Prezydent Krakowa daje czadu

Data: 2010-01-02 09:05:41
Autor: Kwik
Prezydent Krakowa daje czadu
http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,35798,7413821,Obyczaj_w_Krakowie_schodzi_na_psy.html

"- Życzę wam, żeby w 2010 roku wyniki były zdecydowanie lepsze i żebyście nigdy NIE ZESZLI NA PSY - tym ciepłym dowcipem prezydent Jacek Majchrowski uraczył wczoraj piłkarzy Cracovii w czasie tradycyjnego treningu noworocznego, składając im życzenia. Słysząc takie słowa, nie chce się wierzyć, że prezydent przekonywał kiedyś, by obydwa krakowskie kluby grały na jednym stadionie. "

Kiedys toczylem boje z Arturem Fortuna o to, w ktorych twierdzil on ze biedna Cracovia zawsze byla uciskana przez komunistyczne wladze. Rzeczywistosc pokazuje jednak, ze komunistyczne wladze wciaz w sercu nosza Cracovie.

A tak na serio - ten gosc zawsze dla mnie prezentowal zenujacy poziom, zarowno jako osoba oraz jako prezydent.

Kwik

Data: 2010-01-02 09:15:09
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Prezydent Krakowa daje czadu
Pewna osoba, czyli Kwik,
oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

A tak na serio - ten gosc zawsze dla mnie prezentowal zenujacy poziom,
zarowno jako osoba oraz jako prezydent.

Kwik

Mam wrażenie, że prasa jak i Ty robicie z igły widły.
PSY-P(A)SY
Takie poczucie humoru; i tyle.

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2010-01-02 10:14:05
Autor: Mark
Dnia Sat, 2 Jan 2010 09:15:09 +0100, Henryk "Plumski" Plumowski napisał(a):

Mam wrażenie, że prasa jak i Ty robicie z igły widły.
PSY-P(A)SY
Takie poczucie humoru; i tyle.

No nie zartuj, Ty tak na serio? PSY - PASy?
Owszem, ja sie zgodze - moze to i hermetyczne, i zarezerwowane dla Krakowa
(choc nie sadze)
Psy - to pogardliwe okreslenie Wislakow uzywane przez kibicow Cracovii..
oczywiscie wiazace sie z resortowa przeszloscia klubu. Psy = milicja.
Tak jak w druga strone pogardliwym jest uzywanie przez wislakow w
odniesieniu do Cracovii "zydy", co oczywiscie nawiazuje z kolei do
przedwojennej Cracovii
Na dodatek to wszystko po rozdmuchanej jakis czas temu gdy publicznie uzyto
tego sformulowania - WSZYSCY w krakowie wiedzieli wtedy co oznacza i kogo
tyczy.
Wiec zgadzam sie z Kwikiem - takie slowa pokazuja klase tego nieudacznika,
ktorego mamy nieszczescie miec za prezydenta

--
Mark

Data: 2010-01-16 10:36:10
Autor: Roberto
On 2 Sty, 10:14, Mark <x...@op.pl> wrote:
> [...]

Wiec zgadzam sie z Kwikiem - takie slowa pokazuja klase tego nieudacznika,
ktorego mamy nieszczescie miec za prezydenta

Hehe. Ale się ubawiłem:) Tylko jeszcze napisz, że Cracowia była przed
wojną żydowskim klubem znawco:) Co do wypowiedzi prezydenta to się
zgodzę. Nie była na miejscu. Takim ludziom noe powinny się trafiać
takie wypowiedzi. Ale generalnie prezydentem jest dobrym. Kwik -
komuna się zakończyła dawno temu. Teraz mamy 2010 rok. Nie wpychaj
polityki do sportu i to jeszcze takiej polityki rodem z PiS:)

Data: 2010-01-16 20:36:10
Autor: Mark
Dnia Sat, 16 Jan 2010 10:36:10 -0800 (PST), Roberto napisał(a):

Ale generalnie prezydentem jest dobrym.

Dobrym? to pochrzaniony nieudacznik ktory majac taka  koniunkture i
potencjal jaki mial i ma krakow, potrafi tylko rociagac wszystko w czasie i
spieprzyc wszystko co sie da.
Za to do "wielkiej polityki" to pierwszy gebe pcha, prezydentura polski mu
sie nawet marzyla, pamietam jakiego wstydu nam narobil jak byl jeszcze bush
w Krakowie.

--
Mark

Data: 2010-01-04 08:23:45
Autor: WOJSAL
W dniu 02.01.2010 09:15, Henryk "Plumski" Plumowski pisze:

Mam wrażenie, że prasa jak i Ty robicie z igły widły.
PSY-P(A)SY
Takie poczucie humoru; i tyle.

To rzeczywiście fantastyczne poczucie humoru. Czy rownie
dowcipnym jest gra slow typu matka - (sz)matka, ubek - (k)ubek itp?
Ot, jedna literka, a ile ubawu.

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2010-01-02 10:02:32
Autor: tees
Kwik pisze:

A tak na serio - ten gosc zawsze dla mnie prezentowal zenujacy poziom, zarowno jako osoba oraz jako prezydent.

I dlatego też ten wątek w ogóle nie powinien był powstać. Szkoda tracić czasu na wypowiedzi tego śmiesznego człowieczka, którym los pokarał Kraków.

pzdrw
tees

Data: 2010-01-02 10:54:25
Autor: Danpe
On Sat, 02 Jan 2010 10:02:32 +0100, tees <ra2k@poczta.onet.pl> wrote:

Kwik pisze:

[...]

spoko, spoko jak mu trzeba bedzie  poparcia w wyborach to jeszcze
przylezie parch na Wisle i pewnie bedzie krzyczal  "my nie bedziemy
pasozydami" ;)
A tak w ogole to chyba ktos z Wisly mu cos zrobil - najpierw sprawa
hali, teraz te psy.
Tak sobie mysle, ze pewnie ktorys z pilkarzy mu puknal corke i ma o to
pretensje, ale ZTCW ma tylko synow... ;)

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-01-02 19:40:25
Autor: Mark
Dnia Sat, 02 Jan 2010 09:05:41 +0100, Kwik napisał(a):

A tak na serio - ten gosc zawsze dla mnie prezentowal zenujacy poziom, zarowno jako osoba oraz jako prezydent.

Oho, widze ze nawet Fortuna sie w tym temacie uaktywnil - na forum
wyborczej.
A temat zrobil sie medialny, poszedl nawet w glownym wydaniu Faktow TVN -
jakos dziwnym trafem (poza Fortuna)wszyscy doskonale widzieli o co chodzi. I komu sie chcial przypodobac.

--
Mark

Prezydent Krakowa daje czadu