polaków?

Parchy - prezio i płemieł parchów.

Data: 2009-10-09 08:00:46
Autor: Slawomir Stoff

"jadrys" <CHE@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:hamj4s$5hd$4news.onet.pl...
Slawomir Stoff pisze:
ar

Podoba mi się tytuł - "Prezydent Czechów"... Kiedy my doczekamy prezydenta reprezentującego nas Polaków?

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

   pan pilsudski kandydowac nie bedzie.

   ar

Data: 2009-10-09 08:06:58
Autor: Piotr
Dnia Fri, 9 Oct 2009 08:00:46 +0200, Slawomir Stoff napisał(a):

   pan pilsudski kandydowac nie bedzie.

Gdy p.o. za prezydenta, też nie był "wszystkich Polaków". Nie istnieje we wszechświecie byt, który by spełnił warunki.
Piotr

Data: 2009-10-09 08:10:39
Autor: Slawomir Stoff

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:1gsk0sy63im0z$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

   byl to powod dla ktorego ongis kandydowac nie chcial -
   dzis to by pewnie nawet nie mogl.

   ar

Data: 2009-10-09 08:14:05
Autor: Piotr
Dnia Fri, 9 Oct 2009 08:10:39 +0200, Slawomir Stoff napisał(a):

 byl to powod dla ktorego ongis kandydowac nie chcial -
   dzis to by pewnie nawet nie mogl.

Nie chciał bo i tak rzadził, a nie był głupi, ani leniwy, jak Tusk.
Piotr

Data: 2009-10-09 08:19:48
Autor: Slawomir Stoff

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:1lkd51pdm5brk$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

   byl prawdziwa zmora dla swoich wspolpracownikow -
   najgorsza gdy bywal tylko ministrem.

   i to oni, wlasnie ci wspolpracownicy, wymyslili sobie,
   by wyslac go na hrad na emeryture.

   ar

Data: 2009-10-09 08:19:45
Autor: jadrys

Slawomir Stoff pisze:

ar

Podoba mi się tytuł - "Prezydent Czechów"... Kiedy my doczekamy prezydenta reprezentującego nas Polaków?

   pan pilsudski kandydowac nie bedzie.

   ar

Cała nadzieja w p. Piotrze Ikonowiczu, może zechce kandydować. Facet posiada cechy p. Piłsudskiego, no może poza  dyktatorskimi ciągotami.

Data: 2009-10-09 08:27:02
Autor: Slawomir Stoff

Slawomir Stoff pisze:

[...]

   daleko mu wprwdzie, lecz jednego
   odmowic mu nie moge - odwagi
   osobistej.

   ar

Data: 2009-10-09 13:58:58
Autor: jadrys

Slawomir Stoff pisze:

[...]

Osobiście nie sądzę żeby mu było "daleko".

Data: 2009-10-09 14:04:03
Autor: Slawomir Stoff

Slawomir Stoff pisze:

[...]

   tu potrzebny jest rozum...
   piotrus nadal koczuje w ogrodkach dzialkowych?

   ar

Data: 2009-10-09 14:15:38
Autor: jadrys
Slawomir Stoff pisze:

[...]

:-D  Nie, od tego czasu spoważniał znacznie.

Data: 2009-10-09 11:30:38
Autor: cirrus
Slawomir Stoff pisze:
[...]

A jakie to cechy?

--
stevep

Data: 2009-10-09 14:52:01
Autor: cirrus
Slawomir Stoff pisze:
[...]

Piękna cecha, ale umiejętności raczej kiepskie.

--
stevep

Data: 2009-10-09 16:10:46
Autor: jadrys

Slawomir Stoff pisze:

[...]

Najważniejsza Stefan.. Co nam po geniuszu przy korycie skoro on złodziej albo sprzedawczyk?

Data: 2009-10-09 09:26:07
Autor: WW
Slawomir Stoff pisze:
[...]

Obawiam się o jego losy. Eurourzędasy już coś wymyśla. Tak jak złamali prawo karząc glosować ponownie, tak i teraz tak zinterpretują eurokonstytucje, że wystarczy podpis premiera.

Pozdrawiam
  WW
"Ein Reich, ein Volk, ein EURuro"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni
zacząć się bać. "

Data: 2009-10-09 09:39:48
Autor: Slawomir Stoff

"WW" <wuwu0@vp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hamomp$k90$2atlantis.news.neostrada.pl...
Slawomir Stoff pisze:
[...]

   je tu loerefie tako staro krakowsko pinda,
   aska ja wolaja, i ona sie w glocy wygadala,
   ze vacek to obecnie jedyny mocny chlop
   na tamtejszym terenie i ponadto, ze ponad
   polowa jego rodakow popiera klausowa
   polityke anty-eurobiurokratyczna - ile to
   dokladnie to se doczytam, gdy mi sie
   zechce.

   sam jestem o jego polityczne losy raczej
   spokojny, on zreszta tez nie trzyma sie
   jakiegos fotela jak wesz kozucha.

   ar

Data: 2009-10-09 10:32:58
Autor: HaMMeR
Slawomir Stoff pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Ok dwoch lat temu, a moze i wiecej, pisalem na psp o tym,
ze zazdroszcze Czechom Klausa.., chociaz lewus.., ale pryncypialny
w pogladach.
I jest tak nadal.

Data: 2009-10-09 10:49:53
Autor: Slawomir Stoff

Slawomir Stoff pisze:
[...]

  jest przede wszystkim czechen, a nie chuj wie kim.

  ar

  p.s. za lewica nie przepadam, oglednie piszac, i tu
  przypomina mi sie nasz kochany zwolennik upr
  hesk,  ktory jakis rok temu zwymyslal mnie od
  czerwonych za to, ze osmielilem sie zyczliwie
  wyrazic o zmarlym wowczas socjaliscie austriackim,
  bylym nauczycielu, bylym dziennikarzu
  i bylym dlugoletnim burmistrzu miasta wiednia
  helmucie zilku, ktory byl w istocie o wiele bardziej
  prawicowy od wspolrzadzacych obecnie austria
  chadekow. :-/

Data: 2009-10-09 10:58:57
Autor: HaMMeR
Slawomir Stoff pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Okazalo sie po latach, ze ow Hesk, to zadem liberal
tylko jebieral, jak juz...

Data: 2009-10-09 10:50:16
Autor: WW
Slawomir Stoff pisze:
[...]

Wypadki chodzą po ludziach nie po ziemi.

Data: 2009-10-09 22:30:44
Autor: Slawomir Stoff

"Slawomir Stoff" <a_rem@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:1aae8$4ace72dd$54702a04$19172news.chello.at...
[...]

   Vaclav Klaus precyzuje:

   Chodzi o te zapisy w Karcie Praw Podstawowych,
   ktore dotykalyby slynnych dekretow Benesa, co
   z kolei mogloby spowodowac powrot Niemcow
   sudeckich.
   zrodlo:tv-n.de

   ar

Prezydent Czechow sie stawia...