Prezydent Katowic aresztowany

Data: 2009-05-15 12:58:12
Autor: boukun
Prezydent Katowic aresztowany
Wyobraźmy sobie taką sytuację. Ktoś pisze donos na piszącego tu Piotrusia do katowickiej prokuratury, że znieważa jego uczucia niereligijne, np. światopogląd bezwyznaniowy, przestępstwo ścigane z urzędu.

Prokuratura robi namiar i co wykryła? Po adresie IP i dostwacy sieci trafiła, że nasz grupowy maniak nadający od rana do wieczora nadaje z urzędu miasta Katowice i jest to kto..., nikt inny, jak sam prezydent Katowic. Robią potem rewizję w Urzędzie Miejskim, zarekwirowują osobisty komputer Piotrusia, badają jego wnętrzności i... na twardym dysku Piotrusia komputera znajdują tysiące plików z pornografią dzieciącą i przede wszystkim homoseksualną. Za ściąganie z sieci pornografii dziecięcej i homoseksualnej z chłopcami poniżej 13 roku życia Piotrusia wsadzają do aresztu...

Grozi mu za to do 8 lat więzienia.

boukun

Data: 2009-05-15 11:42:19
Autor: Andrzej Kokakolski
Prezydent Katowic aresztowany
Zalecam bardziej lekkostrawne potrawy przed snem...

AK

Data: 2009-05-15 15:15:09
Autor: Piotr
Prezydent Katowic aresztowany
Dnia Fri, 15 May 2009 11:42:19 +0000 (UTC), Andrzej Kokakolski
napisał(a):

Zalecam bardziej lekkostrawne potrawy przed snem...

Hm, to nie pierwsza tego typu groźba pod moim adresem, muszę poszukać
kto mi groził poprzednim razem. Ten sam kontekst i scenariusz, podrzucenie pornografii dziecięcej na
dysk i donos do policji...
Widać skurwysyny stosują...
Dysk też sobie przejrzę, he, he.
Piotr

Data: 2009-05-15 13:01:09
Autor: Piotr
Dnia Fri, 15 May 2009 12:58:12 +0200, boukun napisał(a):

Grozi mu za to do 8 lat więzienia.

Nie lepiej wałkun, żebyś sobie ulżył przy tube8, tak jak zwykle?
Piotr

Data: 2009-05-15 13:13:38
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:qptpbo8dq5b9$.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Fri, 15 May 2009 12:58:12 +0200, boukun napisał(a):

Grozi mu za to do 8 lat więzienia.

Nie lepiej wałkun, żebyś sobie ulżył przy tube8, tak jak zwykle?
Piotr

Prymitywwww, jak cię złapią, to będziesz się tłumaczył, he, he.

boukun

Data: 2009-05-15 13:29:56
Autor: awe
Prezydent Katowic aresztowany
No dobrze ale ten prezydent to z PeLO?
awe

Data: 2009-05-15 15:05:55
Autor: Vic
awe wrote:
No dobrze ale ten prezydent to z PeLO?

Z ugrupowania, ktore nazywa sie Forum Samorzadowe

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-15 15:11:24
Autor: Piotr
Dnia Fri, 15 May 2009 13:29:56 +0200, awe napisał(a):

No dobrze ale ten prezydent to z PeLO?

Ma swoje ugrupowanie, PO, czy PiS nie sa mu potrzebne, raczej na
odwrót.
Piotr

Data: 2009-05-15 15:09:34
Autor: Piotr
Dnia Fri, 15 May 2009 13:13:38 +0200, boukun napisał(a):

Prymitywwww, jak cię złapią, to będziesz się tłumaczył, he, he.

Na czym by mnie mieli "złapać" szmendziarzu wałkun? Ja mam wszystko legalne, nawet pudełeczka jeszcze mam, jumaczu.
Przymierzasz się do fałszywego donosu? To ja sobie te twoje groźby, na
wszelki wypadek zarchiwizuję.
No i oczywiście sp...
Piotr

Data: 2009-05-15 14:02:58
Autor: Stary Belfer
Prezydent Katowic aresztowany
Wystarczy sam donisk, aby policja przejrzała komputerek - na 100% sa tam jakieś pliki muzyczne, filmowe a nawet może pirackie oprogramowanie. No i pasztet gotowy - mamy kolejnego pirata komputerowego.
AC

Prezydent Katowic aresztowany