Prezydent Duda nie zgodzi się na odszkodowania za pożydowskie mienie

Data: 2020-07-10 08:29:36
Autor: Jacek Bialy
Prezydent Duda nie zgodzi się na odszkodowania za pożydowskie mienie
"Prezydent pytany w TVP o stanowisko w sprawie odszkodowań za mienie pożydowskie powiedział: "Żadnych odszkodowań za mienie bezspadkowe. Mogą sobie przyjmować na świecie różne ustawy. My nie przyjmujemy żadnych ustaw z innych krajów i żadne inne ustawy nie wchodzą do naszego systemu prawnego". Musielibyśmy je do naszego systemu sami inkorporować. Ja się na to nie zgadzam, na taką implementację obcych przepisów - zaznaczył. Ja nigdy nie podpiszę ustawy, która będzie wskazywała, że my spadki po osobach jakiejś jednej grupy etnicznej będziemy traktowali w sposób uprzywilejowany w stosunku do innych; nigdzie na świecie tak się nie dzieje - powiedział. Według Andrzeja Dudy byłoby to naruszeniem konstytucji."

Więcej:
https://www.rmf24.pl/raporty/raport-wybory-prezydenckie2020/najnowsze-fakty/news-andrzej-duda-nie-zgodze-sie-na-odszkodowania-za-mienie-bezsp,nId,4601956?parametr=embed_linki

Prezydent Duda nie zgodzi się na odszkodowania za pożydowskie mienie