Prezydent Europy Donald Tusk raczy przyj±æ Trumpa

Data: 2017-05-06 12:15:31
Autor: Pajdak
Prezydent Europy Donald Tusk raczy przyj±æ Trumpa
U¿ytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/trump-przyjezdza-tusk-i-juncker-spotkaja-sie-z-prezydentem-usa,737283.html
Trump spotka siê z Tuskiem i Junckerem. Pierwsza podró¿ zagraniczna
prezydenta USA
05 maja 2017, 16:52

Pewnie bêd± dyskutowac czy 27:1 to przegrana czy zwyciêstwo? ;-)))))))

--
Lepudruk

Data: 2017-05-08 10:03:42
Autor: prezydent San Escobar
Prezydent Europy Donald Tusk raczy przyj±æ Trumpa
"Pajdak" <ananim@dwarfs.org> napisa³(-a):

> [...]

Pewnie bêd± dyskutowac czy 27:1 to przegrana czy zwyciêstwo? ;-)))))))

Mo¿e dojd± do konsnsusu i stwierdz± ¿e g³osowania by³o niewa¿ne jak nasze
grupowe pocieszne trolle :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]
Zwróci³ siê o spotkanie i ja siê z nim spotka³em, a to zawsze jest problem,
gdy siê w podziemiu spotykasz z kim¶, kto nie jest w strukturach podziemia, bo trzeba siê odpowiednio ubezpieczyæ.
Szybko uciek³em z tego spotkania, bo uzna³em go za agenta KGB. On namawia³ mnie do tego, ¿ebym siê ujawni³, mówi³,
¿e "Solidarno¶æ kaputt, ¿e to koniec z Solidarno¶ci±" - i mówiê to z rêk± na sercu - "¿e tak naprawdê jedynym ratunkiem jest,
¿eby¶my tak autentycznie, naprawdê pokochali ZSRR, bo tylko, jak oni nam uwierz±, ¿e my ich kochamy, to dadz± nam wiêcej wolno¶ci".
Taki cz³owiek! On ma byæ dzi¶ liderem tamtej Solidarno¶ci?!

PiS podejmuje "ohydn± próbê wyrzeczenia siê odpowiedzialno¶ci,
nie mniej haniebnej i nieprzekonuj±cej, jak w³asna ¿a³osna defleksja Rosji
potêpiaj±cej zestrzelenie samolotu MH17" i jest "tchórzostwem na potwornym poziomie". - Je¶li poprzecie Platformê Obywatelsk±, pomo¿ecie sobie,
  pomo¿ecie Polsce - powiedzia³ Jaros³aw Kaczyñski.

Data: 2017-05-08 10:09:50
Autor: A. Filip
Prezydent Europy Donald Tusk raczy przyjąć Trumpa
prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so> pisze:
> [...]

Pewnie bêd± dyskutowac czy 27:1 to przegrana czy zwyciêstwo? ;-)))))))

Mo¿e dojd± do konsnsusu i stwierdz± ¿e g³osowania by³o niewa¿ne jak nasze

G³osowanie by³o tak samo wa¿ne jak g³osowanie PiS w sali kolumnowej Sejmu.
Pociesza ciê to?

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel, jedna "nie¶wietlana" przysz³o¶æ.

Data: 2017-05-08 10:17:33
Autor: prezydent San Escobar
Prezydent Europy Donald Tusk raczy przyj±æ Trumpa
"A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisa³(-a):

> [...]
> grupowe pocieszne trolle :DDD

G³osowanie by³o tak samo wa¿ne jak g³osowanie PiS w sali kolumnowej Sejmu.

Nie poddawaj siê. Walcz! Nic nie by³o w przekazie dnia? :DDD