Prezydent jednego z miast rozważa emigrację, jeśli jesienią wygra PiS? "Na razie jestem w szoku"

Data: 2019-05-28 15:02:07
Autor: Lord Donald
Prezydent jednego z miast rozważa emigrację, jeśli jesienią wygra PiS? "Na razie jestem w szoku"
Prezydent jednego z miast rozważa emigrację, jeśli jesienią wygra PiS? "Na razie jestem w szoku"

Politycy opozycji, która poniosła kolejną z rzędu porażkę w wyborach, znów szukają sposobów na wytłumaczenie - w tym pewnie także i samym sobie - decyzji Polaków, którzy głosowali na Prawo i Sprawiedliwość w wyborach do Europarlamentu. Do ,,oburzonych" wyborem Polaków przyłączył się prezydent Nowej Soli Wadim Tyszkiewicz, który w przeszłości startował w wyborach z poparciem Platformy Obywatelskiej, a w ostatnich latach aktywnie uczestniczył w działalności Nowoczesnej. ,,Jestem w szoku i raczej myślę o emigracji jeśli wynik w jesiennych wyborach się powtórzy" - zapowiada w swoim wpisie w jednym z mediów społecznościowych.

https://niezalezna.pl/273346-prezydent-jednego-z-miast-rozwaza-emigracje-jesli-jesienia-wygra-pis-na-razie-jestem-w-szoku?fbclid=IwAR3WZlQfEbPEy3-U-5Y8CYjqV_2u89F88Kc4bAgoIbVTxWzDoEUCCxzat8E

A nie mogli by tak wszyscy?

Data: 2019-05-28 20:38:37
Autor: Pajdak
troll kremlowski "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:qcjbge$r18$1gioia.aioe.org...
Prezydent jednego z miast rozważa emigrację, jeśli jesienią wygra PiS?

Nie mów! Zdanowska z Łodzi? ;-)))

--
Pajdak

Prezydent jednego z miast rozważa emigrację, jeśli jesienią wygra PiS? "Na razie jestem w szoku"