Prezydent Lech Wałęsa olał picowskiego Śniadka!

Data: 2009-12-28 10:13:40
Autor: Tomek
Prezydent Lech Wałęsa olał picowskiego Śniadka!

Użytkownik "Roger Perejro" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hh7vrg$vi1$1news.onet.pl...
Kilka tygodni temu NSZZ Solidarność zaprosiła Lecha Wałęsę o udziału w komitecie honorowym przyszłorocznych obchodów 30 rocznicy strajków i porozumień sierpniowych. Dziś prezydent odmówił (po swojemu, bo dodał "na razie") udziału w komitecie. - Oni nie mają moralnego mandatu - powiedział prezydent. - Bez Wałęsy celowość takiego komitetu stoi pod znakiem zapytania - twierdził w listopadzie Śniadek.

Przemku, a oglądałeś film Plusy dodatnie i plusy ujemne? Albo "TW Bolek"? Mnie te filmy i przedstawione w nich dowody (także zeznania świadków) przekonały. Zwłaszcza mając na uwadze "dokonania" Lecha (choćby jego walkę w obronie wojsk radzieckich w Polsce).
I nie słyszałem, żeby przeciwko komukolwiek (za wyjatkiem Wyszkowskiego) wytoczył proces o zniesławienie. Zastanawiające...
A jeśli czerpiesz z jednego źródła - GW, której szef nie rozliczył się z kasy, jako jedyny w Polsce więzień sumienia miał dostęp do biblioteki, źródeł, prowadził w więzieniu pracę naukową historyka, a na końcu trzymał stronę człowieków honoru, to o czym my dyskutujemy?
T.

Data: 2009-12-28 11:57:36
Autor: Roger Perejro
Prezydent Lech Wałęsa olał picowskiego Śniadka!
Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał

I nie słyszałem, żeby przeciwko komukolwiek (za wyjatkiem Wyszkowskiego) wytoczył proces o zniesławienie. Zastanawiające...

No to jesteś chyba jedynym człowiekiem w Polsce, he, he, he. Wiesz kto to jest Lech Kaczyński? Własnie on będzie miał proces!

Przemek
--

- PiS stał się niewydolny jak realny socjalizm w okresie późnego Breżniewa. Taka jest cena braku wewnętrznej debaty, i otaczania się potakiwaczami - pisze w liście otwartym do prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego Jacek Świetlicki, Przewodniczący Klubu Radnych PiS w Sejmiku Województwa Śląskiego. I ogłasza odejście z partii, w której był od początku jej powstania.

Data: 2009-12-28 12:57:11
Autor: Adam
[...]
Daremny trus - Przemka to nie przekonuje, bo według niego te źródła to PiS-wska i moherowa propaganda. On wie swoje - tak go nauczono na cotygodniowych prasówkach politycznych w trakcie szkoleń resortowych.
AC __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4721 (20091228) __________

Data: 2009-12-28 17:33:10
Autor: cirrus
Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hha73f$67v$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Ale ci nasrali w tym pustym łbie.

--
stevep

Prezydent Lech Wałęsa olał picowskiego Śniadka!