Prezydent Donald Tusk = Unia Europejska zasłuży ła sobie na cud (Brexit)! :-)

Data: 2017-05-04 09:22:31
Autor: A. Filip
Prezydent Donald Tusk = Unia Europejska zasłuży ła sobie na cud (Brexit)! :-)
Jak prezydent takie cuda?

POlska zasługuje na cud na miarę Brexitu! ;-)

Data: 2017-05-04 10:20:25
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+vx08z43dwf-h544@buntownik.pl...
Jak prezydent takie cuda?

POlska zasługuje na cud na miarę Brexitu! ;-)

PiSdzisz chłopie jak Zabłocki na mękach! ;-))

CL

Data: 2017-05-04 13:09:34
Autor: Pajdak
[...]

Pryszczem na dupie wam Tusk,co? Przy zejęczych cechach osobowych obecnego
"prezydenta" to nawet taki koleś jak Kononowicz ma pewną wygraną!

--
Lepudruk

Data: 2017-05-04 10:42:41
Autor: Zenek Kapelinder
Prezydent Donald Tusk = Unia Europejska zasłużyła sobie na cud (Brexit)! :-)
Jakim pryszczem? Zadna z niego wazna persona jak sam do spozywczaka po wode mineralna pomyka. Na ulicy go widzieli jak zgrzewke wody targal. Wychodzi ze dostawili mu krzeselko do czyjegos biurka.

Prezydent Donald Tusk = Unia Europejska zasłuży ła sobie na cud (Brexit)! :-)