Prezydent Lech Kaczyński obchodzi swięta chanuka

Data: 2012-10-06 00:36:06
Autor: Jakub A. Krzewicki
Prezydent Lech Kaczyński obchodzi swięta chanuka
http://www.youtube.com/watch?v=O9wC1AIdY2g

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-10-05 16:35:03
Autor: jan.lasko
Prezydent Lech Kaczyński obchodzi swięta chanuka
Data: 2012-10-05 16:57:40
Autor: jan.lasko
Prezydent Lech Kaczyński obchodzi swięta chanuka
On Oct 5, 6:40 pm, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org>
wrote:
sobota, 6 października 2012 01:35. carbon entity 'jan.la...@onet.pl'
<jan.la...@onet.pl>

> A jakie święta obchodzi ten polityk?

>  http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/311775,niesiolowski-

zapalil-w-sejmie-swiece-chanukowe.html

>http://www.wprost.pl/ar/285013,1/W-Belwederze-zaplonely-swiece-chanuk...

Ta sama ekipa.
I to mnie właśnie wkurza, że się sztucznie podzielili zamiast trzymać się
razem.

Każdy kto ma przynajmniej dwie działające szare komórki, bez większego
problemu znajdzie całą masę przykładów, które wyraźnie wskazują kogo
żydzi popierają rękami i nogami, a kogo nie cierpią.

http://wyborcza.pl/1,76842,8528792,Michnik_chwali_Tuska__analizuje_Rosje__ostrzega_Kosciol_.html

http://www.youtube.com/watch?v=M2L67myhxQk

Teorie z gatunku "się sztucznie podzielili" można włożyć miedzy bajki
o Sławi i Arji.

Data: 2012-10-06 03:21:40
Autor: Jakub A. Krzewicki
Prezydent Lech Kaczyński obchodzi swięta chanuka
sobota, 6 paĹşdziernika 2012 01:57. carbon entity 'jan.lasko@onet.pl' <jan.lasko@onet.pl>

Każdy kto ma przynajmniej dwie działające szare komórki, bez większego
problemu znajdzie całą masę przykładów, które wyraźnie wskazują kogo
żydzi popierają rękami i nogami, a kogo nie cierpią.

Niewierzący żydzi, a wierzący żydzi akurat odwrotnie.
To nadal jest spór pomiędzy syjonistami świeckimi a religijnymi.
POlszewia i PiSobolszewia to są dwa odłamy bolszewików.

Druga sprawa, że żydzi mają niekiedy wyjątkowo dziwne gusta. Z konsternacją skonstatowałem, że mój tomik neopogański "Ogień Tajemny" podoba się głównie młodym poetom i poetkom z tzw. "narodu wybranego" pomimo że jest z nielicznymi wyjątkami osadzony ściśle w kulturze pogańskiej, indoeuropejskiej, w tym głównym, volkistowskim Leitmotivem jest tęsknota za niemal doszczętnie wygubioną w X-XI w. religią, kulturą i rasą nordycką. Czy Żydzi i Żydówki nie są przypadkiem masochistami, skoro popierają w Polsce żywioł germański a zwalczają tradycyjny semityzm?

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-10-05 21:16:10
Autor: jan.lasko
Prezydent Lech Kaczyński obchodzi swięta chanuka
On Oct 5, 8:21 pm, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org>
wrote:
sobota, 6 października 2012 01:57. carbon entity 'jan.la...@onet.pl'
<jan.la...@onet.pl>

> [...]

Niewierzący żydzi, a wierzący żydzi akurat odwrotnie.
To nadal jest spór pomiędzy syjonistami świeckimi a religijnymi.

Ci żydzi są wierzący:
http://shturem.org/index.php?section=news&id=25088

http://poznan.jewish.org.pl/index.php/israel/Premier-Donald-Tusk-w-Izraelu-Spotkanie-z-Benjaminem-Netanjahu.html

Ci żydzi nie są wierzący:
http://www.youtube.com/watch?v=-x9Php5hzi0&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=M2L67myhxQk

Gdzie jest ta agresywna krytyka PO ze strony jednych lub drugich?

POlszewia i PiSobolszewia to są dwa odłamy bolszewików.

A powinien być jeden odłam tak jak w Rosji?
Coś mi się wydaje, że atakujesz żydem dokładnie w chwili, kiedy
PObolszewia traci grunt pod nogami.

Druga sprawa, że żydzi mają niekiedy wyjątkowo dziwne gusta.

To prawda, w ich TV można zobaczyć coś takiego
http://www.youtube.com/watch?v=qtVpHUjwQSA&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=JA6vRC1xW_c&feature=endscreen

A w TVN  nie maja poczucia humoru i wolą opowiadać o antysemityzmie.

[...]

How Religious are Israeli Jews?
http://jcpa.org/dje/articles2/howrelisr.htm

Czy Żydzi i Żydówki nie są przypadkiem masochistami, skoro popierają w Polsce
żywioł germański a zwalczają tradycyjny semityzm?

Nie są masochistami, ale każdy walczący ateista zawsze jest przez
żydów głaskany po główce i zachęcany do rozwijania skrzydeł. Wróg
naszego wroga jest naszym przyjacielem. Wystarczyło zmienić tytuł
tomiku na "żydokomuna" i dopiero wtedy obserwować ich reakcje.

Data: 2012-10-06 13:24:41
Autor: boukun

wrote:
> [...]

http://www.youtube.com/watch?v=M2L67myhxQk

Gdzie jest ta agresywna krytyka PO ze strony jednych lub drugich?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
A PO co mają uwiarygadniać? To PiS potrzebują uwiarygadniać...
Michnik najlepszym promotorem Kaczyńskiego, a goje tańczą, jak im zagrają...

boukun

Data: 2012-10-06 08:40:14
Autor: Chiron
Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisał w wiadomości news:k4o134$70i$4node1.news.atman.pl...
[...]

Jakubie- to nie takie proste. Judaizm- to religa żydowska. To jakby jeden rodzaj Żydów. Drugi- najpotężniejszy- często całkiem sprzeczny z pierwszym- to talmudyzm (judaizm rabiniczny). (trzeci- socjaliści- oni mają wszystko w d...). Judaizm rabiniczny niby opiera się na Księdze- niby. Tak naprawdę jednak opiera się na Talmudzie. Jest wewnętrznie bardzo sprzeczny, wręcz zakłamany. Z jednej strony mówi o szkodliwości czarów- no a z drugiej przecież kabała to wynalazek judaizmu rabinicznego. Magia, czary, horoskopy, talizmany, etc- to dla nich chleb powszedni. Dla wyrosłych w tej kulturze Żydów- socjalistów to też bardzo ciekawe. No a Żydzi judaistyczni ortodoksi- no cóż, to mniejszość. Oni raczej by potępili Twoją twórczość.

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-10-06 12:05:01
Autor: Jakub A. Krzewicki
Prezydent Lech Kaczyński obchodzi swięta chanuka
sobota, 6 paĹşdziernika 2012 08:40. carbon entity 'Chiron' <eleuzis@onet.eu>

Z jednej strony mówi o szkodliwości czarów- no
a z drugiej przecież kabała to wynalazek judaizmu rabinicznego. Magia,
czary, horoskopy, talizmany, etc- to dla nich chleb powszedni.

O   k t Ăł r e j   Kabbale mĂłwisz (bo są trzy Kabbały)? To wynalazek grecki (oparty na filozofii tajemnych bractw neopitagorejskich i na neoplatonizmie) przejęty przez ĹźydĂłw i najbardziej znany rzeczywiście w recepcji semickiego narodku ktĂłry przez pewwien czas miał monopol na zachowanie tego zabytku kultury duchowej StaroĹźytnego Zachodu. Ale rĂłwnieĹź -- - w sporej mierze jako rekonstrukcja -- - przez niektĂłrych chrześcijan (Cabbala Chrześcijańska) i pogan (Qabbala Hermetyczna).

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-10-06 20:43:01
Autor: Chiron
Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisał w wiadomości news:k4ovod$qbh$2node2.news.atman.pl...
[...]

przejęty przez żydów i najbardziej znany rzeczywiście w recepcji semickiego
narodku który przez pewwien czas miał monopol na zachowanie tego zabytku
kultury duchowej StaroĹźytnego Zachodu. Ale rĂłwnieĹź -- - w sporej mierze jako
rekonstrukcja -- - przez niektórych chrześcijan (Cabbala Chrześcijańska) i
pogan (Qabbala Hermetyczna).

Naprawdę czuję się zaskoczony. Do tej pory myślałem, że źródła kabały- znanej także w Grecji i później (gdzieś od 12 wieku) popularnej wśród Żydów- jest Babilon. Stamtąd rozpowszechniła się ona- wraz z wiedzą Hermesa Trismegistosa- na naszą stronę Morza Śródziemnego no i na Lewant. Astrologia, którą sie posługujemy, tarot, etc- to sztuki babilońskie.

Data: 2012-10-06 21:01:59
Autor: Jakub A. Krzewicki
Prezydent Lech Kaczyński obchodzi swięta chanuka
sobota, 6 paĹşdziernika 2012 20:43. carbon entity 'Chiron' <eleuzis@onet.eu>

[...]

I owszem, tyko pamiętaj, że pisma Żydów a później chrześcijan oczerniły Babilon, w którym przecież mieli znacznie lepiej niż za czasów niewoli egipskiej. Babilon był źródłem poważnej wiedzy naukowej na temat matematyki i astronomii, którą Tales z Miletu i Pitagoras przywieźli do Grecji. Roli Greków i świata hellenistycznego nie należy jednak umniejszać -- - pomimo że to pierwsi Babilończycy dysponowali algebrą, przy pomocy której rozwiązywali równania kwadratowe oraz systemem pozycyjnym ze znakiem na "puste miejsce" (dzisiaj "zero") za pomocą którego np. obliczyli promień Ziemi i jej odległości od księżyca i Słońca, to wiedza ta była nieusystematyzowana, przypominała trochę książkę kucharską z receptami "jak uzyskać X, Y", i na Zachodzie dopiero umysł grecki zbudował z tego spójny system filozoficzno-
naukowy (na Wschodzie dokonała tego natomiast myśl ludów indoaryjskich). Podobnie z filozofią tzw. hermetyczną i alchemią wywodzącymi się z Egiptu. Rola Żydów była w przechowaniu tzw. Kabbały duża, ale raczej zachowawcza niż twórcza -- - i tak uważam, że Tradycję udało się dużo lepiej zachować Indusom.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-10-06 22:44:03
Autor: Chiron
Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisał w wiadomości news:k4pv77$4k2$2node1.news.atman.pl...
[...]

Babilon, w ktĂłrym przecieĹź mieli znacznie lepiej niĹź za czasĂłw niewoli
[...]
rĂłwnania kwadratowe oraz systemem pozycyjnym ze znakiem na "puste miejsce"
(dzisiaj "zero") za pomocą którego np. obliczyli promień Ziemi i jej
odległości od księżyca i Słońca, to wiedza ta była nieusystematyzowana,
przypominała trochę książkę kucharską z receptami "jak uzyskać X, Y",
No ok- tylko że to oni byli pierwsi. Grecy startowali z pozycji o wiele wyższej- znali ich prace. Znali- więc rozwinęli

[...]
W ogóle uważam, że na przestrzeni wieków Żydzi na ogół pełnią funkcję naśladowców- czasem przerastających twórców, ale jednak naśladowców

Data: 2012-10-07 02:41:08
Autor: Jakub A. Krzewicki
Prezydent Lech Kaczyński obchodzi swięta chanuka
sobota, 6 paĹşdziernika 2012 22:44. carbon entity 'Chiron' <eleuzis@onet.eu>

W ogóle uważam, że na przestrzeni wieków Żydzi na ogół pełnią funkcję
naśladowców- czasem przerastających twórców, ale jednak naśladowców

To tak jak był Roger Zelazny i "9 książąt AMBERU" i Donald Nieżelazny tę myśl twórczo rozwinął ;)

PS. Wiesz pewnie, że w powieści Zelaznego świat zwykłych ludzi jest cieniem Amberu, planu zamieszkanego przez wieczną rasę nieśmiertelnych (przynajmniej jeżeli chodzi o śmierć naturalną) bogów-władców. Ale ja i tak wolę Amber i Wzorzec od Logrusa i Dworców Chaosu. Po matce wywodzę się w końcu z rodu Jednorożca.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-10-06 09:17:13
Autor: u2
W dniu 2012-10-06 01:57, jan.lasko@onet.pl pisze:

http://wyborcza.pl/1,76842,8528792,Michnik_chwali_Tuska__analizuje_Rosje__ostrzega_Kosciol_.html

http://www.youtube.com/watch?v=M2L67myhxQk

W sumie Michniks leci po rudym jak po dzikiej swini. Niby chwali rudego,
ale wskazuje na jego arogancje i niekompetencje.

Data: 2012-10-06 04:51:11
Autor: jan.lasko
On Oct 6, 2:17 am, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2012-10-06 01:57, jan.la...@onet.pl pisze:

> [...]

W sumie Michniks leci po rudym jak po dzikiej swini. Niby chwali rudego,
ale wskazuje na jego arogancje i niekompetencje.

Gdyby faktycznie leciał po nim jak po dzikiej świni, to Tusk nigdy nie
wydałby 15 milionów z publicznych pieniędzy na wykupienie reklam w GW..
Michnik ustawia się w roli trenera, chwali, naprowadza, podpowiada co
powinien robić, ale szybka lektura archiwum jego gazety, wyraźnie
pokazuje, że nie pozwoli go skrzywdzić, przynajmniej nie w tej chwili.

Data: 2012-10-06 14:41:20
Autor: u2
W dniu 2012-10-06 13:51, jan.lasko@onet.pl pisze:
[...]

Nie czytuje GWna od lat. A sformulowania arogancji i niekompetecji rzadu
Tuska jednak sie znalazly w przytoczonych linkach.

Czyli niby jest za a nawet przeciw.

Data: 2012-10-06 06:22:48
Autor: jan.lasko
On Oct 6, 7:41 am, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2012-10-06 13:51, jan.la...@onet.pl pisze:

> Gdyby faktycznie lecia po nim jak po dzikiej wini, to Tusk nigdy nie
> wyda by 15 milion w z publicznych pieni dzy na wykupienie reklam w GW.
> Michnik ustawia si w roli trenera, chwali, naprowadza, podpowiada co
> powinien robi , ale szybka lektura archiwum jego gazety, wyra nie
> pokazuje, e nie pozwoli go skrzywdzi , przynajmniej nie w tej chwili.

Nie czytuje GWna od lat. A sformulowania arogancji i niekompetecji rzadu
Tuska jednak sie znalazly w przytoczonych linkach.

Czyli niby jest za a nawet przeciw.

Michnik od urodzenia miał czerwone podniebienie, a z tego się nie
wyrasta, dzisiaj na miejscu Tuska z pewnością wolałby Kwaśniewskiego,
ale jak się nie ma tego co się lubi.....

"Bardzo cennym źródłem do poznania myśli Adama Michnika są wywiady,
których udzielał pismom zagranicznym. Do rodaków zwykle zwracał się on
w sposób pokrętny, niejednoznaczny, w tonie - rozumiem rację
wszystkich stron, zgadzam się oczywiście, że to a to trzeba zrobić,
ale boję się, zastanawiam się, rozważam, pytam, czy możemy, co z tego
wyniknie, czy mamy prawo to zrobić, i tak dalej. Jako publicysta
Michnik stawia skuteczność perswazji ponad czystość wywodu. A jeśli
chce się zdezawuować jakiś pogląd, znacznie skuteczniej jest nie
zaprzeczać mu wprost, tylko, jak dobry adwokat, zasiewać wątpliwości.
W odpowiednim czasie, nie od razu, wyciągnie się z nich taki wniosek,
jaki był z góry założony. Znakiem firmowym Michnika-publicysty jest
pokrętność. W niej osiągnął on niewątpliwe mistrzostwo.

W wypowiedziach adresowanych do czytelnika obcego ideolog Familii
mniej się krępuje powiedzieć, co myśli - będziemy więc jeszcze nieraz
korzystać z takich wypowiedzi.

Na razie fragment wypowiedzi z czerwca 1989 - wywiad dla belgradzkiego
tygodnika "NIN": "Jeśli ludzie z nomenklatury wejdą do spółek
akcyjnych, jeśli staną się jednymi z właścicieli, wówczas będą
zainteresowani, by tych akcyjnych stowarzyszeń bronić, a system
akcyjny niszczy porządek stalinowski".

W redagowanej przez Michnika gazecie tę linię obrony "uwłaszczenia
nomenklatury" rozwija jeden z jego publicystów: "Chcąc uczynić reformy
gospodarcze głębokimi i nieodwracalnymi warto uwikłać ludzi
nomenklatury w działalność gospodarczą tak, by osobiście byli
zainteresowani w powodzeniu i trwałości reform. W dodatku, gdyby udało
się energię i niewątpliwe zdolności tkwiące w nomenklaturze zaprząc do
uruchomienia martwych lub półżywych składników majątku narodowego,
mogłoby się to opłacić także materialnie. Nie rozpaczam z powodu
zaniżonych wycen majątku przechodzącego w ręce spółek
nomenklaturowych. Zawsze można przecież oszacować. Że będzie to forma
kredytowania? Będzie. Potraktujmy to jako odprawę nomenklatury, która
społeczeństwu służyła, nie zasłużyła się, ale tracąc przywileje i
zaszczyty czuje się wywłaszczona z dorobku dwóch pokoleń. Opowiadam
się za odczepnym".

W podobnym duchu wypowiadają się na łamach autorzy lepsi i bardziej
znani, w tym tacy jak Ernest Skalski czy Stefan Bratkowski (którego
niedługo później Michnik z łamów "Gazety Wyborczej" szurnie w sposób
pozbawiony jakiejkolwiek ogłady), ale cytuję ten właśnie fragment, bo
przy okazji można się z niego przekonać, jak bardzo od samego początku
michnikowszczyzna zakłamywała rzeczywistość. Stwierdzenie, jakoby
nomenklatura "służyła społeczeństwu" i przyznawanie jej z tej racji
moralnego prawa do jakiejś odprawy to zwykłe nonsensy - równie dobrze
można by pleść o służebnej misji kapo w obozach koncentracyjnych.
Jeszcze gorszą brednią jest przypisywanie nomenklaturze jakichkolwiek
zdolności, jeszcze "niewątpliwych". Każdy, kto choć trochę pamięta,
czym była nomenklatura, wie, że jedyną zdolnością, jaka się w niej
liczyła, była psia wierność. Nie, wcale nie ideologii, choć oczywiście
umiejętność deklamowania o zdobyczach socjalizmu, bratnim sojuszu i
temu podobnych, jak również cierpliwego wysłuchiwania tych deklamacji
na niezliczonych partyjnych nasiadówkach, była tu niezbędna. Chodziło
o wierność swoim patronom i lojalność wobec podwieszonych. Bąbczak
wisi pod Rębczakiem, Mrugała pod Deptułą, Wojtaszek pod Szpalerskim, a
gdzieś tam w dalszym planie jeden jest człowiekiem jakiegoś tam
Kociołka, a drugi Moczara czy innego łachudry. Wieloletnie kręcenie
się na karuzeli nomenklaturowych stanowisk, z kombinatu do
zjednoczenia, z centrali do departamentu i tak dalej, dawało mniej
więcej takie samo przygotowanie do prowadzenia działalności
gospodarczej, jak zawodowe szulerowanie w karty. Nomenklatura, jeśli
czegoś mogła nauczyć, to tylko umiejętności funkcjonowania w
strukturze mafijnej.

Były przewodniczący Związku Zawodowego Pracowników PZPR (powstało coś
takiego w latach osiemdziesiątych, samo w sobie dowodząc, że ustrój
kretynieje kompletnie), Wojciech Wiśniewski, spisał swe wspomnienia z
tego okresu w książce pod znaczącym tytułem "Dlaczego upadł
socjalizm?". Poza wszystkim, jest ta książka znakomitym portretem
partyjnego aparatu, jego mentalności, kwalifikacji, przyzwyczajeń i
typowych zachowań. Komu przyszłoby do głowy zobaczyć w nomenklaturze
"fachowców", pełniących "służebną misję" wobec społeczeństwa, niech
koniecznie sobie tę książkę przeczyta. "W rzadkich merytorycznych
rozmowach z wyższą hierarchią uderzał mnie swoisty siermiężny
praktycyzm. Moim rozmówcom wydawało się, że zadania, które przed nimi
stoją, są proste i oczywiste. Żeby je wykonać, niepotrzebne są żadne
spekulacje, wyrafinowane myślenie i wysiłki umysłowe, wystarczy po
prostu więcej i ciężej pracować" - wspomina Wiśniewski, opisując, na
czym ta ciężka praca polegała: na produkowaniu całych ton instrukcji i
referatów, na niekończących się nasiadówkach i nieustającym młóceniu
tych samych pozbawionych sensu stwierdzeń, często pod okiem
Jaruzelskiego, który niczym dobrotliwy ojciec karcił za
niedostatecznie ciężką pracę i wciąż nierozwiązane problemy, a potem
nagradzał tych, którzy o problemach owych potrafili przemówić
najbardziej wzruszająco. Ci "nawijacze" - a wymienia wśród nich
Wiśniewski głównych cwaniaków z późniejszej SLD -wyraźnie się zresztą
dystansowali od codziennego szarego urzędowania, zostawiając to starym
frajerom, swą obecność w KC wykorzystywali jedynie do rzucenia się w
oczy Jaruzelskiemu, bo dzięki jego życzliwości mogli powiększyć swe
zdolności kombinowania na boku.

W jaki sposób mieliby "martwe lub półżywe składniki majątku
narodowego" "uruchamiać" ci sami ludzie, których tępota i indolencja
właśnie sprawiły, że stały się one martwe lub półżywe, wie chyba tylko
nieszczęsny autor "Gazety Wyborczej", którego nazwiska przez litość
nie będę tu unieśmiertelniał. Średnio zręczny polemista w kilku
akapitach zrobiłby z niego i jego wywodów stertę gałganów. Ale w tym
właśnie sedno sprawy, że taka polemika nie mogła się w gazecie
Michnika ukazać, a jeśli nie mogła się ukazać tam, to właściwie nie
miała się już gdzie ukazać.

Czytelnik, któremu chciało się nad sprawą zastanowić, mógł się
żachnąć, że jak to, nasza gazeta przepuściła taką bzdurę? Może nawet
zadzwonił z pretensjami albo i napisał list, którym użyźniono głębię
redakcyjnego kosza. Ale większość przeczytała i bez szczególnego
zastanawiania się nad tym łyknęła tezę, że to uwłaszczenie
nomenklatury, o którym tyle krzyczą jacyś mniej znani, więc pewnie
sfrustrowani działacze "Solidarności", to nic złego. A przy okazji
także, że sama nomenklatura nie była taka zła, służyła Polsce, i coś
się jej należy. Następnego dnia podobne mądrości wsączy swemu
czytelnikowi gazeta w innym tekście, dotyczącym innej sprawy. I
jeszcze następnego, i znowu - dzień po dniu. Dzień po dniu, od
pierwszych chwil swego istnienia, gazeta posolidarnościowej opozycji,
czyli, jak wtedy sądzono, jedyna gazeta wiarygodna, sączy w umysły
swych czytelników spreparowaną, zupełnie fałszywą wizję świata, w
którym komuniści nie są już źli, a największym zagrożeniem dla Polski
i demokracji są ci, którzy wzywają do rozliczeń z peerelem.

A za tą litościwie rozpostartą nad nimi przez michnikowszczyznę
zasłoną komuniści kradną na potęgę. Można powiedzieć, że dokonuje się
"pierwotna akumulacja kapitału" III RP.

Idzie im to doskonale, bo od dawna wiedzieli, czego chcą, i byli do
tego przygotowani. Operacja przechwycenia majątku narodowego,
przekształcenie elity partyjnego aparatu w elitę pieniądza, nie była
improwizacją.

Była głównym sensem całej ustrojowej transformacji.

Familia tego nie rozumie. Familia opowiada sobie i innym bajki, z
których wynika, że komunistycznych generałów nagle ruszyło sumienie,
nagle doznali jakiegoś niezwykłego porywu uczciwości i zapragnęli
pokojowo wyjść z komunizmu. Można odnieść wrażenie, że w ogóle po to
tylko byli komunistami, po to szli w generały i robili partyjne
kariery, żeby wyczekać na odpowiednią chwilę i pozbyć się tego
nieznośnego ciężaru władzy oraz wszystkich jej przywilejów

"Dlaczego upadł komunizm?" - pyta Michnik w tekście z 1999 roku i
odpowiada, iż decydującym czynnikiem było "to, że Polacy chcieli
rozmontować system dyktatury; ci Polacy, którzy służyli dyktaturze, z
tymi, którzy się przeciw dyktaturze zbuntowali, umieli się w tym celu
porozumieć. To była Wielka Polska Aksamitna Rewolucja (...) Powiodło
się. Za zgodą wszystkich aktorów polskiej sceny politycznej powstał
rząd Tadeusza Mazowieckiego. Ten rząd dokonał historycznego dzieła
dekomunizacji".

Wszystko - całkowita nieprawda, od góry do dołu. Twierdzenie, jakoby
rząd Mazowieckiego dokonał dekomunizacji jest po prostu nonsensem,
także, jeśli dekomunizację rozumieć w sposób, jaki proponuje w swych
artykułach Michnik, jako zmianę struktur, a nie ludzi. Mazowiecki nie
zmienił także tych pierwszych. Przede wszystkim jednak całkowitą
nieprawdą jest przypisanie komunistom zamiaru "rozmontowania
dyktatury".

Przeciwnie. Komuniści siadali do Okrągłego Stołu właśnie po to, aby
dyktaturę ocalić. Nie mieli najmniejszego zamiaru oddawać władzy ani
wyrzekać się tego, co uważali za istotę ustroju, to znaczy
uprzywilejowania nomenklatury. Jeśli Adam Michnik nie wierzy nikomu
innemu, mógłby spytać o to Jerzego Urbana, który wielokrotnie otwarcie
mówił, jakie były prawdziwe plany jego obozu i ubolewał, że nie
powiodły się one wskutek socjotechnicznego błędu: trzeba było, mówi do
dziś Urban, skrócić całe te negocjacje do kilku dni, ograniczyć je
wyłącznie do kompromisu w sprawie nowej ordynacji wyborczej -
rozwleczone na wiele tygodni, stały się bowiem rodzajem publicznego
sądu nad peerelem, którego każdy kolejny dzień wzmacniał "stronę
solidarnościową".

Wbrew temu, co uporczywie powtarza Michnik, zamiar komunistów był
dokładnie przeciwny demokratyzacji kraju. Chodziło im o to, żeby -
mimo rozpadu ideologii, partii na niej zbudowanej i mocarstwa
okupacyjnego, które chroniło ich dotąd jako swoją marionetkową władzę
- zachować stan posiadania reżimu. Chodziło im o zachowanie władzy i
przywilejów w sytuacji niemożliwego już do opanowania własnymi siłami
kryzysu gospodarczego, wymagającego posunięć tak trudnych do przyjęcia
przez społeczeństwo, że gdyby firmowała je wyłącznie władza tak
niepopularna, musiałoby dojść do buntu, którego słabnący i pozbawiony
sowieckiego wsparcia reżim nie byłby już w stanie stłumić.

Służyć temu miało wciągnięcie do odpowiedzialności za reformy opozycji
(pierwotnie raczej Kościoła, niż "Solidarności") - ale wciągnięcie jej
w taki sposób, aby przenosząc na nią odpowiedzialność, nie dać jej
realnej władzy. Jaruzelski, jak to wyjaśnił w rozmowie z Egonem
Krenzem, ostatnim gensekiem NRD, chciał wpuścić do przedsiębiorstwa
wspólników, ale zachować w nim pakiet kontrolny. Sposobem na to miało
być przesunięcie głównego ośrodka władzy z PZPR, skompromitowanej w
oczach społeczeństwa i, raz jeszcze odwołam się do opisu sporządzonego
przez Wiśniewskiego, całkowicie już w tych latach niezdolnej zrobić
czegokolwiek sensownego, do utworzonego w tym celu i wyposażonego w
szerokie kompetencje urzędu prezydenckiego."

https://sites.google.com/site/michnikowszczyzna/

Data: 2012-10-06 19:30:48
Autor: u2
W dniu 2012-10-06 15:22, jan.lasko@onet.pl pisze:
[...]

Od dawna pisze na psp o pełomafii. Oczywiscie korzenie maja w komunie.

Data: 2012-10-06 15:46:41
Autor: boukun

Użytkownik <jan.lasko@onet.pl> napisał w wiadomości news:c73395ff-6269-4a56-81d4-b7a865ddd821v15g2000yqi.googlegroups.com...
On Oct 6, 2:17 am, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

wydałby 15 milionów z publicznych pieniędzy na wykupienie reklam w GW.
Michnik ustawia się w roli trenera, chwali, naprowadza,

matołów na PiS...

boukun

Data: 2012-10-06 13:21:29
Autor: boukun

wrote:
> [...]

http://www.youtube.com/watch?v=M2L67myhxQk

Teorie z gatunku "się sztucznie podzielili" można włożyć miedzy bajki
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Każźdy, kto ma przynajmniej dwie działające szare komórki pamięta doskonale, jak Żydzi ubolewali po stracie swojego prezydenta Lecha Kaczyńskiego...
http://poznan.jewish.org.pl/index.php/wydarzenia/Zydzi-podkreslaja-zaslugi-Lecha-Kaczynskiego.html

Pierwsze swoje kroki kierował do siedlisk syjonistów, najpierw do Watykanu, potem, 10 lutego 2006 - Spotkanie w Waszyngtonie z przedstawicielami Komitetu Żydów Amerykańskich...

boukun

Data: 2012-10-06 05:12:57
Autor: jan.lasko
On Oct 6, 6:22 am, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Każźdy, kto ma przynajmniej dwie działające szare komórki pamięta doskonale, jak
Żydzi ubolewali po stracie swojego prezydenta Lecha

Po stracie twojego ulubienca też będą ubolewali
http://sheikyermami.com/wp-content/uploads/s_nf_2527_244712.jpg

Polityka polega na tym, aby realnie oceniać swoje możliwości i swojego
przeciwnika,
a nie na tym, aby publicznie tłumaczyć kołtunom w jaki sposób można
osiągnąć określony cel.

Pierwsze swoje kroki kierował do siedlisk syjonistów, najpierw do Watykanu,
potem, 10 lutego 2006 - Spotkanie w Waszyngtonie z przedstawicielami Komitetu
Żydów Amerykańskich...

A powinien skierować do Moskwy i tam wypowiedzieć żydom wojnę. Głupota
jest to, co nie da się niczym wyleczyć.

Data: 2012-10-06 15:48:44
Autor: boukun

Użytkownik <jan.lasko@onet.pl> napisał w wiadomości news:ed73752f-cf36-4bac-97df-5da6bf3b210ccf4g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Tu jest Polska, a nie Moskwa, co nas Moskwa obchodzi? Masz aż nadto przykładów, że Żydzi Kaczyńscy to przebiegli talmudyści...

boukun

Data: 2012-10-06 12:54:13
Autor: jan.lasko
On Oct 6, 8:49 am, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik <jan.la...@onet.pl> napisał w wiadomościnews:ed73752f-cf36-4bac-97df-5da6bf3b210ccf4g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

jest to, co nie da się niczym wyleczyć.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Tu jest Polska, a nie Moskwa, co nas Moskwa obchodzi?

Chociażby to nas obchodzi, że tam są twoje sympatie i wzorce. Kiedy
zostaniesz prezydentem,
będziesz sobie wygodnie siedział w domu i wydawał rozkazy przez
internet, do tego czasu nic
się nie zmieni. Na razie trenuj.

Masz aż nadto przykładów,  że Żydzi Kaczyńscy to przebiegli talmudyści...

Wszystko się zgadza, oni są przebiegli, a ty raczej nie za bardzo i
dlatego chyba musisz się pogodzić ze swoim kaprawym losem.

Data: 2012-10-06 01:44:40
Autor: Jakub A. Krzewicki
Prezydent Lech Kaczyński obchodzi swięta chanuka
sobota, 6 paĹşdziernika 2012 01:35. carbon entity 'jan.lasko@onet.pl' <jan.lasko@onet.pl>

http://www.wprost.pl/ar/285013,1/W-Belwederze-zaplonely-swiece-chanukowe/

Ta sama ekipa.
I to mnie właśnie wkurza, że się sztucznie podzielili zamiast trzymać się razem.

PS. Gdyby nie udawali, że nie są jedną partią można byłoby ich wreszcie odsunąć od rządów.

To jest ten sam cyrk jaki żydzi stosują od wieków w podziale na pozornie zwalczające się kościół i synagogę, republikanów i demokratów etc.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-10-05 17:04:50
Autor: jan.lasko
Prezydent Lech Kaczyński obchodzi swięta chanuka
On Oct 5, 6:44 pm, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org>
wrote:

To jest ten sam cyrk jaki żydzi stosują od wieków w podziale na pozornie
zwalczające się kościół i synagogę, republikanów i demokratów etc.

Kto kieruje cyrkiem w Izraelu? Jaruzelski?
http://www.haaretz.com/news/national/lieberman-to-netanyahu-call-for-elections-as-soon-as-possible-1.468456

Data: 2012-10-06 03:19:03
Autor: Jakub A. Krzewicki
Prezydent Lech Kaczyński obchodzi swięta chanuka
sobota, 6 paĹşdziernika 2012 02:04. carbon entity 'jan.lasko@onet.pl' <jan.lasko@onet.pl>

Kto kieruje cyrkiem w Izraelu? Jaruzelski?
http://www.haaretz.com/news/national/lieberman-to-netanyahu-call-for-
elections-as-soon-as-possible-1.468456

Rotschild.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-10-06 13:09:37
Autor: boukun

wrote:

[...]

A czy u nas musi być Izrael-bis?

boukun

Data: 2012-10-06 04:52:50
Autor: jan.lasko
wrote:

> To jest ten sam cyrk jaki żydzi stosują od wieków w podziale na pozornie
> zwalczające się kościół i synagogę, republikanów i demokratów etc.

> [...]

Nie musi, ale tak długo jak tacy jak ty będą mieli na to nawet mały
wpływ, to będzie.

Data: 2012-10-06 15:46:04
Autor: boukun

wrote:

> [...]

A czy u nas musi być Izrael-bis?

Nie musi, ale tak długo jak tacy jak ty będą mieli na to nawet mały
Ja akurat należę do tego 1%, którzy nie biorą udziału w ustawce żydostwa i nie popierają żadnej ze sztucznych opcji syjonistycznych.

ToWY, matoły jesteście winni, że4 Polska tak stoi, jak stoi, i babracie sie w tym gównie o nazwie POPiS, na szkodę całej Polski...

boukun

Data: 2012-10-06 12:43:25
Autor: jan.lasko
On Oct 6, 8:47 am, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik <jan.la...@onet.pl> napisa w wiadomo cinews:5798824a-eb68-4ace-b321-91c9c80b5653a7g2000yqo.googlegroups.com...
> [...]

> U ytkownik <jan.la...@onet.pl> napisa w
> wiadomo cinews:51ecdac0-2757-4761-9552-9f3c70de649fa11g2000yqb.googlegroups.com...

Nie musi, ale tak d ugo jak tacy jak ty b d mieli na to nawet ma y
wp yw, to b dzie.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Ja akurat nale do tego 1%, kt rzy nie bior udzia u w ustawce ydostwa i nie
popieraj adnej ze sztucznych opcji syjonistycznych.

Jak nie bierzesz udziału to dlaczego wrzeszczysz? Kogo interesuje
jakiś 1%

ToWY, mato y jeste cie winni, e4 Polska tak stoi, jak stoi, i babracie sie w
tym g wnie o nazwie POPiS, na szkod ca ej Polski...

Dokładnie, gdyś mógł o wszystkim decydować to Polska byłaby taka
jakiej chcesz i to jest tragedia
o której będą pisali w książkach. A może jednak zmienisz zdanie i
zostaniesz premierem? Nie ma
czasu, nie daj się za długo namawiać.

Data: 2012-10-06 13:08:24
Autor: boukun

 http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/311775,niesiolowski-zapalil-w-sejmie-swiece-chanukowe.htmlhttp://www.wprost.pl/ar/285013,1/W-Belwederze-zaplonely-swiece-chanukowe/Wybraliście Żydów na swoich panów, modlicie się do nich jako do narodu wybranegona waszych panów, to tak macie...boukun

Data: 2012-10-06 20:44:54
Autor: Chiron

wrote:
[...]

W okolicach Białego Domu w USA nie wolno stawiać żadnych symboli religijnych. Ostatnimi laty- nawet choinki bożonarodzeniowej. Jednak stoi jeden znak- wielki. Zgadnij, jaki?

Data: 2012-10-07 00:20:00
Autor: Chiron

wrote:
[...]

Na święto Hanuka stoi Menora

Data: 2012-10-07 00:30:03
Autor: Jakub A. Krzewicki
Prezydent Lech Kaczyński obchodzi swięta chanuka
niedziela, 7 paĹşdziernika 2012 00:20. carbon entity 'Chiron' <eleuzis@onet.eu>

Na święto Hanuka stoi Menora

Wszędy którędy szwendają się mendy ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-10-06 08:30:59
Autor: Przemysław M.
Prezydent Lech Kaczyński obchodzi swięta chanuka
Dnia Sat, 06 Oct 2012 00:36:06 +0200, Jakub A. Krzewicki napisaů(a):

http://www.youtube.com/watch?v=O9wC1AIdY2g

Skoro byů Ýydem to dlaczego miaůby nie obchodziă swego úwićta?
http://www.youtube.com/watch?v=3MsF4F_qQLI&feature=related
--

ĽMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă

Prezydent Lech Kaczyński obchodzi swięta chanuka