Prezydent Wielki Wstyd.

Data: 2015-12-04 04:45:00
Autor: stevep
Prezydent Wielki Wstyd.
# Tomasz Lis

Dokładnie. Taki prezydent to wstyd. Nie tylko dla uczelni, na której po  cwaniacku wydłużył sobie niedawno urlop. Taki prezydent, to wielki wstyd  dla państwa. Wielki wstyd dla Polski. Pan Andrzej Duda właśnie się  totalnie skompromitował. To co zrobił było haniebne.

Dwa dni temu napisałem w tym miejscu tekst "Kim Pan jest, panie  prezydencie". Stwierdzałem w nim, że wybór stojący przed prezydentem, choć  politycznie być może trudny, ze względu na pełniony urząd, jest prosty.  Albo prawo albo Prawo i Sprawiedliwość. Albo służba państwu albo służba  prezesowi Kaczyńskiemu. Albo honor albo hańba.
POMIŃ >>

Wielu, w komentarzach pod tym tekstem pisało, że jestem naiwny, a oni nie  mają złudzeń. Też wielkich złudzeń nie miałem. Pisałem jednak, że to, iż  ktoś oblał parę egzaminów, nie znaczy, że obleje test najtrudniejszy,  definiujący go jako człowieka i urzędnika, tym bardziej pierwszego  obywatela.

Brak złudzeń był uzasadniony. Jeszcze przed wyborami pan Andrzej Duda  pokazał, że potrafi być chłopcem na posyłki SKOK-ów, że uczestniczy w  procederze ułaskawienia biznesowego partnera zięcia głowy państwa. Po  wyborach okazało się, że eurodeputowany Duda potrafił też nieźle sobie  radzić z pieniędzmi na delegacje. Po wyborach mieliśmy już komedię  pomyłek, z kuriozalnymi wypowiedziami za granicą, z odmową spotkania z  premierem RP, wreszcie z ułaskawieniem byłego partyjnego kumpla, Pana  Kamińskiego oraz z odmową zaprzysiężenia sędziów Trybunału konstytucyjnego.

Ale jako się rzekło, każdy ma prawo do poprawy. Grzechy i grzeszki blakną,  gdy w odpowiedniej chwili staje się na wysokości zadania. Pan Andrzej Duda  na wysokości zadania jednak nie stanął. Dokonał wyboru. Nie prawo, ale  Prawo i sprawiedliwość, nie służenie narodowi, ale służenie panu  Kaczyńskiemu, nie stanie na straży konstytucji, ale stance na straży  interesów PIS-u, nie honor, ale hańba.

Człowiek, także głowa państwa, ma wielkie prawo do dumy. Ale duma nie  powinna wynikać z zajmowanego stanowiska, lecz z postawy. Duma powinna się  przejawiać w honorowych czynach, a nie w coraz wyżej podniesionym  podbródku i w wiecowych pohukiwaniach.

Powiedział Pan prezydent Duda, że jest niezłomny. Panie prezydencie, jest  Pan niezłomny tylko w takim sensie, w jakim niezłomna jest plastelina.  Niezłomnie stoi Pan na straży interesów swego pryncypała. I to ów  pryncypał jest, niestety, głową państwa. Pan co najwyżej pełni obowiązki  głowy Państwa.

Złamał Pan konstytucję, zignorował Pan prawo, nie zachował się Pan ani jak  prezydent, ani jak mężczyzna. Pohańbił Pan urząd, przyniósł Pan wstyd  Polsce. Trybunał Stanu w tej kadencji Panu nie grozi. W następnej pewnie  też nie, bo już nikt nie będzie sobie Panem zawracał głowy. Ale większość  narodu, wierzę w to i mam taką nadzieję, wystawi Panu rachunek.

W wystąpieniu do swych zwolenników przed Pałacem Prezydenckim, tuż po  zaprzysiężeniu, powiedział Pan, że jeśli Pan zawiedzie, odejdzie Pan ze  wstydem. Trzymamy za słowo. Szkoda, że trzeba na to czekać kilka lat. #
Ze strony:
http://skroc.pl/89d93

--
stevep
-- -- -

Data: 2015-12-04 10:45:56
Autor: boukun
Prezydent Wielki Wstyd.
"stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> schrieb im Newsbeitrag news:

# Tomasz Lis

Syn ubeka..., stojacy PO stroni Ubekow z PO...

boukun

Data: 2015-12-04 02:21:48
Autor: Stachu Chebel
Prezydent Wielki Wstyd.
W dniu piątek, 4 grudnia 2015 10:45:58 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
"stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> schrieb im Newsbeitrag news:

> # Tomasz Lis Syn ubeka..., stojacy PO stroni Ubekow z PO...

boukun

Nieważne kto, lecz co pisze. A ma Fox rację w 100%.

Data: 2015-12-04 11:44:53
Autor: boukun
Prezydent Wielki Wstyd.
"Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:

> # Tomasz Lis

Syn ubeka..., stojacy PO stroni Ubekow z PO...

boukun

Nieważne kto, lecz co pisze. A ma Fox rację w 100%.

Nie ma rajcji, nic a nic. Bandziory z PO okradali bezkarnie polski narod i chcieli zawlaszczyc TK...
Powinni byc bandziory zdelegalizowani, chocby za bandyckie zwiekszenie wieku emerytalnego...

boukun

Data: 2015-12-05 17:00:35
Autor: Budzik
Prezydent Wielki Wstyd.
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Nie ma rajcji, nic a nic. Bandziory z PO okradali bezkarnie polski
narod i chcieli zawlaszczyc TK...
Powinni byc bandziory zdelegalizowani, chocby za bandyckie zwiekszenie
wieku emerytalnego...

Nawet jeżeli tak uważasz, to to nadal nie ma nic wspolnego z tym co obecnie robi prezydent.

Prezydent Wielki Wstyd.