Prezydent RP

Data: 2010-04-14 22:01:40
Autor: 2wroc
Prezydent RP
Chciałbym, żeby wszyscy Polacy to wiedzieli!
Po pierwsze:
Decyzja o miejscu, terminie i wszelkich innych danych pochówku Prezydenta RP należy do:
-rodziny, premiera, marszałka sejmu p.o. prezydenta RP, kardynała Dziwisza, przeydenta Krakowa i koniec kropka!

Po drugie:
ja nie powtarzam nazwiska naszego Prezydenta ani partii, którą popierał...
wiem tylko, że zginął:

- POLAK,

- POLSKI PREZYDENT,

- PROFESOR,

- PATRIOTA,

- POLAK, lecący ODDAĆ HOŁD ZAMORDOWANYM POLAKOM NA OBCEJ ZIEMI,

- POLAK, KTÓRY WALCZYŁ O PRAWDĘ, O OKROPNYM MORDZIE NA POLSKIM NARODZIE,

- POLAK DZIĘKI KTÓREMU NASTĘPNE POKOLENIA WYMORDOWANYCH W KATYNIU W KOŃCU
DOCZEKAŁY SIĘ SWOJEGO PRZEDSTAWICIELA I UJAWNIENIA CAŁEJ PRAWDY O ICH
PRZODKACH,

- POLAK, KTÓRY WŁASNYM ŻYCIEM ZAPŁACIŁ ZA "SPRAWĘ KATYŃSKĄ",

- POLAK WALCZĄCY O DOBRE IMIĘ POLSKI

- POLAK, KTÓRY WIEDZIAŁ, ŻE TRZEBA ZNAĆ I DBAĆ O HISTORIĘ POLSKI, ŻEBY NIE
POTWIERDZIŁO SIĘ TO ZŁO, KTÓREGO W HISTORII DOŚWIADCZALIŚMY!!!

- I POLAK POSIADAJĄCY WIELE INNYCH NIEZNANYCH MI ZALET...

Ordery, odznaczenia i nagrody:(WIKIPEDIA)
- kawaler Orderu Orła Białego, Wielkim Mistrzem Orderu i przewodniczącym
jego Kapituły,
- kawaler Orderu Odrodzenia Polski I klasy, Wielkim Mistrzem Orderu i
przewodniczącym jego Kapituły
  a.. tytuł "Człowieka Roku 2004", przyznany przez "Tygodnik Solidarność";
  b.. 17 stycznia 2007 otrzymał tytuł "Człowieka Roku 2006", przyznany przez
Federację Regionalnych Związków Gmin i Powiatów RP ("w uznaniu zasług dla
naprawy Rzeczypospolitej, przywracania pamięci o bohaterach walki o wolność
obywatela i suwerenność państwa");
  c.. 24 stycznia 2007 na zakończenie trzydniowej oficjalnej wizyty w Turcji
odebrał nagrodę "Europejskiego Męża Stanu 2006", przyznaną za "otwarte i
szczere wsparcie procesu integracji Turcji z Unią Europejską". Nagrodę
przyznały: Związek Dziennikarzy Europejskich, Zrzeszenie Tureckich Kobiet
Biznesu oraz czasopismo poświęcone integracji Turcji z UE "True";
  d.. 16 kwietnia 2007 podczas oficjalnej wizyty w Gruzji odebrał doktorat
honoris causa Państwowego Uniwersytetu im. I. Dżawachiszwilego;
  e.. 14 maja 2007 Wielki Mistrz Zakonu Maltańskiego Andrew Willoughby
Ninian Bertie uhonorował go Złotym Łańcuchem i Gwiazdą Orderu Zasługi Zakonu
Maltańskiego;
  f.. 25 czerwca 2007 przyznane mu zostało najwyższe odznaczenie Arabii
Saudyjskiej, Łańcuch Króla Abdulaziza;
  g.. 23 listopada 2007 prezydent Gruzji Micheil Saakaszwili odznaczył go
Orderem Zwycięstwa Świętego Jerzego;
  h.. 6 grudnia 2007 odebrał doktorat honoris causa Narodowej Akademii
Administracji Państwowej przy prezydencie Ukrainy;
  i.. 6 grudnia 2007 prezydent Ukrainy Wiktor Juszczenko uhonorował go
Orderem Jarosława Mądrego I Stopnia;
  j.. 17 lutego 2008 otrzymał tytuł "Kociarza Roku" w plebiscycie
czytelników miesięcznika "Kot";
  k.. 22 lutego 2008, w związku z objęciem Honorowego Protektoratu nad
organizacjami harcerskimi, otrzymał Krzyż Honorowego Harcerza
Rzeczypospolitej;
  l.. 8 kwietnia 2008 otrzymał medal "Dnia Pamięci Ofiar Zbrodni Katyńskiej"
w uznaniu działań na rzecz upamiętnienia ofiar zbrodni katyńskiej. Medal
przyznała Polska Fundacja Katyńska;
  m.. 2 września 2008 prezydent Portugalii Anibal Cavaco Silva przyznał mu
Order Infanta Henryka z Wielką Wstęgą;
  n.. 1 grudnia 2008 podczas oficjalnej wizyty w Mongolii odebrał doktorat
honoris causa Mongolskiego Uniwersytetu Państwowego;
  o.. 6 grudnia 2008 podczas oficjalnej wizyty w Korei Południowej odebrał
doktorat honoris causa Uniwersytetu Studiów Zagranicznych Hankuk w Seulu;
  p.. 1 stycznia 2009 został laureatem Nagrody im. św. Grzegorza I
Wielkiego, przyznawanej przez "Niezależną Gazetę Polską";
  q.. 21 lutego 2009 z rąk prezydenta Słowacji odebrał najwyższe odznaczenie
słowackie - Order Podwójnego Białego Krzyża I Klasy[31];
  r.. 18 marca 2009 otrzymał Krzyż Wielki z Łańcuchem Orderu Republiki
Węgierskiej;
  s.. 16 kwietnia 2009 otrzymał Order Wielkiego Księcia Witolda I Klasy z
Łańcuchem;
  t.. 1 lipca 2009 odebrał doktorat honoris causa Katolickiego Uniwersytetu
Lubelskiego Jana Pawła II;
  u.. 1 lipca 2009 otrzymał Order Heyd?ra ?liyeva;
  v.. 3 lipca 2009 podczas oficjalnej wizyty w Azerbejdżanie odebrał
doktorat honoris causa Uniwersytetu Słowiańskiego w Baku;
  w.. 9 listopada 2009 podczas wizyty w Nowym Sączu odebrał honorowe
obywatelstwo tego miasta;
  x.. 21 stycznia 2010 otrzymał najwyższe odznaczenie Republiki Czeskiej,
Order Białego Lwa I Klasy z Kollaną[32];
  y.. 10 kwietnia 2010 został pośmiertnie uhonorowany Orderem Narodowego
Bohatera Gruzji[33].

Data: 2010-04-14 22:14:58
Autor: zenek
Prezydent RP
Co to byl qrwa za profesor co nie potrafil sobie mikrofonu zalozyc w Bundestagu, to jakas podpierdulka.

Juz nie wspomne o tym ze jak sie chwalil jego jedyny kontakt z niemcami to toaleta na lotnisku ff ktorej nie potrafil obsluzyc zeby spuscic swoje  gowno.

Jakby Angela pokazala mu pociag ktory osiaga 430km na godzine to pewnie kaczor by sie w gacie zesral.  Roztrzasal glupek historie a niemcy pzrez te 40 lat poszli z technika do przodu i dzis sa mocarstwem a my byraczanym krajem z exportowymi kaczkami.

Data: 2010-04-14 22:39:00
Autor: Piotr
Prezydent RP
Dnia Wed, 14 Apr 2010 22:14:58 +0200, zenek napisał(a):

[...]

Miałeś się iść odlać, Zenek... Możesz nawet to zrobić na buty Jogiemu...
Idź już, Zenek...
--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wałkun usunął, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

Data: 2010-04-14 22:18:29
Autor: u2
Prezydent RP
W dniu 2010-04-14 22:01, 2wroc pisze:
10 kwietnia 2010 zostaÂł poÂśmiertnie uhonorowany Orderem Narodowego
Bohatera Gruzji[33].

No i zademonstrował światu, że fatum Katynia to rzeczywistość, a nie
fantasmagoria.

Data: 2010-04-14 22:23:20
Autor: zenek
Prezydent RP
u2 pisze:
[...]

I co my mamy z tego?

Rozjebal nie ubezpieczony samolot, odszkodowania po 40kzl a podatnicy za to wszystko zaplaca.
Moze ktos odstrzeli Backup .

Data: 2010-04-14 22:32:02
Autor: u2
Prezydent RP
W dniu 2010-04-14 22:23, zenek pisze:
[...]

Groźba karalna esbucu, mam nadzieję, że zgnijesz w piekle.

Data: 2010-04-14 22:35:17
Autor: zenek
Prezydent RP
u2 pisze:
[...]

Nie jestem katolikiem wiec nie zgije w piekne baranie.

Data: 2010-04-14 22:37:34
Autor: raff
Prezydent RP
[...]

Ale zgnijesz w mojej plonkownicy.

Spierdalaj do jebadelka. PLONK

R.

Data: 2010-04-14 22:43:02
Autor: u2
Prezydent RP
W dniu 2010-04-14 22:35, zenek pisze:

Moze ktos odstrzeli Backup .

Groźba karalna esbucu, mam nadzieję, że zgnijesz w piekle.

Nie jestem katolikiem wiec nie zgije w piekne baranie.

A co to jest "zgije" ? Sam ciebie uduszę, kanalio :)

Data: 2010-04-14 22:44:13
Autor: Tomy M.
Prezydent RP

Użytkownik "zenek" <zenek@op.pl> napisał w wiadomości news:hq58u4$l9q$2news.onet.pl...

Nie jestem katolikiem wiec nie zgije w piekne baranie.

Takie łajno jak Ty kończy na śmietniku...

Tomy M.

Data: 2010-04-14 22:26:28
Autor: boukun
Prezydent RP

Użytkownik "2wroc" <pakula11@go2.pl> napisał w wiadomości news:hq57t3$tl3$1node2.news.atman.pl...
[...]

Tylko podczas wykładów na uczelni, zanim był prezydentem...

A Polsce tylko szkodził:

Cytat z wk:
Czemu nie na Wawelu?

Basia

"Slucham?
Przestal dla mnie byc Prezydentem RP, kiedy
ordynarnie olal 65 rocznice upowskiego ludobojstwa
na polskim narodzie.
Miano wspominac setki tysiecy niewinnych Polakow,
ktorzy zgineli tylko dlatego, ze byli Polakami.
Zrobil to w imie zasranej i smierdzacej polityki
ekipy Busha chcacej koniecznie pchnac Ukraine przeciwko
Rosji.
Spotkala go za to nagroda w postaci pluniecia w twarz
przez swojego przyjaciela Juszczenke.
Potwierdzil moja opinie o sobie, kiedy biegal jak kukla
w gorach Gruzji pociagany sznureczkami przez Sakashvilego.
Zwolnil dyrektora swojej kancelarii, kiedy ten ujawnil
wyniki polskiego sledztwa odnosnie tego incydentu jednoznacznie
stwierdzajacego, ze byla to inscenizacja.
Prawdopodobnie bral w tej prowokacji udzial swiadomie.
Polskie spoleczenstwo nie mialo prawa znac prawdy wg denata.
Czlowiek niebezpieczny, despotyczny jak kazdy obdarzony
mizernym wzrostem.
Niebezpieczny, bo zupelnie pozbawiony zdrowego rozsadku,
nie przewidujacego konsekwencji swoich awantur, przedkladajacy
zaspokojenie swoich osobistych emocji nad dobro kraju, ktory
mu zaufal.
Zlozenie jego zwlok na Wawelu to obelga dla tych, ktorzy tam leza.
                                        wk
Napisalem co mysle przed pogrzebem, bo mnie mdli od tych
klamstw i paranoicznych kwikow."

- PATRIOTA,

żydowski

boukun

Data: 2010-04-14 22:50:25
Autor: MH
Prezydent RP

- POLAK,

=======================

http://manunu.wrzuta.pl/film/7eDWwltG1tI/lech_kaczynski_-_hymn_iv_rp

Ja Pana wykończę ,

MH

Data: 2010-04-15 11:00:26
Autor:
Prezydent RP
On Wed, 14 Apr 2010 22:01:40 +0200, "2wroc" <pakula11@go2.pl> wrote:

Chciałbym, żeby wszyscy Polacy to wiedzieli! [...]

 przestan synu bluznic! --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Prezydent RP