Prezydent Obama zaprasza.............premiera Donalda Tuska.

Data: 2010-03-08 21:41:30
Autor: Artur Borubar
Prezydent Obama zaprasza.............premiera Donalda Tuska.
Szef MSZ Radosław Sikorski zapowiedział w poniedziałek, że premier Donald Tusk weźmie udział w szczycie dotyczącym rozbrojenia nuklearnego. Szczyt ten odbędzie się w dniach 12-13 kwietnia w Waszyngtonie.
Sikorski poinformował w Polsat News, że szef rządu weźmie udział w szczycie na zaproszenie prezydenta Stanów Zjednoczonych Baracka Obamy.

- Polska ma ważny argument do przedstawienia, mianowicie nas obchodzi także ten szczebel broni taktycznej, a więc nie tylko te (rodzaje broni), którymi mocarstwa mogą razić się nawzajem, ale te, które są być może w naszym bezpośrednim otoczeniu - mówił szef MSZ.

Minister był też pytany o planowaną w dniach 29 kwietnia - 1 maja wizytę w USA prezydenta Lecha Kaczyńskiego. Prezydent został zaproszony do Chicago przez Polonię na obchody Dnia Polonii, rocznicy uchwalenia konstytucji 3 maja oraz Dnia Flagi.

Sikorski zapewnił, że MSZ wspiera głowę państwa w łączności z Polakami za granicą. - Nie mamy jeszcze szczegółowego programu, ale wizyta jest w Chicago, o ile wiem, nie ma zaplanowanego spotkania z prezydentem Obamą - powiedział minister.

http://wiadomosci.onet.pl/2138705,11,niespodziewane_zaproszenie_obamy_dla_tuska,item.html

Przemek

Nie pomogło Lechowi Kaczyńskiemu wieszanie się na rękawie Baracka Obamy, ale to nic straconego. Dwa tygodnie po wizycie premiera w Tuska w USA, Lech Kaczyński leci do Chicago, gdzie spotka się z radiomaryjnym towarzystwem, które z natury rzeczy jest towarzystwem bardziej odpowiednim dla prezydenta pisu.

--
Sledztwo w sprawie afery hazardowej Jarosława Kaczyńskiego wykazało, że w czasie rządów PiS liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc., wicepremier Gosiewski lobbował na rzecz Totalizatora Sportowego, jak również blokował ustawę zakazującą pornografii, a CBA pod kierownictwem Mariusza Kamińskiego chciało wpływac na kształt ustawy hazardowej.

http://pepepe.pl/  Jeszcze 289 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-03-08 21:51:21
Autor: Jadrys
W dniu 2010-03-08 21:41, Artur Borubar pisze:
[...]

Niegłupi ten Obama, - dobrze wie że szczyt o rozbrojeniu nuklearnym bez Tuska nie mógłby dojść do skutku..

Data: 2010-03-08 13:16:56
Autor: Marek
On 8 Mar, 21:51, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> Przemek

Niegłupi ten Obama, - dobrze wie że szczyt o rozbrojeniu nuklearnym bez

Mamy przeciez uran...

Data: 2010-03-09 20:53:50
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-08 22:16, Marek pisze:
[...]

Chyba jednak - /mieliśmy kiedyś uran/.

Data: 2010-03-09 00:20:53
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 08 Mar 2010 21:51:21 +0100, Jadrys napisał(a):

Niegłupi ten Obama, - dobrze wie że szczyt o rozbrojeniu nuklearnym bez Tuska nie mógłby dojść do skutku..

W końcu to szczyt. Znaczy Obama mierzy wysoko.

Data: 2010-03-09 20:55:37
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-09 00:20, Grzegorz Z. pisze:
Dnia Mon, 08 Mar 2010 21:51:21 +0100, Jadrys napisał(a):

Niegłupi ten Obama, - dobrze wie że szczyt o rozbrojeniu nuklearnym bez
Tuska nie mógłby dojść do skutku..

W końcu to szczyt. Znaczy Obama mierzy wysoko.

A Tusk na pewno ze swoją wyborną angielszczyzną doda temu szczytowi splendoru..

Data: 2010-03-09 21:00:06
Autor: Grzegorz Z.

http://www.youtube.com/watch?v=Hw8YRXeNims

Data: 2010-03-09 21:27:30
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-09 21:00, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Autentyczne orły lingwistyki okupują główne stanowiska w kraju :-D

Data: 2010-03-09 21:08:26
Autor: Artur Borubar
Prezydent Obama zaprasza.............premiera Donalda Tuska.

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał

A Tusk na pewno ze swoją wyborną angielszczyzną doda temu szczytowi splendoru..

Myślę, że angielszczyzna premiera Tuska jest porównywalna do polszczyzny Kaczyńskiego.

Przemek
--

http://pepepe.pl/  Jeszcze 288 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-03-09 21:27:57
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-09 21:08, Artur Borubar pisze:
[...]

To niestety  prawda... smutna prawda.

Data: 2010-03-10 14:21:01
Autor: cirrus
Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hn69ru$t8r$1news.onet.pl...
[...]

Raczej nie umywa się do śpiewu Jarosława Kaczynskiego. ;0

--
stevep

Data: 2010-03-08 21:53:12
Autor: .heÂŽsk.
Prezydent Obama zaprasza.............premiera Donalda Tuska.
On Mon, 8 Mar 2010 21:41:30 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

[...]

 cholera,  oby sie ten brat prezesa znow nie wpychal ze swoimi zabawkami ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-03-09 11:23:05
Autor: konserwator

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hn3ndt$r68$1news.onet.pl...
Szef MSZ Radosław Sikorski zapowiedział w poniedziałek, że premier Donald Tusk weźmie udział w szczycie dotyczącym rozbrojenia nuklearnego. Szczyt ten odbędzie się w dniach 12-13 kwietnia w Waszyngtonie.

a z czego ten tusk bedzie sie na tym szczycie rozbrajal?
z dziuurawych kaleson? -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Prezydent Obama zaprasza.............premiera Donalda Tuska.