Prezydent Europy Donald Tusk stawia na twardy Brexit

Data: 2019-01-29 23:08:09
Autor: A. Filip
Prezydent Europy Donald Tusk stawia na twardy Brexit
https://www.reuters.com/article/us-britain-eu-tusk/eus-tusk-says-brexit-backstop-not-renegotiable-idUSKCN1PN2TZ
January 29, 2019
EU's Tusk says Brexit 'backstop' not renegotiable

BRUSSELS (Reuters) - European Council President Donald Tusk said the
EU-UK divorce deal was not up for renegotiation after Britain's
parliament on Tuesday voted to replace the Irish "backstop" border
arrangement contained in it with unspecified "alternative
arrangements". [...]

Nie będzie angol Tuskowi pluć w twarz!

Data: 2019-01-29 14:27:28
Autor: Bruno Brunowski
Prezydent Europy Donald Tusk stawia na twardy Brexit
Reszta unijnych oficjeli mowi to samo. I mają rację. W końcu to WB wymyśliła, że wychodzi i od miesięcy negocjowała warunki tego wyjścia. A teraz marudzą, że jednak źle wynegocjowali.

Jak się podjęło takie, a nie inne decyzje to trzeba ponosić ich konsekwencje.

--
Bruno

Data: 2019-01-29 23:35:36
Autor: u2
W dniu 29.01.2019 o 23:27, Br Br pisze:
[...]

27-1 ?:))))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

George Orwell :

Data: 2019-01-29 23:46:04
Autor: A. Filip
Prezydent Europy Donald Tusk stawia na twardy Brexit [27:1]
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Czy do angoli dotarła ich niewybaczalna głupota?
Nie wygląda na to [A].

Ja tam mam niewiele przeciw temu by euro-idioci (ala Tusk) sprawili że
angole się uniosą honorem, zaprą i uprą na wiek+ poza UE.

[A] https://www.bbc.co.uk/news/uk-politics-47037365
Brexit: MPs reject move to delay departure date
MPs have voted against a proposal to delay Brexit in order to prevent
the UK leaving without a deal.
The amendment had been put forward by Labour MP Yvette Cooper, but was
rejected by 23 votes. [...]

--
A. Filip

Data: 2019-01-30 06:21:08
Autor: Wiesiaczek
W dniu 29.01.2019 o 23:46, A. Filip pisze:
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Głupota straszna. Nie będą mogli wywozić śmieci do polskich spalarni, a przynajmniej może być drożej.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2019-01-30 07:40:02
Autor: Zenek Kapelinder
Prezydent Europy Donald Tusk stawia na twardy Brexit [27:1]
Angole to cwane gapy. Jak chca wyjsc z chujni to znaczy ze cos niekorzystnego w chujni dla siebie przewiduja. Glosno nie mowia co sie stanie albo z duzym prawdopodobienstwem ma sie stac bo to juz nie jest ich problem.

Data: 2019-01-29 17:19:53
Autor: Zenek Kapelinder
Prezydent Europy Donald Tusk stawia na twardy Brexit
Flaszke moze postawic temu co w chujni rzadzi.

Prezydent Europy Donald Tusk stawia na twardy Brexit