Prezydent Donald Trump wzywa do skończenia ze straszliwym amerykńskim antysemityzmem! ;-)

Data: 2017-02-21 17:50:05
Autor: A. Filip
Prezydent Donald Trump wzywa do skończenia ze straszliwym amerykńskim antysemityzmem! ;-)
https://origin-nyi.thehill.com/homenews/administration/320412-trump-anti-semitism-has-to-stop
By Jordan Fabian - 02/21/17 09:54 AM EST

President Trump denounced anti-Semitism Tuesday after coming under
pressure to address an uptick in incidents targeting Jewish
institutions across the U.S.

"Anti-Semitism is horrible and it's going to stop and it has to stop,"
Trump told MSNBC during a tour of the National Museum of African
American History and Culture. [...]

Czy społeczność międzynarodowa mu pomoże? ;-)

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Prezydent Donald Trump wzywa do skończenia ze straszliwym amerykńskim antysemityzmem! ;-)