Prezydent Kaczyński był w kabinie pilotów i krzyczał na pilotów..

Data: 2010-06-01 22:56:12
Autor: Tzva Adonai
Prezydent Kaczyński był w kabinie pilotów i krzyczał na pilotów..
.... i wywierał na nich nacisk osobiście oraz poprzez gen. Błasika..

***

- Oprócz generała Błasika w kokpicie tupolewa, który rozbił się pod
Smoleńskiem, do końca lotu był jeszcze jeden z pasażerów,
najprawdopodobniej prezydent Lech Kaczyński - tak interpretuje zapis
czarnej skrzynki pułkownik Piotr Łukaszewicz, b. szef szkolenia Sił
Powietrznych. Jego zdaniem wskazuje na to objaśniana przez Błasika
procedura lądowania.

W ujawnionych dziś zapisach nagrań czarnych skrzynek pojawia się o
godz. 8.39 wypowiedź generała Błasika, który tłumaczy - Mechanizacja
skrzydła przeznaczona jest do... (niezrozumiałe).

- Generał Błasik objaśnia procedury. Myślę, że dowódca nie musiał
wyjaśniać tego załodze. Najprawdopodobniej wyjaśniał to prezydentowi -
mówi płk Piotr Łukaszewicz, b. szef oddziału szkolenia Sił
Powietrznych. - Nie ma nakazu zamykania drzwi do kokpitu w samolocie
rządowym.

Jego zdaniem trzeba zadać sobie pytanie, czy w tych konkretnych
warunkach, kiedy praca załogi wymagała maksymalnego skupienia obecność
jakiejkolwiek osoby miała negatywny wpływ. - Jestem głęboko
przekonany, że to miało wpływ na jakość pracy załogi, tym bardziej, że
głos o którym mówimy był podniesiony i wskazywał na mocne
podenerwowanie, które mogło się udzielić reszcie załogi - dodał płk
Łukaszewicz.

W czasie lotu do kokpitu wszedł na pewno Mariusz Kazana i gen. Błasik
- ich głosy rozpoznano. Są też jeszcze wypowiedzi osób, których nie
udało się na razie zidentyfikować. Wśród nich obecny jest głos do
złudzenia przypominający głos Lecha Kaczyńskiego.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7963894,Ekspert__Do_konca_katastrofy_tupolewa_w_kabinie_byli.html

Data: 2010-06-01 23:26:45
Autor: J-23
On 2 Cze, 07:56, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
[...]

Przeciez p.prezydent nawet nie mial Prawa jazdy. On nie mial pojecia
jak zatrzymac samochod, to co mogl wiedziec o ladowaniu samolotu.

J-23 itede...

Data: 2010-06-02 18:53:34
Autor: cirrus
Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:0daf0921-f80c-4aba-9f46-cbc22a43a274q13g2000vbm.googlegroups.com...
[...]

To obaj bracia nie mieli prawa jazdy?

--
stevep

Data: 2010-06-02 08:40:21
Autor: Andrzej Adam Filip
Tzva Adonai: Prezydent Kaczyński był w kabinie pilotów i (cichutko) krzyczał na pilotów..
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> pisze:
[...]
[....]
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7963894,Ekspert__Do_konca_katastrofy_tupolewa_w_kabinie_byli.html

Skoro miał krzyczeć to dlaczego się słabo nagrał? :-)

PĂłki Ĺźycia, pĂłty nauki.
  -- Przysłowie polskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-06-01 23:42:47
Autor: J-23
On 2 Cze, 08:40, Andrzej Adam Filip <a...@xl.wp.pl> wrote:
Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> pisze:

> [...]
>http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7963894,Ekspert__Do_ko...

Skoro miał krzyczeć to dlaczego się słabo nagrał? :-)

Póki życia, póty nauki.
  -- Przysłowie polskie (pl.wikiquote.org)

przesterowanie! moze krzyczal blisko mikrofonu?

J-23 itede...

Data: 2010-06-02 09:10:59
Autor: awe

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:e9bc0c1f-042e-48a7-9ad1-74143fc67149e28g2000vbd.googlegroups.com...
> [...]

Póki życia, póty nauki.
-- Przysłowie polskie (pl.wikiquote.org)

przesterowanie! moze krzyczal blisko mikrofonu?

-- --
moze polknal i zaloga rzucila stery zeby ratowac prezydenta?
awe

Data: 2010-06-02 01:47:48
Autor: J-23
On 2 Cze, 09:10, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:e9bc0c1f-042e-48a7-9ad1-74143fc67149e28g2000vbd.googlegroups.com...

> [...]

J-23 itede...
-- --
moze polknal i zaloga rzucila stery zeby ratowac prezydenta?

pan prezydęt polkna swieczke, i siedzial po ciemku
dobrze ze nie chcial wysiasc w czasie lotu,
moze to zrozumial ze sie nie da???

J-.....

Data: 2010-06-02 15:21:25
Autor: awe

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ec9a8a76-4c98-4ab3-a15c-7280ea9808a3q13g2000vbm.googlegroups.com...
> [...]

awe

pan prezydęt polkna swieczke, i siedzial po ciemku
dobrze ze nie chcial wysiasc w czasie lotu,

-- -- -- -- -- -
a ja myslalem ze PO nie podpierdolila mu tych tictakow z kanciapy w samolocie. zlosliwy ten tusk jak cholera. pewnie dlatego ze go Palikot podjudza
awe

Data: 2010-06-02 11:57:20
Autor: Stary Belfer
Tzva Adonai: Prezydent Kaczyński był w kabinie pilotów i (cichutko) krzyczał na pilotów..
Jeśli był w kabinie pilotów, to dlaczego był trupem w jednym kawałku, a piloci nie?
AC

Data: 2010-06-02 04:32:21
Autor: J-23
On 2 Cze, 11:57, "Stary Belfer" <bluesman1...@poczta.fm> wrote:
Jeśli był w kabinie pilotów, to dlaczego był trupem w jednym kawałku, a
piloci nie?
AC

byl sie bardzo skoncentrowal w trakcie, z wiadomym skutkiem po

J-......

Data: 2010-06-02 13:56:15
Autor: cyc

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:e3cbdf8b-544e-47ea-8a66-76b4616eb1e2o1g2000vbe.googlegroups.com...
On 2 Cze, 11:57, "Stary Belfer" <bluesman1...@poczta.fm> wrote:
Jeśli był w kabinie pilotów, to dlaczego był trupem w jednym kawałku, a
piloci nie?
AC

...bo maly to i masa mniejsza . Wieniec "przezyl " w calosci , bo lekki .

cyc

Data: 2010-06-02 08:42:08
Autor: awe

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:43d4542f-e186-4a9a-934c-dc9f197884edc22g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

caly tekst skopiowales? jakos koncowki nie widze na stronie
awe

Prezydent Kaczyński był w kabinie pilotów i krzyczał na pilotów..