Prezydent Komorowski ma najwieksze poparcie .

Data: 2010-09-21 17:55:50
Autor: cyc
Prezydent Komorowski ma najwieksze poparcie .
Prezydent Komorowski ma sposrod  politykow najwieksze poparcie .
Przypomne , ze "najwiekszy prezydent tysiaclecia " mial ledwie sladowe wsparcie rodakow i poza pisowszcykami nikt go nie tolerowal .

cyc

Data: 2010-09-21 09:01:56
Autor: DJ MC Donald Musk
On 21 Wrz, 17:55, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
[...]

ma poparcie podobnie jak Hitler - troche od swoich funfli, troche od
przeciwnikow-przeciwnikow i duzo zza granicy. Stad to poparcie ale do
czego to doprowadzilo?

Data: 2010-09-21 18:09:48
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Prezydent Komorowski ma najwieksze poparcie .

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

Prezydent Komorowski ma sposrod  politykow najwieksze poparcie .
Przypomne , ze "najwiekszy prezydent tysiaclecia " mial ledwie sladowe wsparcie rodakow i poza pisowszcykami nikt go nie tolerowal .

Dupowaty Hitler zaliczył 10 % spaek poparcia. Biedaczek.

Przemysław Warzywny

--

Publicysta Cezary Michalski o Jarosławie Kaczyńskim: nasz dupowaty Hitler już o Henrykę Krzywonos może się potknąć w swoim nieudolnym marszu do władzy".

Data: 2010-09-21 19:20:18
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i7alcf$h1f$1inews.gazeta.pl...

[...]

jak Hitler na poczatku...

Data: 2010-09-22 05:31:34
Autor: zbig
Prezydent Komorowski ma najwieksze poparcie .
On 21 Wrz, 18:09, Jarek nie obroniĹ  kĹźyĹźa <Brońmy RP przed
pisem@..pl> wrote:
Użytkownik "cyc" <j...@ja.pl> napisał

> [...]

Publicysta Cezary Michalski o Jarosławie Kaczyńskim: nasz dupowaty Hitler
już o Henrykę Krzywonos może się potknąć w swoim nieudolnym marszu do

Z przyjemnością odnalazłem w końcu Michalskiego w przewybornej formie.
Odnoszę wrażenie, że jako wolny strzelec w Krytyce Politycznej ma
mnóstwo swobody . Fakt, że PO też od niego obrywa ale bezlitosna
precyzja z jaka rozprawia się z "prawicą smoleńską"  w postaci PiSu i
wspierających  firerka akolitów, wzbudza oprócz szczerego śmiechu
wyrazy podziwu dla świetnego pióra.

Data: 2010-09-21 18:19:17
Autor: awe

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i7aki9$c4r$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
Wsrod bobrow? Nie moze byc
awe

Data: 2010-09-21 10:51:03
Autor: Antenka
Prezydent Komorowski ma najwieksze poparcie .
On 21 Wrz, 18:19, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:

 -- -- -- -- -- -- -- -
Wsrod bobrow? Nie moze byc<

Nie, wśród kaszalotów! One go wręcz ubóstwiają - stąd jeden wprowadził
się do pałacu. :D

Antenka

Data: 2010-09-21 20:02:26
Autor: awe

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:db0db324-2dc4-466f-b863-2080701fe233j2g2000vbo.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
to zenujace..jestesmy posmiewiskiem calej europy a nawet swiata
awe

Data: 2010-09-21 21:32:42
Autor: wekon
"cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:i7aki9$c4r$1news.onet.pl...
[...]

Zaparcie cycu, nie poparcie. Musisz sie nauczyć czytać ze zrozumieniem sondaże w Polsce.

wekon

Data: 2010-09-21 13:16:26
Autor: Antenka
On 21 Wrz, 21:32, "wekon" <we...@op.pl> wrote:

Zaparcie cycu, nie poparcie. Musisz sie nauczyć czytać ze zrozumieniem sondaże w Polsce.<

Kto? Bóbr nie może zrobić kupy? To ma pecha :D

Antenka

Data: 2010-09-21 22:45:47
Autor: wekon
"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:96109a3e-b8bd-4434-938f-cee36180213de20g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

To przez ten ciągły lęk przed Prezesem :-)

wekon

Data: 2010-09-21 22:51:26
Autor: u2
W dniu 2010-09-21 22:45, wekon pisze:
[...]

Sraczki dostaje nie tylko Partia Oszustów, ale również LSD.

Data: 2010-09-22 00:28:12
Autor: Antenka
On 21 Wrz, 22:45, "wekon" <we...@op.pl> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote in message

To przez ten ciągły lęk przed Prezesem :-)

Wiesz, tutaj na psp jest wielu "specjalistów" od męskich odbytów.
Wystarczyłoby, żeby bóbr nawiązał kontakt z Tzvą, GrzegorzemZ. lub
Kupeckim-Kaweckim, to rozwolnienie gwarantowane.
A potem to już tylko korek w d_ _ _! >:-DD

Antenka

Data: 2010-09-22 07:55:56
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Prezydent Komorowski ma najwieksze poparcie .

Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Kto? Bóbr nie może zrobić kupy? To ma pecha :D

Transwestycyzm połączony z koprofilią. Tfu!

Przemysław Warzywny

Data: 2010-09-22 00:31:11
Autor: Antenka
Prezydent Komorowski ma najwieksze poparcie .
On 22 Wrz, 07:55, Huj_mi_w _dupę <POlszewia@..pl>

Transwestycyzm połączony z koprofilią. Tfu!<

Co tam mruczysz pederasto?

Antenka

Data: 2010-10-23 04:15:03
Autor: zbig
On 21 Wrz, 22:16, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

> Zaparcie cycu, nie poparcie. Musisz sie nauczyć czytać ze zrozumieniem sondaże w Polsce.<

Kto? Bóbr nie może zrobić kupy? To ma pecha :D

anten-kał dał głos w swoim niepowtarzalnym ekskrementalnym stylu.

Data: 2010-09-22 09:37:23
Autor: Tomek
Prezydent Komorowski ma najwieksze poparcie .
Wszystkie muchy lecš do g...
Tomek

Data: 2010-09-22 10:51:29
Autor: gofi
W dniu 21.09.2010 17:55, cyc pisze:
[...]

To znaczy poparcie ilu procent społeczeństwa, które w ogóle popiera te rządy?!

Data: 2010-09-22 14:11:39
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-21 17:55, cyc pisze:
[...]

Tak to już jest z sondażami.. PO podniosła podatki i... jej notoawnia poszły w górę.

Data: 2010-10-23 11:03:32
Autor: D. J. MC Donald Musk
[...]

zgadzam sie. Ma ogromne poparcie wsrod politykow rosyjskich i niemieckich a nawet u czesci naszych politykow na etatach tamtych...

Data: 2010-10-23 16:58:28
Autor: cirrus
Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:i9u8bv$rt7$1news.ett.com.ua...
[...]

Nawet wśród eskimoskich kretynie.

--
stevep

Data: 2010-10-23 17:02:15
Autor: u2
W dniu 2010-10-23 11:03, D. J. MC Donald Musk pisze:
zgadzam sie. Ma ogromne poparcie wsrod politykow rosyjskich i niemieckich a nawet u czesci naszych politykow na etatach tamtych...
Ale w Polsce poparcie Bronkowi maleje : 39-36

Data: 2010-10-24 08:24:41
Autor: Antenka
[...]

Ciebie też tutaj nie tolerujemy, jak kazdego bezmózgowca hłe hłe

Antenka

P.s. Ten twój prezydent już długo nie pociągnie, chyba że zgodzisz się
oddać mu swoje serce hehehe :D. Widać to doskonale kiedy duka te swoje
wypciny, wtedy staje się purpurowy jak burak :D. Ja pożyje rok to i
tak będzie za długo.

Data: 2010-10-24 17:35:44
Autor: cyc

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:a468e653-2c32-4098-be1f-118b30115cf0k22g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Znaczy my prawedziwi Polacy ?, ha, ha , ha !!
Boze jacy jestescie  glupi w tym rydzykowym mlynie !

Antenka

a jacy chamscy !
Oto ponizej iscie katolickie ala Rydzyk i PiS podejscie do milosci blizniego ..
Antenka obnazyla swoja "katolickosc" ............i bezdenna glupote . I pomyslec ,z e jest tu jeden taki , co mam do niej szacunek .

Data: 2010-10-24 18:41:08
Autor: raff

.
[...]

No to prosze masz cytat z WW: "Smolensk, Lodz, Dwa razy pudlo, moze za trzecim sie uda :p"

Ale wam lewakom to bedzie jak zwykle, to nic, to glaskanie, tylko "oni" sa agresywni.

R.

Data: 2010-10-24 19:45:58
Autor: Polok_prawdziwy
Prezydent Komorowski ma najwieksze poparcie .
Antenka wrote:

AMTENKO...!!!

- lokrutnie ci z pochwy capi, cyzbys siem dzisioj niepodmyla...?

Data: 2010-10-24 20:26:03
Autor: u2
W dniu 2010-10-24 19:45, Polok_prawdziwy pisze:
Antenka wrote:

AMTENKO...!!!

- lokrutnie ci z pochwy capi, cyzbys siem dzisioj niepodmyla...?

Wyleź w końcu z wyra. To twoja stara tak jedzie.

Data: 2010-10-24 21:19:41
Autor: Polok_prawdziwy

Antenka wrote:

AMTENKO...!!!

- lokrutnie ci z pochwy capi, cyzbys siem dzisioj niepodmyla...?

Wyleź w końcu z wyra. To twoja stara tak jedzie.

Moja staro na PESPE niesiedzi...!

Prezydent Komorowski ma najwieksze poparcie .