Prezydent Komorowski ma najwieksze poparcie .

Data: 2010-09-21 18:09:48
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Prezydent Komorowski ma najwieksze poparcie .

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

Prezydent Komorowski ma sposrod  politykow najwieksze poparcie .
Przypomne , ze "najwiekszy prezydent tysiaclecia " mial ledwie sladowe wsparcie rodakow i poza pisowszcykami nikt go nie tolerowal .

Dupowaty Hitler zaliczył 10 % spaek poparcia. Biedaczek.

Przemysław Warzywny

--

Publicysta Cezary Michalski o Jarosławie Kaczyńskim: nasz dupowaty Hitler już o Henrykę Krzywonos może się potknąć w swoim nieudolnym marszu do władzy".

Data: 2010-09-21 19:20:18
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i7alcf$h1f$1inews.gazeta.pl...

[...]

jak Hitler na poczatku...

Data: 2010-09-22 05:31:34
Autor: zbig
Prezydent Komorowski ma najwieksze poparcie .
On 21 Wrz, 18:09, Jarek nie obroniĹ  kĹźyĹźa <Brońmy RP przed
pisem@..pl> wrote:
Użytkownik "cyc" <j...@ja.pl> napisał

> [...]

Publicysta Cezary Michalski o Jarosławie Kaczyńskim: nasz dupowaty Hitler
już o Henrykę Krzywonos może się potknąć w swoim nieudolnym marszu do

Z przyjemnością odnalazłem w końcu Michalskiego w przewybornej formie.
Odnoszę wrażenie, że jako wolny strzelec w Krytyce Politycznej ma
mnóstwo swobody . Fakt, że PO też od niego obrywa ale bezlitosna
precyzja z jaka rozprawia się z "prawicą smoleńską"  w postaci PiSu i
wspierających  firerka akolitów, wzbudza oprócz szczerego śmiechu
wyrazy podziwu dla świetnego pióra.

Prezydent Komorowski ma najwieksze poparcie .