Prezydent Lech Wałęsa zaproszony do Berlina na obchody dwudziestej rocznicy obalenia muru.

Data: 2009-11-06 17:56:24
Autor: Roger Perejro
Prezydent Lech Wałęsa zaproszony do Berlina na obchody dwudziestej rocznicy obalenia muru.
 Właśnie mam na biurku list od pani kanclerz. Proszę czytać: "Dzięki Pańskiemu odważnemu i dalekowzrocznemu zaangażowaniu na rzecz demokracji i wolności odmienił Pan nie tylko oblicze własnego kraju, lecz całej Europy". Tego dnia mamy przemaszerować z panią Merkel i dawnymi enerdowskimi dysydentami ze wschodu na zachód, przez dawne przejście graniczne "Bornholmer Strasse" na Bösebrücke w Berlinie...

http://wiadomosci.onet.pl/2073629,11,jego_wielkosc_polega_na_tym__ze_nic_mu_sie_nie_udalo,item.html

Przemek

Pani kanclerz nie zaprosiła bliźniaków? Gafa, czy po prostu uważa, że bracia Kaczyńscy mieli tyle wspólnego z obalaniem muru, co słoń ze słoniną, he, he, he!

--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyjaśniająca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rządów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ciągu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

Data: 2009-11-06 09:19:46
Autor: Marek
On 6 Lis, 17:56, "Roger Perejro" <brońmy RP przed pi...@op.pl> wrote:
[...]

A na koniec wszyscy razem zaspiewaja "Deutschland, Deutschand ueber
alles...",
tak, jak ostatnio , pare dni temu, gdzie byl na imprezie Mazowiecki z
Bartoszewskim.

Data: 2009-11-06 18:28:38
Autor: Roger Perejro
Prezydent Lech Wałęsa zaproszony do Berlina na obchody dwudziestej rocznicy obalenia muru.

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał

Coś na dowód?

Przemek

Data: 2009-11-06 10:46:04
Autor: Marek
On 6 Lis, 18:28, "Roger Perejro" <brońmy RP przed pi...@op.pl> wrote:
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> napisał

[...]

Widzialem w TV

Data: 2009-11-06 21:24:32
Autor: Roger Perejro
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:ecae3306-f30c-49b6-b9b1-4141062ddc60v36g2000yqv.googlegroups.com...
[...]

Nie wierzę, Tak na marginesie, to wiesz co znaczą te słowa?

Przemek

Data: 2009-11-07 08:05:15
Autor: Marek
On 6 Lis, 21:24, "Roger Perejro" <brońmy RP przed pi...@op.pl> wrote:
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> napisał w wiadomościnews:ecae3306-f30c-49b6-b9b1-4141062ddc60v36g2000yqv.googlegroups.com....
> [...]

> Przemek

Widzialem w TV

Nie wierzę, Tak na marginesie, to wiesz co znaczą te słowa?

To nie wierz.
Wiem.

Data: 2009-11-06 19:11:38
Autor: cytryna
> [...]

alles...",
tak, jak ostatnio , pare dni temu, gdzie byl na imprezie Mazowiecki z

W części rozrywkowej uroczystości TW Bolek zademstruje zebranym skok motorówką przez mur,a Donek policzy ilu nas jest. I choc to jest gangsterski numer - pan
się nie boi panie Waldku.

Data: 2009-11-06 19:17:03
Autor: Roger Perejro
Prezydent Lech Wałęsa zaproszony do Berlina na obchody dwudziestej rocznicy obalenia muru.
Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał

W części rozrywkowej uroczystości TW Bolek zademstruje zebranym skok motorówką
przez mur.....

Na koniec, w pokazie dla idiotów Jarek będzie jęździł kładem po wydmach.

Przemek

Data: 2009-11-06 18:48:19
Autor: jadrys
Roger Perejro pisze:

Przemek

Pani kanclerz nie zaprosiła bliźniaków? Gafa, czy po prostu uważa, że bracia Kaczyńscy mieli tyle wspólnego z obalaniem muru, co słoń ze słoniną, he, he, he!

Chamstwo, zwykle niemieckie chamstwo.  Całe szczęście że szwaby jeszcze nie wybierają Polsce i Polakom prezydenta.

Data: 2009-11-06 19:11:17
Autor: Roger Perejro
Prezydent Lech Wałęsa zaproszony do Berlina na obchody dwudziestej rocznicy obalenia muru.
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał

Chamstwo, zwykle niemieckie chamstwo.  Całe szczęście że szwaby jeszcze nie wybierają Polsce i Polakom prezydenta.

Dlaczego chamstwo?

Przemek

Data: 2009-11-06 22:59:12
Autor: jadrys
Roger Perejro pisze:
[...]

Kogoś kto nie zachowuje się taktownie zwykło się nazywać chamem.

Data: 2009-11-07 07:42:14
Autor: Roger Perejro
Prezydent Lech Wałęsa zaproszony do Berlina na obchody dwudziestej rocznicy obalenia muru.

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał

Kogoś kto nie zachowuje się taktownie zwykło się nazywać chamem.

Na czym ma polegac ten nietakt?

Przemek

Data: 2009-11-10 22:07:55
Autor: jadrys
Roger Perejro pisze:
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał

Kogoś kto nie zachowuje się taktownie zwykło się nazywać chamem.

Na czym ma polegac ten nietakt?

Przemek

Na pominięciu w zaproszeniu głowy państwa.

Prezydent Lech Wałęsa zaproszony do Berlina na obchody dwudziestej rocznicy obalenia muru.