Prezydent Sygma...

Data: 2016-12-01 02:46:50
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Prezydent Sygma...
Prezydent Sygma podarował mi spieniacz do mleka -- chyba z okazji moich bojów sądowych...
Spieniacz jest integralną częścią ekspresu do kawy -- firmy Amica z Wronek pod JFem. ;)
Do tego dorzucił mi kolejna walizkę -- chyba dowiedział się o tym, że jedną z poprzednich
walizek zarekwirowała mi moja matka a ja -- wybieram się znów do lecznicy...

Wg mnie ekspres ma nieco za mały zbiornik na wodę.
Gdy zaparzę kawę i wymieszam ją ze spienionym mlekiem -- opiszę wrażenia.

Wyciskarka soków z Orange jest bardzo dobra.

Mam obecnie 3 walizki -- każda jest nieco inna, ale 2 z nich mają kolor samochodu.

Teraz prezydent Sygma zamierza rzucić na karty coś innego...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2016-12-01 15:33:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Prezydent Sygma...

"Eneuel Leszek Ciszewski" o1nvf2$dvd$1@node2.news.atman.pl

[...]

Nie jest źle. Starczy i na kawę, i na pianę do mleka.

Gdy zaparzę kawę i wymieszam ją ze spienionym mlekiem -- opiszę wrażenia.

Oll Korekt, ale na razie nie poparzyłem się, więc brak mi podstaw
do roszczenia odszkodowań... No -- ale nie od Kraków zbudowano...

Wyciskarka soków z Orange jest bardzo dobra.

Widać wyraźnie dobrą zmianę -- obecnie prezydent współpracuje z rządem.
Rząd żąda gniecenia obcych (Orange to obcy kapitał w Rzeczypospolitej!)
i prezydent daje stosowne narzędzia do wyciskania (dosłownie) ostatnich
soków z tychże obcych -- z Orange, Lemon (czyli Żółtków! -- jakże u nas
panoszących się ostatnio!) itd... Precz :) z obcymi w naszej Ojczyźnie!
Wykupujmy obcych (jak niegdyś obcy wykupywali nas!) i wyciskajmy z nich
bezlitośnie wszelkie soki!!! Nie miejmy litości ani dla Orange, ani dla
Lemon... Po tym, jak poznaliśmy owoce :) dawnych transakcji handlowych,
gniećmy -- gwałt niech się gwałtem odciska, jak mówił Pan Tadeusz w Chłopach...
[chyba coś poplątałem... gdybym nie poplątał -- linie by były równe...]

Mam obecnie 3 walizki -- każda jest nieco inna, ale 2 z nich mają kolor samochodu.

Prezydent, wiedząc o moich kłopotach z kręgosłupem, zabrania
mi dźwigania ciężarów i funduje mi walizki na kółkach.

Teraz prezydent Sygma zamierza rzucić na karty coś innego...

Chyba koce...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'