Prezydent Europy Donald Tusk raczy przyjąć Trumpa

Data: 2017-05-05 18:22:44
Autor: A. Filip
Prezydent Europy Donald Tusk raczy przyjąć Trumpa
http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/trump-przyjezdza-tusk-i-juncker-spotkaja-sie-z-prezydentem-usa,737283.html
Trump spotka się z Tuskiem i Junckerem. Pierwsza podróż zagraniczna prezydenta USA
05 maja 2017, 16:52
Pierwsza podróż zagraniczna prezydenta USA i ważne spotkanie w ramach
szczytu NATO. Donald Trump przyjedzie 25 maja do Brukseli. Wiadomo, że
przyjmą go szef Rady Europejskiej Donald Tusk oraz Komisji
Europejskiej - Jean-Claude Juncker. [...]

Data: 2017-05-05 18:37:46
Autor: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
Prezydent Europy Donald Tusk raczy przyjąć Trumpa
ja tam się podobno nie znam, ale to wyraźny znak poparcia trampa dla wspólnej zjednoczonej europy... może to nawet wydarzenie historyczne.. ważne wydarzenie, gdyż jak uczy europejska historia, zakończy się ujebaniem jakieś grupy społecznej...

Data: 2017-05-05 18:42:29
Autor: Trefniś
W dniu .05.2017 o 18:22 A. Filip <anfi@buntownik.pl> pisze:

[...]

Król Europy ma szansę zażądać sankcji wobec Polski!

--
Trefniś

Data: 2017-05-05 18:47:06
Autor: prezydent San Escobar
"A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał(-a):

> [...]
> przyjmą go szef Rady Europejskiej Donald Tusk oraz Komisji
> Europejskiej - Jean-Claude Juncker. [...]

Nie żartuj, pierwsze zagraniczne spotkanie i od razu z Tuskiem?? Pisuar
dostanie szału większego niż 1:27 :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-05 18:53:08
Autor: A. Filip
prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so> pisze:
> [...]

> Europejskiej - Jean-Claude Juncker. [...]

Nie żartuj, pierwsze zagraniczne spotkanie i od razu z Tuskiem?? Pisuar

A jaki był wynik głosowania demokratycznego zachodka w Monachium 1938 [1]?
Wiec nie pierdol jak narąbany o tym głosowali ci którzy mogą mieć
interes Polski głęboko w dupie.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Uk%C5%82ad_monachijski

Data: 2017-05-05 19:26:41
Autor: prezydent San Escobar
[...]

A tutaj ktoś rozbierał Polskę czy może wówczas głosowała cała Europa?
Jakiś kiepski masz dzisiaj przekaz dnia :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-05 19:36:13
Autor: A. Filip
[...]

Głosowała Polska (PiS) przeciw, reszcie nie dano zagłosować.
W normalnej demokracji można być przeciw, za albo wstrzymać się od
głosowania.  W Drugiej Niemieckiej Europie obowiązują niższe standardy.

Data: 2017-05-05 19:00:53
Autor: Budzik
Prezydent Europy Donald Tusk raczy przyjąć Trumpa
Użytkownik A. Filip anfi@buntownik.pl ...

[...]

A było inaczej?
W kuluarach ustalono, ze nikt nie chce sie wstrzymac, a kto nie jest przeciw, jest za. Gdyby były inne głosy to by i inny system ustalono.
Przestań prosze wmawiać ze tam pojechało 28 lolków ktorzy nie wiedzieli co sie dzieje...
Jakos nie słychać z Europy głosów ze wybory były sfałszowane.

--
Pozdrawia... Budzik
Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

Data: 2017-05-05 19:36:14
Autor: andal
On Fri, 05 May 2017 19:00:53 +0000, Budzik wrote:

[...]

w kuluarach krazyla deutscthe mark?

Data: 2017-05-05 22:04:38
Autor: A. Filip
andal <andal@andal.org> pisze:
[...]

Ustalenia Angeli Merkel to przecież coś zupełnie innego niż ustalenia
Jarosława Kaczyńskiego w Sali Kolumnowej Sejmu.

Jak się raz "wyśrubowało standardy" tak jak totalna opozycja w sprawie
głosowania w Sali Kolumnowej to się wychodzi na pokazowego dupka swoją
postawą w kwestii stylu wyboru Donalda Tuska.

PiS się tego czepiał "trochę po" teraz sobie odpuścił (pewnie kiedyś wróci).
Ja to nie PiS.  Ja potrafię szanować ludzi z którymi się nie zgadzam
jeśli mają standardy których się trzymają nie tylko wtedy gdy to działa
na ich korzyść.  Takie standardy się wybiera starannie a potem ich trzyma.
Tuskowcy takich standardów ni złamanego wuja nie mają. Ja ich szanować
już nie jestem zdolny szczególnie jak mi wredni idioci bardzo
systematycznie to odświeżają swoim nachalnym przypomnieniem podeptania
standardów (rzekome 27:1).

A o tym jak pomimo tego/razem z tym  Tuskowcy wypadają w porównaniu do
Kaczystów każdy *inteligentny* wyborca decyduje "sam dla siebie".

Data: 2017-05-06 15:30:29
Autor: w systemie siła 'POPIS/EU
[OT] Prezydent Europy Donald Tusk raczy przyjąć T rumpa
trudno nie zauważyć wzorowania się elit popis/eu na modelu optymalnym wykreowanym przez nasze wolnościowe służby nazywane potocznie SB...

jeśli nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze, od kogo oni dostają kasę - bo nie ode mnie... teraz może od trampa?

Data: 2017-05-05 21:13:07
Autor: A. Filip
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
[...]

To ja w Polsce nie jestem w Europie?

Jak ma być demokracja to się stosuje upierdliwie _pełne_ procedury albo
się ma "demokrację liczących głosy" - zarówno na euro-spotkaniach jak i
salach Sejmowych.  Jak Tuskowców stać wyłącznie na "wszystko było tak
jak ma być" przy im pasującym wyborze Tuska to niech się jebią z taką
gównianą Europką i swoimi podwójnymi standardami.

Data: 2017-05-05 21:01:02
Autor: Budzik
[...]

Było 28 stron.
27 akceptuje wybór, jedna nie.
Tu zdecydowanie nie o upierliwe pełne procedury chodzi a o zwykły zdrowy rozsadek...

--
Pozdrawia... Budzik
"To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu

Data: 2017-05-08 13:08:02
Autor: Kviat
W dniu 2017-05-05 o 21:13, A. Filip pisze:
[...]

Serio? I tylko wtedy gdy pislamistom to pasuje czy zawsze?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-05 20:20:17
Autor: prezydent San Escobar
Prezydent Europy Donald Tusk raczy przyjąć Trumpa
"A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał(-a):

Głosowała Polska (PiS) przeciw, reszcie nie dano zagłosować.

Przeciw głosował tylko PiS, Polska popierała Tuska.
Zgłoś oszustwo, że innym zabroniono głosować. Po angielsku, do Brukseli, z
google translatora, jak Waszczu :DDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-06 12:15:31
Autor: Pajdak
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
[...]

Pewnie będą dyskutowac czy 27:1 to przegrana czy zwycięstwo? ;-)))))))

--
Lepudruk

Data: 2017-05-08 10:03:42
Autor: prezydent San Escobar
"Pajdak" <ananim@dwarfs.org> napisał(-a):

> [...]

Pewnie będą dyskutowac czy 27:1 to przegrana czy zwycięstwo? ;-)))))))

Może dojdą do konsnsusu i stwierdzą że głosowania było nieważne jak nasze
grupowe pocieszne trolle :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-08 10:09:50
Autor: A. Filip
> [...]

Pewnie będą dyskutowac czy 27:1 to przegrana czy zwycięstwo? ;-)))))))

Może dojdą do konsnsusu i stwierdzą że głosowania było nieważne jak nasze

Głosowanie było tak samo ważne jak głosowanie PiS w sali kolumnowej Sejmu.
Pociesza cię to?

Data: 2017-05-08 10:17:33
Autor: prezydent San Escobar
> [...]

> grupowe pocieszne trolle :DDD

Głosowanie było tak samo ważne jak głosowanie PiS w sali kolumnowej Sejmu.

Nie poddawaj się. Walcz! Nic nie było w przekazie dnia? :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Prezydent Europy Donald Tusk raczy przyjąć Trumpa