Prezydent USA Obama zapowiada nieuchronne zwyci臋stwo nad I.S. STARANNIE unikaj膮c podawania dat

Data: 2015-11-22 14:16:39
Autor: A. Filip
Prezydent USA Obama zapowiada nieuchronne zwyci臋stwo nad I.S. STARANNIE unikaj膮c podawania dat
https://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/1547672,Walka-z-Panstwem-Islamskim-Barack-Obama-unicestwimy-ich-Zabierzemy-ich-tereny-odetniemy-finansowanie
| - Unicestwimy ich. Zabierzemy im tereny, kt贸re przej臋li, odetniemy im
| finansowanie, dorwiemy ich przyw贸dc贸w, rozmontujemy ich sie膰 i 藕r贸d艂a dostaw,
| by ostatecznie ich zniszczy膰 - o艣wiadczy艂 Obama.

Ile z tego pan zrobisz do ko艅ca swojej kadencji?

Ja podobne zapowiedzi "bez podania data i wielko艣ci 艣rodk贸w" traktuje jako
jeszcze mniej wiarygodne ni偶 obietnice przedwyborcze - co艣 tam z tego b臋dzie
ale HGW ile konkretnie.  Zapowied藕 wys艂ania 50-150 tys. "naziemnych" 偶o艂nierzy
USA w kilka miesi臋cy to by艂by konkret.

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Na 艣wi臋t膮 Ann臋 mrowiska, szukaj w zimie ogniska.  (Przys艂owie polskie)

Prezydent USA Obama zapowiada nieuchronne zwyci臋stwo nad I.S. STARANNIE unikaj膮c podawania dat