Prezydent Sygma zwiększył pojemność walizek

Data: 2016-08-23 13:47:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Prezydent Sygma zwiększył pojemność walizek
Odebrałem wczoraj kolejną walizeczkę od Prezydenta Sygmy.
Nowa jest i większa niż poprzednie, i lżejsza o około 150 g.

Coś około tego:

  http://www.sklepverus.pl/products/777-20barbadosant.aspx

ale nie to, bo moja ponoć jest z ABSu, nie z poliwęglanu
i ma nieco inne wnętrze. [ponoć wnętrze u kobiety jest
najistotniejsze a walizka -- to przecież kobieta]

Prezydencki program Walizka+bon przypadł mi do gustu i po
prostu cieszę się ze zmian, jakie/które zaszły po ubiegłorocznych
wyborach -- prezydenckich i parlamentarnych, z tym jednak
zastrzeżeniem, że wewnętrzny parking galerii Jurowieckiej
(związanej z ubiegłorocznymi wyborami parlamentarnymi) ma
niezbyt wygodny wjazd.

Bon z programu Walizka+bon opiewa na 50 pln i aby go otrzymać,
trzeba wydać kredytówką Sygmy (teraz to już BGŻ, Paribas, Sygma)
300 pln -- wczoraj otrzymałem i walizeczkę, i bezimienną kredytówkę,
i wczoraj też wydałem niemal połowę z tych 300 pln. :) Mogłem wydać
całe 300 pln -- tankując paliwo w Auchan. :)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-08-23 08:55:29
Autor: panmareczek
Prezydent Sygma zwiększył pojemność walizek
Gdzie ty byłeś?  Odhibernowali cię?

Data: 2016-08-24 01:53:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Prezydent Sygma zwiększył pojemność walizek

<panmareczek@gmail.com> c3b9ea81-6cbe-493a-8d76-b282ad8b3a06@googlegroups.com

: Gdzie ty byłeś?

Niedaleko:

   https://www.google.pl/maps/@52.6565262,18.9888826,17z?hl=pl
   https://www.groupon.pl/deals/ga-jutrzenka-medical-spa-wieniec-zdroj-1
   najpierw w pokoju 4016, później w 4096; w basenach i w wannach -- około 75 godzin
   pod koniec pobytu zadzwoniła do mnie pani dr alergolog i zabroniła mi
   korzystania z sauny (akurat wtedy, gdy skończyły się upały) a laski
   nie od razu ;) załapały, że trzeba zmienić obszar polowania; ogólnie
   nie jest źle, ale trzeba uważać na dublety (matka&córka) które od
   niechcenia rozpinają biustonosz, wyjmują zeń to i owo, ;) układają
   ponownie wygodnie i zawiązują sznurki, gdyż wejście na qrs kolizyjny
   z takim dubletem niechybnie poskutkować może konfliktem; samotne są
   niegroźne, choć zdjęcie majtek w saunie może nastąpić nieoczekiwanie;

Grupy regularnie czytałem -- jeno nic ciekawego nie było do pisania.
religia (Franciszek ze Szwajcarii) tak sobie mnie interesuje a był to
chyba główny temat na tej grupie.

: Odhibernowali cię?

Nie. :) I nie odczarowali -- niemal natychmiast odnalazłem
się tam, ale tutaj ;) stale nie mogę odnaleźć się...

Obok saun jest chłodnia (około 17 stopni Celsjusza) ze śniegiem i oczywiście jest zimna woda.

-=-

Pływając pod wodą (z konieczności na pełnym wydechu) nieco ;) zasłabłem
(IMO to ,,zasługa'' Nebivoru, który po prostu odstawiłem po tym incydencie
do czasu, gdy zacząłem budzić się z tętnem 120 (czasami 150) skurczy na
minutę) i nie doszedłem do siebie przez godzinę. Po wyjściu zaś ;) z sauny
zasłabłem jeszcze mocniej, ale tylko na parę minut...

Dzień przed wyjazdem zaziębiłem się (przy temperaturze 22 stopni Celsjusza)
co odchorowałem już w Białymstoku, gdyż zazwyczaj takie skutki przeziębienia
pojawiają się z opóźnieniem paru dni... Niewiele pomogło szpikowanie się
polopiryną i zjedzenie cytryn (zwykle jem tego dużo; parę plasterków niewiele
daje) na basenie (cytryny są tam dodawane do wody serwowanej tym, którzy zbyt
mocno zasuszą się ;) w saunach) oraz picie soków owocowych...

Sauna obniża ciśnienie krwi, zaś picie dużej ilości wody -- podwyższa.
Tak naprawdę to z saun nie skorzystałem zbyt mocno, gdyż początkowo były
upały na zewnątrz a później był telefon z zakazem...

To był mój pierwszy raz ;) w saunach od czasu zdiagnozowania u mnie astmy.

Sauny są fajne, ale trzeba tam siedzieć co najmniej godzinę
i spokojnie -- bez lęku, co nie zawsze było możliwe z uwagi
na gorliwość niektórych panienek... Nie mam nic przeciwko
zdejmowaniu majtek w saunie czy ogólnie nagości, ale IMO
wszędzie potrzebny jest spokój, nie zaś działanie z elementem
zaskoczenia przeciwnika... [nawet wówczas/wtedy, gdy laseczka
jest zgrabna i ładna jak bogini piękności? -- IMO zwłaszcza
wówczas/wtedy...]

Ogólnie fajnie, choć: krótko, bez mleka, niemal bez mięsa, i niemal bez owoców.

Po wyjściu na ląd ;) (w Toruniu czy w Bydgoszczy) żenada -- panny usiłują
kusić krótkimi gaciami i luźnymi bluzkami... [nieświadome braku swych szans
wobec rzeczywistości wodnej czy saunowej...]

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Postscriptum: Korzystając z okazji, pozdrawiam siostry z wanny. :) Jedna (którą
              podeptałem niechcąco) nurkowała, druga jedynie obserwowała świat ;)
i zażywała tego, czego inne kobiety zażywają -- niezależnie od wieku... W razie
czego -- zastosowałbym się do zaleceń i posłusznie pobierałbym nauki pływania...
Nie lubię łaskotania w nosie a oczy mnie stale bolą i pieką (nawet nie chciało
się mi używać kropel do oczu, które miałem ze sobą) więc pod wodą nie muszę
oczu swych chronić okularami. :) Nos na basenie wewnątrz jest zwykle spuchnięty,
ale pomimo tego -- łaskotanie nie jest fajne. :) Woda, którą czasami ;) zaciągałem
nosem nie trafiała do moich płuc, ale do buzi, skąd wypluwana była do basenu. :)

Data: 2016-08-24 23:45:12
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Prezydent Sygma zwiększył pojemność walizek

"Eneuel Leszek Ciszewski" npinm5$bpn$1@node2.news.atman.pl

Sauna obniża ciśnienie krwi,

Nic z tego -- pani dr alergolog wyjaśniła mi dziś, że nie o to ciśnienie jej chodzi.

zaś picie dużej ilości wody -- podwyższa.

Sauna sucha mi nie szkodzi zbyt mocno, natomiast parowa jest dla mnie makabrą.
I ponoć jest to dziwne, ale u mnie tak jest. Upały znoszę dobrze, niemal
codziennie grzeję plecy gorącym powietrzem... Natomiast nadmiar wilgoci
w powietrzu raczej mi szkodzi. Niby na basenie musi być powietrze wilgotne,
ale nie śpię tam i nie przebywam tam kilkunastu godzin...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-08-23 21:33:57
Autor: Slavekk
[...]

Do dupy to jest.
Porządna kabinówka wazy poniżej 2 kg.
Co ty tam zabierzesz jak bagaż podręczny ma limit 8 kg?
Połowę ci waliza zabierze...

S.

Data: 2016-08-23 23:05:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Prezydent Sygma zwiększył pojemność walizek

"Slavekk" 57bca52b$0$12559$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Nie połowę, ale około 2.6 kG.
Musi ważyć/masić, skoro ma rączkę wysuwaną i kółka.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Prezydent Sygma zwiększył pojemność walizek