Prezydent RP

Data: 2010-04-14 22:18:29
Autor: u2
Prezydent RP
W dniu 2010-04-14 22:01, 2wroc pisze:
10 kwietnia 2010 zosta³ po¶miertnie uhonorowany Orderem Narodowego
Bohatera Gruzji[33].

No i zademonstrował światu, że fatum Katynia to rzeczywistość, a nie
fantasmagoria.

Data: 2010-04-14 22:23:20
Autor: zenek
Prezydent RP
u2 pisze:
[...]

I co my mamy z tego?

Rozjebal nie ubezpieczony samolot, odszkodowania po 40kzl a podatnicy za to wszystko zaplaca.
Moze ktos odstrzeli Backup .

Data: 2010-04-14 22:32:02
Autor: u2
Prezydent RP
W dniu 2010-04-14 22:23, zenek pisze:
No i zademonstrował ¶wiatu, że fatum Katynia to rzeczywisto¶ć, a nie
fantasmagoria.

I co my mamy z tego?

Rozjebal nie ubezpieczony samolot, odszkodowania po 40kzl a podatnicy za
to wszystko zaplaca.
Moze ktos odstrzeli Backup .

GroĽba karalna esbucu, mam nadzieję, że zgnijesz w piekle.

Data: 2010-04-14 22:35:17
Autor: zenek
Prezydent RP
u2 pisze:
[...]

Nie jestem katolikiem wiec nie zgije w piekne baranie.

Data: 2010-04-14 22:37:34
Autor: raff
Prezydent RP
[...]

Ale zgnijesz w mojej plonkownicy.

Spierdalaj do jebadelka. PLONK

R.

Data: 2010-04-14 22:43:02
Autor: u2
Prezydent RP
W dniu 2010-04-14 22:35, zenek pisze:

Moze ktos odstrzeli Backup .

GroĽba karalna esbucu, mam nadzieję, że zgnijesz w piekle.

Nie jestem katolikiem wiec nie zgije w piekne baranie.

A co to jest "zgije" ? Sam ciebie uduszę, kanalio :)

Data: 2010-04-14 22:44:13
Autor: Tomy M.
Prezydent RP

Użytkownik "zenek" <zenek@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hq58u4$l9q$2news.onet.pl...

Nie jestem katolikiem wiec nie zgije w piekne baranie.

Takie łajno jak Ty kończy na ¶mietniku...

Tomy M.

Prezydent RP