Prezydent Europy Donald Tusk raczy przyj±æ Trumpa

Data: 2017-05-05 18:47:06
Autor: prezydent San Escobar
Prezydent Europy Donald Tusk raczy przyj±æ Trumpa
"A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisa³(-a):

http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/trump-przyjezdza-tusk-i-juncker-spotkaja-sie-z-prezydentem-usa,737283.html
> Trump spotka siê z Tuskiem i Junckerem. Pierwsza podró¿ zagraniczna prezydenta USA
> 05 maja 2017, 16:52
> Pierwsza podró¿ zagraniczna prezydenta USA i wa¿ne spotkanie w ramach
> szczytu NATO. Donald Trump przyjedzie 25 maja do Brukseli. Wiadomo, ¿e
> przyjm± go szef Rady Europejskiej Donald Tusk oraz Komisji
> Europejskiej - Jean-Claude Juncker. [...]

Nie ¿artuj, pierwsze zagraniczne spotkanie i od razu z Tuskiem?? Pisuar
dostanie sza³u wiêkszego ni¿ 1:27 :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]
Zwróci³ siê o spotkanie i ja siê z nim spotka³em, a to zawsze jest problem,
gdy siê w podziemiu spotykasz z kim¶, kto nie jest w strukturach podziemia, bo trzeba siê odpowiednio ubezpieczyæ.
Szybko uciek³em z tego spotkania, bo uzna³em go za agenta KGB. On namawia³ mnie do tego, ¿ebym siê ujawni³, mówi³,
¿e "Solidarno¶æ kaputt, ¿e to koniec z Solidarno¶ci±" - i mówiê to z rêk± na sercu - "¿e tak naprawdê jedynym ratunkiem jest,
¿eby¶my tak autentycznie, naprawdê pokochali ZSRR, bo tylko, jak oni nam uwierz±, ¿e my ich kochamy, to dadz± nam wiêcej wolno¶ci".
Taki cz³owiek! On ma byæ dzi¶ liderem tamtej Solidarno¶ci?!

PiS podejmuje "ohydn± próbê wyrzeczenia siê odpowiedzialno¶ci,
nie mniej haniebnej i nieprzekonuj±cej, jak w³asna ¿a³osna defleksja Rosji
potêpiaj±cej zestrzelenie samolotu MH17" i jest "tchórzostwem na potwornym poziomie". - Je¶li poprzecie Platformê Obywatelsk±, pomo¿ecie sobie,
  pomo¿ecie Polsce - powiedzia³ Jaros³aw Kaczyñski.

Data: 2017-05-05 18:53:08
Autor: A. Filip
Prezydent Europy Donald Tusk raczy przyjąć Trumpa
prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so> pisze:
> [...]

> Europejskiej - Jean-Claude Juncker. [...]

Nie ¿artuj, pierwsze zagraniczne spotkanie i od razu z Tuskiem?? Pisuar

A jaki by³ wynik g³osowania demokratycznego zachodka w Monachium 1938 [1]?
Wiec nie pierdol jak nar±bany o tym g³osowali ci którzy mog± mieæ
interes Polski g³êboko w dupie.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Uk%C5%82ad_monachijski

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel, jedna "nie¶wietlana" przysz³o¶æ.

Data: 2017-05-05 19:26:41
Autor: prezydent San Escobar
[...]

A tutaj kto¶ rozbiera³ Polskê czy mo¿e wówczas g³osowa³a ca³a Europa?
Jaki¶ kiepski masz dzisiaj przekaz dnia :DDD

Data: 2017-05-05 19:36:13
Autor: A. Filip
[...]

G³osowa³a Polska (PiS) przeciw, reszcie nie dano zag³osowaæ.
W normalnej demokracji mo¿na byæ przeciw, za albo wstrzymaæ siê od
g³osowania.  W Drugiej Niemieckiej Europie obowi±zuj± ni¿sze standardy.

Data: 2017-05-05 19:00:53
Autor: Budzik
Prezydent Europy Donald Tusk raczy przyj±æ Trumpa
U¿ytkownik A. Filip anfi@buntownik.pl ...

[...]

A by³o inaczej?
W kuluarach ustalono, ze nikt nie chce sie wstrzymac, a kto nie jest przeciw, jest za. Gdyby by³y inne g³osy to by i inny system ustalono.
Przestañ prosze wmawiaæ ze tam pojecha³o 28 lolków ktorzy nie wiedzieli co sie dzieje...
Jakos nie s³ychaæ z Europy g³osów ze wybory by³y sfa³szowane.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")

Data: 2017-05-05 19:36:14
Autor: andal
On Fri, 05 May 2017 19:00:53 +0000, Budzik wrote:

[...]

w kuluarach krazyla deutscthe mark?

Data: 2017-05-05 22:04:38
Autor: A. Filip
andal <andal@andal.org> pisze:
[...]

Ustalenia Angeli Merkel to przecie¿ co¶ zupe³nie innego ni¿ ustalenia
Jaros³awa Kaczyñskiego w Sali Kolumnowej Sejmu.

Jak siê raz "wy¶rubowa³o standardy" tak jak totalna opozycja w sprawie
g³osowania w Sali Kolumnowej to siê wychodzi na pokazowego dupka swoj±
postaw± w kwestii stylu wyboru Donalda Tuska.

PiS siê tego czepia³ "trochê po" teraz sobie odpu¶ci³ (pewnie kiedy¶ wróci).
Ja to nie PiS.  Ja potrafiê szanowaæ ludzi z którymi siê nie zgadzam
je¶li maj± standardy których siê trzymaj± nie tylko wtedy gdy to dzia³a
na ich korzy¶æ.  Takie standardy siê wybiera starannie a potem ich trzyma.
Tuskowcy takich standardów ni z³amanego wuja nie maj±. Ja ich szanowaæ
ju¿ nie jestem zdolny szczególnie jak mi wredni idioci bardzo
systematycznie to od¶wie¿aj± swoim nachalnym przypomnieniem podeptania
standardów (rzekome 27:1).

A o tym jak pomimo tego/razem z tym  Tuskowcy wypadaj± w porównaniu do
Kaczystów ka¿dy *inteligentny* wyborca decyduje "sam dla siebie".

Data: 2017-05-06 15:30:29
Autor: w systemie siła 'POPIS/EU
[OT] Prezydent Europy Donald Tusk raczy przyjąć T rumpa
trudno nie zauwa¿yæ wzorowania siê elit popis/eu na modelu optymalnym wykreowanym przez nasze wolno¶ciowe s³u¿by nazywane potocznie SB...

je¶li nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieni±dze, od kogo oni dostaj± kasê - bo nie ode mnie... teraz mo¿e od trampa?

Data: 2017-05-05 21:13:07
Autor: A. Filip
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
[...]

To ja w Polsce nie jestem w Europie?

Jak ma byæ demokracja to siê stosuje upierdliwie _pe³ne_ procedury albo
siê ma "demokracjê licz±cych g³osy" - zarówno na euro-spotkaniach jak i
salach Sejmowych.  Jak Tuskowców staæ wy³±cznie na "wszystko by³o tak
jak ma byæ" przy im pasuj±cym wyborze Tuska to niech siê jebi± z tak±
gównian± Europk± i swoimi podwójnymi standardami.

Data: 2017-05-05 21:01:02
Autor: Budzik
[...]

By³o 28 stron.
27 akceptuje wybór, jedna nie.
Tu zdecydowanie nie o upierliwe pe³ne procedury chodzi a o zwyk³y zdrowy rozsadek...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"To s± cycki szczê¶cia (.)(.) prze¶lij je do trzech osób w przeci±gu
1 godziny inaczej nie bêdziesz mia³ w nowym roku SEXU!!!"

Data: 2017-05-08 13:08:02
Autor: Kviat
W dniu 2017-05-05 o 21:13, A. Filip pisze:
[...]

Serio? I tylko wtedy gdy pislamistom to pasuje czy zawsze?

Powrotu do zdrowia ¿yczê.
Piotr

Data: 2017-05-05 20:20:17
Autor: prezydent San Escobar
Prezydent Europy Donald Tusk raczy przyj±æ Trumpa
"A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisa³(-a):

G³osowa³a Polska (PiS) przeciw, reszcie nie dano zag³osowaæ.

Przeciw g³osowa³ tylko PiS, Polska popiera³a Tuska.
Zg³o¶ oszustwo, ¿e innym zabroniono g³osowaæ. Po angielsku, do Brukseli, z
google translatora, jak Waszczu :DDDD