Prezydent Duda wie co to Honor i Ojczyzna w odróżnieniu od Zbyszka Zerro

Data: 2017-08-02 09:49:56
Autor: Zenek Kapelinder
Prezydent Duda wie co to Honor i Ojczyzna w odróżnieniu od Zbyszka Zerro
Nie znam sie na honorze i ojczyznie u kogos innego nawet jak jest prezydentem. Ale w przeciwienstwie do pewnego Bula potrafi sie zachowac. Stac go bylo zeby na obchodach rocznicy Powstania Warszawskiego przykleknac zeby pocalowac w reke babcie, uczestniczie powstania. Mozliwosc patrzenia bez obrzydzenia, co bylo niemozliwe przy Bulu, na jego zone tez jest istotna. pizdziak tego nie zrozumie bo ma narzeczona z wylupiastymi oczkami i kaza jest od niej ladniejsza, nawet Bulowa.

Data: 2017-08-02 20:05:02
Autor: Lord Donate
Prezydent Duda wie co to Honor i Ojczyzna w odróżnieniu od Zbyszka Zerro
WON DURNIU !!!

Przygłup z kotłowni "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:72f6c3b8-399f-44e7-9135-08ac497a4ce3googlegroups.com...
Nie znam sie na honorze i ojczyznie u kogos innego nawet jak jest prezydentem. Ja nie ejstem. Mam fuche w kotlowni. Ale w przeciwienstwie do pewnego zula potrafie sie zachowac. Stac mnie bylo zeby na obchodach rocznicy powstania PZPR przykleknac zeby pocalowac sztandar, w reke babcie stara komunistke ubjąć, uczestniczie obalania komuny z 1980 plunąć w ucho. Mam mozliwosc patrzenia bez obrzydzenia, co bylo niemozliwe przy wyłupiastej moje zonie tez jest istotna. ja tego nie zrozumie bo mam narzeczona z wylupiastymi oczkami i kaza jest od niej ladniejsza, nawet krycha co żre kupsztale.

Prezydent Duda wie co to Honor i Ojczyzna w odróżnieniu od Zbyszka Zerro