Prezydent Izraela wyjdzie na wolność

Data: 2016-12-19 08:00:30
Autor: A. Filip
Prezydent Izraela wyjdzie na wolność
http://www.tvn24.pl/mosze-kacaw-uzyskal-zgode-na-przedterminowe-wyjscie-na-wolnosc,700834,s.html
Skazany za gwałty i molestowanie były prezydent wyjdzie na wolność
19 grudnia 2016, 7:31
Były prezydent Izraela Mosze Kacaw, który od 2011 roku odsiaduje wyrok
siedmiu lat więzienia za gwałty i inne przestępstwa seksualne, uzyskał
w niedzielę zgodę na przedterminowe wyjście na wolność - poinformował
jego adwokat.

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2016-12-25 13:03:25
Autor: pinokio
W dniu 19.12.2016 o 08:00, A. Filip pisze:
[...]

po prostu jurny chłop

Data: 2016-12-25 11:08:28
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 25 grudnia 2016 13:03:24 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:
W dniu 19.12.2016 o 08:00, A. Filip pisze:
> http://www.tvn24.pl/mosze-kacaw-uzyskal-zgode-na-przedterminowe-wyjscie-na-wolnosc,700834,s.html

po prostu jurny chłop

?????? ??? z oczywistych powodów nie miał stulejki

Data: 2016-12-25 20:12:24
Autor: pinokio
W dniu 25.12.2016 o 20:08, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

tylko dziewczyn szkoda

Prezydent Izraela wyjdzie na wolność