Prezydent Kaczorowski spocznie na Wawelu

Data: 2010-04-14 15:45:53
Autor: PaPi
Prezydent Kaczorowski spocznie na Wawelu
Podobnie jak Prezydent RP Lech Kaczynski tak i Pan Prezydent
Kaczorowski takze zasluzyl sobie swoimi ogromnymi dokonaniami
na spoczynek w tym swietym miejscu jakim jest Wawel.

Jakimi dokonaniami w czasie 5-letniego sprawowania urzedu prezydenta RP zasluzyl sobie na pochowek na Wawelu Lech Kaczynski ?

Data: 2010-04-14 16:39:59
Autor: Tomy M.
Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4bc5c711$1news.home.net.pl...

Jakimi dokonaniami w czasie 5-letniego sprawowania urzedu prezydenta RP zasluzyl sobie na pochowek na Wawelu Lech Kaczynski ?

Grał na nosie takm ludziom jak Ty i reszta WSI.
To mało?!

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-14 16:43:15
Autor: cirrus
[...]

Mimo fanów, chocby neko, odzewu brak, a ja juz zadawałem to pytanie. Gdyby wszyscy o podobnych dokonaniach mieliby spoczywać na Wawelu to trzeba by go rozbudować mniej wiecej do Bałtyku.

--
stevep

Data: 2010-04-14 16:48:54
Autor: Tomy M.
Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hq4hei$84v$1news.vectranet.pl...

Mimo fanów, chocby neko, odzewu brak, a ja juz zadawałem to pytanie. Gdyby wszyscy o podobnych dokonaniach mieliby spoczywać na Wawelu to trzeba by go rozbudować mniej wiecej do Bałtyku.

Widzisz ilu nas jest, a Ty nadal wierzysz w sondaże :-)

Tomy M.

Prezydent Kaczorowski spocznie na Wawelu