Prezydent Niemiec każe Polakom oddać suwerenno ść.

Data: 2018-06-12 14:53:48
Autor: Lord Donald
Prezydent Niemiec każe Polakom oddać suwerenno ść.
Data: 2018-06-12 06:42:29
Autor: japanizer
Prezydent Niemiec każe Polakom oddać suwerenno ść.
On Tuesday, June 12, 2018 at 9:53:49 PM UTC+9, Lord Donald wrote:
http://newsweb.pl/2018/06/06/prezydent-niemiec-w-polsce/

Czytałem ten wywiad, i prezydent Niemiec nic takiego nie powiedział. Czyli kolejne kłamstwo pisiorów.

PS. dlaczego prezydent Duda nie poruszył kwestii reparacji wojennych?

Dlaczego w ciągu ostatnich dwóch lat sprawa reparacji wojennych jest powtarzana niemal w każdym tygodniu w TVPiS jako priorytet rządu polskiego, lecz z drugiej strony rząd PiS zupełnie omija tą sprawę w kontaktach z niemieckimi politykami?

Data: 2018-06-12 08:22:43
Autor: jacekbialy80
[...]

To nie wiesz jak to jest z priorytetami, jeśli chodzi o króliczka?
Wasze szmaty z PO, to by się bały nawet pierdnąć na ten temat..
Buuuuuuu ha-ha!

JB

Data: 2018-06-12 08:46:51
Autor: Zenek Kapelinder
Prezydent Niemiec każe Polakom oddać suwerenno ść.
Szmaty z pelo nic nie gadaly o reparacjach bo braly od niemcow kase zeby o tym nie gadac. Jak przyszedl taki co gadal to sie samolt rozbil i przestal gadac. Jak kiedys powstala uchwala w sprawie reparacji i zostala przeglosowana przez caly sejm. To niejaki Borowski zamiast przekazac ja do dalszej pracy wyslal ja na smietnik.

Data: 2018-06-12 21:47:38
Autor: Szmaty! Szmaty! - (c) K.Pawłowicz, PiS
szmaciarz  "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
Szmaty z pelo nic nie gadaly o reparacjach

Natomiast szmata taka jak ty ciagle o tym gada. gdzie te miliony kogucie? Nie ma , nie ma, nie ma!  ;-)))

CL

Data: 2018-06-14 03:14:06
Autor: stevep
[...]

Ale bzdety.

--
stevep

Data: 2018-06-14 07:02:53
Autor: Glista Ludzka - \(c\) M.Wolski, TVPiS Info
Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:pfsfh3$ep$3news.vectranet.pl...
[...]

No paczpan, Jasio Kogutek wciąż marzy o reperacji płotu za pieniądze w Niemiec. Czyżby nasz kogucik był tak stary, że brał udział w II WS? ;-)) "Te pieniądze nam się należą!" - (c) B.Szydło.

CL

Data: 2018-06-15 02:28:41
Autor: jacekbialy80
Prezydent Niemiec każe Polakom oddać suwerenno ść.
Czym jesteś starszy, tym glupszy komuchu. Liczy się ciągłość państwa, któremu należy się odszkodowanie. A państwo może dać jemu na remont płotu w ramach jakiegoś programu.
Mam rację towarzyszu Piszczyk?

Data: 2018-06-15 02:53:33
Autor: japanizer
On Friday, June 15, 2018 at 6:28:42 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
Czym jesteś starszy, tym glupszy komuchu. Liczy się ciągłość państwa, któremu należy się odszkodowanie.

Zdecydujcie się pisioraki.

Albo państwo polskie zaczęło istnieć w latach 2005-2007, a potem od roku 2015, albo istniało od 1918...

Data: 2018-06-15 03:44:03
Autor: jacekbialy80
Prezydent Niemiec każe Polakom oddać suwerenno ść.
Nu.... Było pięćdziesiąt lat przerwy państwowości (okupacja), ale dzisiejsze państwo polskie jest spadkobiercą IIRP, więc nie będzie problemów.

JB

Data: 2018-06-16 03:51:33
Autor: stevep
W dniu 2018-06-15 o 11:28, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Czym jesteś starszy, tym glupszy komuchu. Liczy się ciągłość państwa, któremu należy się odszkodowanie. A państwo może dać jemu na remont płotu w ramach jakiegoś programu.
Mam rację towarzyszu Piszczyk?

Eeee, to tylko w PiS-ie się tak liczy jak wygodniej tawariszcz kliauznik.

--
stevep

Data: 2018-06-14 12:46:26
Autor: Presidente de San Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Szmaty z pelo nic nie gadaly o reparacjach bo braly od niemcow kase zeby o tym nie gadac.

właśnie, kurwo gdzie ten szmal ?
słyszałem że kłamczuch premier stulił pysk

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-06-12 09:04:04
Autor: japanizer
On Wednesday, June 13, 2018 at 12:22:44 AM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
[...]

Czy Du*a na spotkaniu z prezydentem Niemiec chociaż pierdnął o reparacjach? Nie.

Czy Morawiecki podczas spotkania z Merkel chociaż pierdnął o reparacjach? Nie.

Czy jakikolwiek szef MSZ PiS (ilu ich już było?) podczas spotkania z szefem MSZ Niemiec chociaż pierdnął o reparacjach? Nie.

Więc mi tu nie pieprz o szmatach, zakłamany komuchu. Po prostu należysz do ciemnego ludu, który w TVPiS wszystko kupi. Z takich jak ty śmiał się Kurwski z resztą pisowskiej śmietanki.

Data: 2018-06-12 09:38:33
Autor: jacekbialy80
Prezydent Niemiec każe Polakom oddać suwerenno ść.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
[...]

A skąd wiesz że nie? Kuluarowe rozmowy nie są protokołowane.
Sprawa odszkodowań zaczęła się po naszym wejściu do UE, kiedy z okazji tej akcsesji uaktywniło się Powiernictwo Pruskie z Ericką Steinbach w roli głównej. Wtedy ówczesny prezydent Warszawy Lech Kaczyński zagroził, że policzy Niemiaszkom straty, jakie wyrzadzili w Warszawie podczas wojny. Od tej pory pani Steinbach się uciszyła a Powiernictwo Pruskie gdzieś zniknęło. Czyli temat jest skuteczny, gdy Niemcy zaczynają się uważać za ofiary II WŚ. Natomiast na to, by oczekiwać rzeczywistych odszkodowań od Niemiec jest trochę za wcześnie, dlatego na razie trzeba ich oswoić z tematem, wyjaśnić narosłe wokół niego mity i przekłamania, co się robi na poziomie prawniczym i medialnym, a nie oficjalnie miedzyrzadowym.
Ale gdy politycy Platformy słyszeli o tych odszkodowaniach, natychmiast ze wstydu chowali się pod ziemię, żeby tylko pani Merkel nie pomyślała, że oni mieli z tym cokolwiek wspólnego - typowa reakcja niewolnika.
:-DD

JB

Data: 2018-06-12 18:53:45
Autor: japanizer
Prezydent Niemiec każe Polakom oddać suwerenno ść.
On Wednesday, June 13, 2018 at 1:38:34 AM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
[...]

Są, były relacje prasowe o tym, jakie poruszano tematy. Ani słowa o reparacjach, o których pisiory tłuczą do znudzenia ciemnemu ludowi do głów w TVPiS.

Data: 2018-06-12 23:07:54
Autor: jacekbialy80
> [...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
A skąd wiesz że nie? Kuluarowe rozmowy nie są protokołowane.

        -- - Są Nie wszędzie protokolanci mają wstęp. Poza tym jest za wcześnie na to, aby ten temat włączać do oficjalnych rozmów. Trzeba mieć najpierw w ręku ekspertyzy prawne, jakiś plan działania, a przede wszystkim trzeba umieć przewidzieć, jak oficjalnie zareaguje strona przeciwna. Ale do medialej przepychanki temat się nadaje. Oni zresztą postępują podobnie, a nawet gorzej - w mediach nie unikają pouczeń na temat na przykład tego, jak powinniśmy głosować, co nie jest powodem ku temu, aby poruszać takie tematy w oficjalnych rozmowach.

JB

Data: 2018-06-13 02:46:58
Autor: japanizer
On Wednesday, June 13, 2018 at 3:07:55 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
> [...]
> A skąd wiesz że nie? Kuluarowe rozmowy nie są protokołowane.

        -- - Są Nie wszędzie protokolanci mają wstęp.

Prezydent Du*a rozmawiał w sraczu o reparacjach :D

Palnijcie się w te pisiorskie puste łby, Kurski zaciera ręce, że tak pięknie ściemy kupujecie.

Data: 2018-06-13 04:04:24
Autor: Zenek Kapelinder
Prezydent Niemiec każe Polakom oddać suwerenno ść.
Glupi jestes i nie zauwazyles ze z twoich pizdziakowych przepowiedni nic sie nie sprawdzilo. Prad jest, tramwaje jezdza, ludzie maja prace i coraz wiecej zarabiaja. Coraz wiecej przekreciarzy w aresztach. Ze nie ci co ich kochasz miloscia wielkani czysta. Ci sa zostawieni na deser.

Data: 2018-06-14 03:15:49
Autor: stevep
[...]

Nie tylko, ponadto takie przygłupy jak ty powtarzają wciąż wyuczone na pamięć bzdety.

--
stevep

Data: 2018-06-14 12:46:17
Autor: Presidente de San Escobar
Prezydent Niemiec każe Polakom oddać suwerenność.
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Glupi jestes i nie zauwazyles ze z twoich pizdziakowych przepowiedni nic sie nie sprawdzilo.

gdzie szmal piśdziak? :DDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-06-13 10:11:25
Autor: jacekbialy80
Prezydent Niemiec każe Polakom oddać suwerenno ść.
       -- - Palnijcie się w te pisiorskie puste łby -- -

Sam się palnij! - Putin rozmawiał z Tuskiem  podczas przechadzki na sopockim molo, pokazywał mu swój dom... - kto to protokołował? A może omawiali szczegóły katyńskich obchodów w kwietniu 2010? Udowodnij, że tak nie było.

JB

Data: 2018-06-14 12:46:22
Autor: Presidente de San Escobar
jacekbialy80@gmail.com napisał(-a):

Nie wszędzie protokolanci mają wstęp.

jesteś wzorowym przykładem durnia którego jak zapomną okłamać to sam siebie
okłamie :DD

nawet kurski ma takich pelikanów w dupie bo przestał gadać o reparacjach,
znaczy się coś tam wtłoczył do waszych głupiutkich głów :DDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-06-13 08:01:38
Autor: Gorszy Sort - \(c\) PiS
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:cb05daa8-52ca-4256-9393-08b79ab19846googlegroups.com...
[...]

Tu masz:

https://www.salon24.pl/u/dziennikarstwoobywatelskie/834182,2-738-biliona-zlotych-zaplaca-niemcy-polsce-za-wojenne-reparacje

Tak twierdzi (twierdził?) zenuś kogucikiemm zwany! ;-)))

CL

CL

Data: 2018-06-12 21:49:27
Autor: Kanalie i mordy zdradzieckie - (c) J.Kaczyński, PiS
karakan "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
http://newsweb.pl/2018/06/06/prezydent-niemiec-w-polsce/

Dziadzia, to ty szprechasz po ichniemu? Lata w DDR nie poszły na marne!
;-)))

CL

Prezydent Niemiec każe Polakom oddać suwerenno ść.