Prezydent Kaczorowski spocznie na Wawelu

Data: 2010-04-14 15:29:01
Autor: Neko
Prezydent Kaczorowski spocznie na Wawelu
Nie jest to jeszcze informacja potwierdzona.

Podobnie jak Prezydent RP Lech Kaczynski tak i Pan Prezydent
Kaczorowski takze zasluzyl sobie swoimi ogromnymi dokonaniami
na spoczynek w tym swietym miejscu jakim jest Wawel.

Data: 2010-04-14 15:34:05
Autor: boukun

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hq4g0m$5l9$1news.onet.pl...
[...]

A ten co za jeden?

boukun

Data: 2010-04-14 15:45:53
Autor: PaPi
Prezydent Kaczorowski spocznie na Wawelu
Podobnie jak Prezydent RP Lech Kaczynski tak i Pan Prezydent
Kaczorowski takze zasluzyl sobie swoimi ogromnymi dokonaniami
na spoczynek w tym swietym miejscu jakim jest Wawel.

Jakimi dokonaniami w czasie 5-letniego sprawowania urzedu prezydenta RP zasluzyl sobie na pochowek na Wawelu Lech Kaczynski ?

Data: 2010-04-14 16:39:59
Autor: Tomy M.
Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4bc5c711$1news.home.net.pl...

Jakimi dokonaniami w czasie 5-letniego sprawowania urzedu prezydenta RP zasluzyl sobie na pochowek na Wawelu Lech Kaczynski ?

Grał na nosie takm ludziom jak Ty i reszta WSI.
To mało?!

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-14 16:43:15
Autor: cirrus
[...]

Mimo fanów, chocby neko, odzewu brak, a ja juz zadawałem to pytanie. Gdyby wszyscy o podobnych dokonaniach mieliby spoczywać na Wawelu to trzeba by go rozbudować mniej wiecej do Bałtyku.

--
stevep

Data: 2010-04-14 16:48:54
Autor: Tomy M.
Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hq4hei$84v$1news.vectranet.pl...

Mimo fanów, chocby neko, odzewu brak, a ja juz zadawałem to pytanie. Gdyby wszyscy o podobnych dokonaniach mieliby spoczywać na Wawelu to trzeba by go rozbudować mniej wiecej do Bałtyku.

Widzisz ilu nas jest, a Ty nadal wierzysz w sondaże :-)

Tomy M.

Data: 2010-04-14 16:40:12
Autor: cirrus
[...]

To nie podawaj plotek, bo nie spocznie, moze towarzystwo mu nie odpowiada.

--
stevep

Data: 2010-04-14 17:28:09
Autor: MH
[...]

=============================

Kto panu Kaczorowskiemu i kiedy nadał ten zaszczytny tytuł ??

MH

Data: 2010-04-14 18:35:25
Autor: cirrus
Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.00001812.4bc5df09newsgate.onet.pl...
[...]

Nie możesz sobie wpisać w google:
# Ryszard Kaczorowski (ur. 26 listopada 1919 w Białymstoku, zm. 10 kwietnia 2010 pod Smoleńskiem) - ostatni prezydent RP na Uchodźstwie od śmierci swego poprzednika Kazimierza Sabbata, zmarłego nagle 19 lipca 1989 w Londynie, do 22 grudnia 1990, gdy przekazał insygnia władzy prezydenckiej Lechowi Wałęsie w dniu jego zaprzysiężenia na prezydenta III RP. Równolegle z Ryszardem Kaczorowskim funkcję prezydenta (w kraju) pełnił generał armii Wojciech Jaruzelski. #
Ze strony:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Ryszard_Kaczorowski
KPZR go nie mianowala.

--
stevep

Data: 2010-04-14 18:46:38
Autor: logiznam1
> [...]

# Ryszard Kaczorowski (ur. 26 listopada 1919 w Białymstoku, zm. 10 kwietnia 2010 pod Smoleńskiem) - ostatni prezydent RP na Uchodźstwie od śmierci swego poprzednika Kazimierza Sabbata, zmarłego nagle 19 lipca 1989 w Londynie, do 22 grudnia 1990, gdy przekazał insygnia władzy prezydenckiej Lechowi Wałęsie w dniu jego zaprzysiężenia na prezydenta III RP. Równolegle z Ryszardem Kaczorowskim funkcję prezydenta (w kraju) pełnił generał armii Wojciech Jaruzelski. #

Zanim napisałem post , pogooglałem i to już czytałem przed wysłaniem posta..
Przeczytaj jeszcze raz uważnie moje pytanie. Jest sformuowane precyzyjnie !!
W cytowanym przez ciebie tekście nie ma odpowiedzi na moje pytanie ...

MH

--

Prezydent Kaczorowski spocznie na Wawelu