Prezydent kazał by go informować

Data: 2009-09-18 17:48:43
Autor: boukun
Prezydent kazał by go informować
Prezydent kazał,żeby rząd go informował, jakie to obwoźne systemy antyrakietowe będą przewidziane dla Polski.
To ja informuję prezydenta, Polska będzie wezwana do udzielenia swojego terytorium dopiero w momencie, gdy sytuacja Ameryki tego będzie wymagać. Proszę czekać przy telefonie...

boukun

Data: 2009-09-18 08:58:25
Autor: J-23
On 18 Wrz, 17:48, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

Etam! Jak ruskie sobie zawinszuja, to Polska zostanie rozdrapana na
kawalki. Jak zwykle. Z cicha aprobata mocarstw swiatowych. Ruskie
zawsze robia nas w du*e!

J-23 itede

Data: 2009-09-18 18:24:05
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:61221ad9-de76-428a-a090-a8046bcd9fbc31g2000vbf.googlegroups.com...
[...]

A najbardziej my sami siebie, wybierając, by obcy nami rządzili i sługusy, jak nie KGB to CIA...

boukun

Data: 2009-09-18 11:20:22
Autor: J-23
On 18 Wrz, 18:24, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:61221ad9-de76-428a-a090-a8046bcd9fbc31g2000vbf.googlegroups.com...
> [...]

J-23 itede

A najbardziej my sami siebie, wybierając, by obcy nami rządzili i sługusy, jak

Ale kto wybiera? Kiedy? W tych wyborach, ktore sa farsa? Jedynie
jednomandatowe zasady wyborow, gwarantuja jakis wplyw wyborcow, na
wyniki.

J-23 itede

Data: 2009-09-18 20:30:17
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:8ebc7b25-0add-47b3-8086-7493da6a0833f33g2000vbm.googlegroups.com...
> [...]

Ale kto wybiera? Kiedy? W tych wyborach, ktore sa farsa? Jedynie
jednomandatowe zasady wyborow, gwarantuja jakis wplyw wyborcow, na

I też nie, a może tym bardziej nie. Tak czy owak, wybierani są za pieniądze, pieniądze podatników...

boukun

Data: 2009-09-18 18:36:04
Autor: Andrzej Adam Filip
J-23 <khanula@gazeta.pl> pisze:
[...]

Tylko Ruskie?

Mamy dzisiaj dość wojska i waszej pomocy nie potrzebujemy. Może pan swoje
dywizje zabrać. Opis: Do generała Andersa, który zarzucił Churchillowi
sprzedanie Polski w Jałcie.
  -- Churchill, Winston (1874-1965)

Zawsze warto dokładnie pamiętać że Stalin nie był sam w "Wielikiej Trojce", kto mu "przyklepał".

Konia temu, co mówi prawdę - aby powiedział i uciekł.
  -- Przysłowie armeńskie (pl.wikiquote.org)
http://groups.google.pl/groups?selm=nk162xels0-99I@erin.brudna.chmurka.net

Data: 2009-09-18 18:40:56
Autor: Piotr
Dnia Fri, 18 Sep 2009 18:36:04 +0200, Andrzej Adam Filip napisał(a):

Zawsze warto dokładnie pamiętać że Stalin nie był sam w "Wielikiej Trojce", kto mu "przyklepał".

Jasne, dlatego zostaja nam tylko przywiędłe piersi Anieli, Niemcy
jeszcze nie mieli okazji nas zdradzić.
Piotr

Data: 2009-09-18 19:00:45
Autor: Andrzej Adam Filip
Piotr <pnat@wp.pl> pisze:
[...]

A jest jakaś fundamentalna różnica między zdradzeniem a pobiciem aż do
skopania leżącego? Jest wiele rodzajów grzechów.

Bez trudu nie wyłowisz i rybki ze stawu.
  -- Przysłowie rosyjskie (pl.wikiquote.org)
http://groups.google.pl/groups?selm=2acg0eyqx5-99I@erin.brudna.chmurka.net

Data: 2009-09-18 19:08:24
Autor: Piotr
Dnia Fri, 18 Sep 2009 19:00:45 +0200, Andrzej Adam Filip napisał(a):

[...]

He, he... Ale ci co zdradzili, kopów w nery też nie żałowali.
Gdzieś się trzeba przytulić, rady nie ma, a ciągnięcie lachy
kagiebistom mnie nie nęci, wolę pierś dojrzałej kobiety... :-)
Piotr
Do oraliów rwie się wałkuństwo.

Data: 2009-09-18 19:29:24
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:cxagi6yggtk3.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś chce do starej Niemki się przytulić...
Schlesier do Reichu, tu jest Polska dla Polaków. Jak trzeba będzie, to sie Ruskich na pomoc wezwie...

boukun

Data: 2009-09-18 19:52:28
Autor: Piotr
Dnia Fri, 18 Sep 2009 19:29:24 +0200, boukun napisał(a):

Głupi Piotruś chce do starej Niemki się przytulić...
Schlesier do Reichu, tu jest Polska dla Polaków. Jak trzeba będzie, to sie Ruskich na pomoc wezwie...

Z ciebie taki Polak, jak z Wołodii demokrata... Tam twoja ojczyzna,
gdzie koryto.
A swoich, to sobie w rusiech wołaj, swołocz.
Piotr

Data: 2009-09-18 20:01:07
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:qkqfjgdy91v.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Lepszy Ruski padalcu jak szwab i volksdeutsch śląski. Zrobi się z taka swołoczą jak przyjdzie czas porządek.

boukun

Data: 2009-09-18 20:25:34
Autor: Piotr
Dnia Fri, 18 Sep 2009 20:01:07 +0200, boukun napisał(a):

Lepszy Ruski padalcu jak szwab i volksdeutsch śląski. Zrobi się z taka swołoczą jak przyjdzie czas porządek.

Porządek?, Hm, to znaczy co, przyznacie sobie hałsfrał więcej
świadczeń, czy tak normalnie, po sowiecku, strzelicie mi w tył głowy?
Głupi i bezczelny bydlaku. Ale, jak na razie, to należy się "dziękuję" wałkun, za finansowanie
edukacji i opieki medycznej, dla ciebie i bachorów.
Piotr

Data: 2009-09-18 20:34:06
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:3jayjsc91ziw.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś i tępy nieuk tłucze jak zwykle te swoje prymitywne teksty. Głupi Piotruś nie wie nawet, kto go finansuje, się nim opiekuje i stara edukować... I cóżeś się takiego w życiu tłuku nauczył dobrze robić? Pochwal się, To, że ś brudas i masz brudne gary w domu, jesz z puszki i nie lubisz swojej hałsfrał, dajesz tu wszystkim do zrozumienia. Ale co poza tym?

boukun

Data: 2009-09-18 20:49:07
Autor: Piotr
Dnia Fri, 18 Sep 2009 20:34:06 +0200, boukun napisał(a):

 I cóżeś się takiego w życiu tłuku nauczył dobrze robić? Pochwal się, To, że ś brudas i masz brudne gary w domu, jesz z puszki i nie lubisz swojej hałsfrał, dajesz tu wszystkim do zrozumienia. Ale co poza tym?

Całuj pas w nos, wałkun.
Ja nie potrzebuję się dowartościowywać w necie, zostawiam to
wałkuństwu, które oprócz "chwały" w necie nic więcej nie ma.
Ale, ale, ty  k ł a m l i w a   ś w i n i a   jesteś hałsfrał... Skąd
masz powyższe "informacje"?
Bo wisz wałkun, to żeś pedał, złodziej, wiarołomca, oszust, leń i
kombinator, że żresz byle co i byle gdzie, jak traktujesz żonę, to sam
pisałeś... Że wygladasz jak małomiasteczkowy wulec, to sam pokazywałeś
na fotkach...
Musi ci być żal tego swojego "wspaniałego" wizerunku i usiłujesz mnie
ściągnąc do swojego poziomu, kłamiąc i zmyślając.
Ale się posypały perły, he, he...
Piotr

Data: 2009-09-18 20:58:17
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1eh8wlxdrkg2x$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś sam nie wie co pisze i komu co zazdrości i w jaki prymitywny sposób prubuje się stale dowartościować w necie, he, he... No dalej, głupi Piotrusiu, w końcu chcąc krytykować, musisz pokazać, żeś lepszy. Co takiego potrafi głupi Piotruś dobrze robić w życiu, poza prymitywnymi pyskówkami na psp. Czym sie głupi Piotruś pochwali, co ma, jak sie nosi, co je z puszek, dlaczego nie lubi myć garów ani po sobie sprzątać, dlaczego nie lubi swojej hałsfrał? dalej tłuku...

Pyskować każdy prymityw potrafi...

boukun

Data: 2009-09-18 21:05:27
Autor: Piotr
Dnia Fri, 18 Sep 2009 20:58:17 +0200, boukun napisał(a):

Pyskować każdy prymityw potrafi...

To widzę... Prymityw i kłamliwa świnia z ciebie.
Piotr

Data: 2009-09-18 21:13:34
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:yy5qa8fksbqv.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Fri, 18 Sep 2009 20:58:17 +0200, boukun napisał(a):

Pyskować każdy prymityw potrafi...

To widzę... Prymityw i kłamliwa świnia z ciebie.
Piotr

Się już głupcze nie kontrolujesz, chujowa tresura, he, he. Wykończysz się biedaku.

boukun

Data: 2009-09-18 20:31:14
Autor: VicAbarca
boukun пишет:
Lepszy Ruski padalcu jak szwab i volksdeutsch śląski. Zrobi się z taka swołoczą jak przyjdzie czas porządek.

Zeby z toba ktos nie zrobil porzadku jak nadejdzie czas... :)

--
Vic

Data: 2009-09-18 20:38:40
Autor: boukun

Użytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h90jpv$7c1$2atlantis.news.neostrada.pl...
boukun пишет:
Lepszy Ruski padalcu jak szwab i volksdeutsch śląski. Zrobi się z taka swołoczą jak przyjdzie czas porządek.

Zeby z toba ktos nie zrobil porzadku jak nadejdzie czas... :)

-- Vic

Na wszystkich vicu nadejdzie jego czas. Możesz być tego pewny, nawet z samym bogiem możesz się o to założyć... Że tobie bliżej do Niemca, też nie mam wątpliwości...

boukun

Data: 2009-09-18 20:55:32
Autor: Tzva Adonai
Prezydent kaza� by go informowa�
że tobie bliżej do Niemca, też nie mam wątpliwości...

Aleś mu nakadził.. Do Niemca to on ma równie daleko jak ty: geograficznie
kilkaset kilometrów, mentalnościowo - lata świetlne...

Data: 2009-09-18 21:15:55
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> napisał w wiadomości news:3213.00000019.4ab3d7a4newsgate.onet.pl...
że tobie bliżej do Niemca, też nie mam wątpliwości...

Aleś mu nakadził.. Do Niemca to on ma równie daleko jak ty: geograficznie
kilkaset kilometrów, mentalnościowo - lata świetlne...

Ja mam tylko 120 km, a teraz jak jest A4 gotowa, to przez Legnicę może nawet bliżej...

boukun

Data: 2009-09-18 20:37:37
Autor: raff
Piotr pisze:
Dnia Fri, 18 Sep 2009 19:29:24 +0200, boukun napisał(a):
Głupi Piotruś chce do starej Niemki się przytulić...
Schlesier do Reichu, tu jest Polska dla Polaków. Jak trzeba będzie, to sie Ruskich na pomoc wezwie...

Takich co to Ruskich na pomoc wzywaja sie kiedys wieszalo.

R.

Data: 2009-09-18 21:00:08
Autor: boukun

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h90k26$50u$1news.onet.pl...
Piotr pisze:
[...]

Hm, a wujek Tabortowskiego będąc w AK z Ruskim w 1941 roku razem Niemca bili...

boukun

Data: 2009-09-18 20:29:52
Autor: VicAbarca
Prezydent kazał by go informować
boukun пишет:
 tu jest Polska dla PolakĂłw. Jak trzeba będzie, to
sie Ruskich na pomoc wezwie...

Boukun, a twoja rodzina to skad przywedrowala na Ziemie-Laskawie-Podarowane-Przez-Sowietow zwane ku uciesze gawiedzi "Odzyskanymi"?

--
Vic

Data: 2009-09-18 20:42:58
Autor: boukun

Użytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h90jne$7c1$1atlantis.news.neostrada.pl...
boukun пишет:
[...]

Już to razem przerabialiśmy, masz słabą pamięć? Migracja wewnątrz karaju jest normalną rzeczą i jak najbardziej porządana. dzięki powojennym porządkom Polacy są w miarę jednolitym narodem, poza hanysami..., którzy w miarę potrzeb, przechodzą raz na niemiecką, raz na polską stronę...
A propo ziem odzyskanych. Dzięki Rosji (Związkowi Radzieckiemu) Polska jest dzisiaj mniej więcej w granicach państwa polskiego, założonego przez Mieszka I i trochę ma więcej z kaszub i podlasia.

boukun

Data: 2009-09-18 21:47:16
Autor: VicAbarca
boukun пишет:
[...]

Czyli skad?

 Dzięki Rosji (Związkowi Radzieckiemu) Polska
jest dzisiaj mniej więcej w granicach państwa polskiego, założonego przez Mieszka I i trochę ma więcej z kaszub i podlasia.

Widziales kiedys mapke panstwa Mieszka? Po tym co piszesz wnioskuje, ze nigdy...

--
Vic

Data: 2009-09-18 22:01:47
Autor: boukun

Użytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h90onh$heg$1nemesis.news.neostrada.pl...
boukun пишет:
[...]

Co za różnica, W obrębie granic Polski, czy przedwojennych, czy powojennych, nie ma różnicy. Zawieruchy wojennej nie zmienisz...

[...]

Co więcej, mam gdzieś unikatowe wydanie historii Polski, z bardzo dużo mapami i wspaniałymi dokumentami historycznymi. Dostałem ją od znajomej w Niemczech...

boukun

Data: 2009-09-18 22:16:49
Autor: VicAbarca
boukun пишет:
Co za różnica, W obrębie granic Polski, czy przedwojennych, czy powojennych, nie ma różnicy. Zawieruchy wojennej nie zmienisz...

Wstydzisz sie, chlopie?

--
Vic

Data: 2009-09-18 22:30:57
Autor: boukun

Użytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h90qeu$k0h$1nemesis.news.neostrada.pl...
boukun пишет:
Co za różnica, W obrębie granic Polski, czy przedwojennych, czy powojennych, nie ma różnicy. Zawieruchy wojennej nie zmienisz...

Wstydzisz sie, chlopie?

-- Vic

Po co te niedomĂłwienia? A konkretnie?

boukun

Data: 2009-09-18 22:39:30
Autor: VicAbarca
boukun пишет:
Po co te niedomĂłwienia? A konkretnie?

Spytalem skad przywieziono twoja rodzine na owe Ziemie Podarowane przez ZSRR? Gdzie tu niedomowienie? Chyba po twojej stronie, bo nie odpowiedziales.

--
Vic

Data: 2009-09-18 22:51:02
Autor: boukun

Użytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h90rpg$lkc$2nemesis.news.neostrada.pl...
boukun пишет:
[...]

Głupa palisz? Rodzina się sama zeszła. Jak pisałem, już to przerabialiśmy. Tata poszedł w wielki świat po wojsku i wyrwał się z zabitej wsi w Suwalskiem na Śląsk, do Bytomia. Tam jakaś nauczycielka hanyska chciała go wziąć pod hałbicę i uciekł od niej na ziemie odzyskane, do Jeleniej Góry. W wielkiej fabryce, Celwiskozie poznał moją mamę, która przybyła tam prawie prosto z robót przymusowych w Bobingen koło Augsburga..., wywieziona przez Niemców z siostrami i babcią z Kresów, konkretnie Brodów za Lwowem...

boukun

Data: 2009-09-18 22:58:03
Autor: pulsar
boukun napisał(a):

[...]

Ta Celwiskoza to smrĂłd straszny...
tam się począłeś boukun...?
Hmm, znasz jeszcze jakieś szczegóły...?

pulsar

Data: 2009-09-18 23:04:10
Autor: raff
[...]

Tak. Na worku grochu, za stodołą. Tam powstal.

R.

Data: 2009-09-18 23:06:42
Autor: VicAbarca
raff пишет:
Tak. Na worku grochu, za stodołą. Tam powstal.

No to w zasadzie jest pochodzenia niemieckiego, bo i stodola niemiecka, i groch pewnie tez :) I worek :)

--
Vic

Data: 2009-09-18 23:07:52
Autor: pulsar
raff napisał(a):
Tak. Na worku grochu, za stodołą. Tam powstal.

To bardzo prawdopodobne... ale moĹźe
w Ostrołęce, tam podobny smród...

pulsar

Data: 2009-09-18 23:18:10
Autor: VicAbarca
pulsar пишет:
To bardzo prawdopodobne... ale moĹźe
w Ostrołęce, tam podobny smród...

Smrod straszliwy :) Zaklad w Ostrolece jest teraz wlasnoscia Intercell'a. I jest jednym z najwiekszych producentow tektury w Europie - wiec smrod jeszcze wiekszy niz w latach 80-tych (a juz wtedy byl okropny) :)

BTW, Ostroleka to takie nieszczesne miasto, ktore nie ma juz praktycznie starowki. Ja jeszcze pamietam gdy mialo w szczatkowej formie. Teraz juz nie ma, bo te domy byly nawet nie z drewna tylko z  czegos w rodzaju sklejki - wszystko sie rozsypalo...

Najpiekniejszy zabytek - kosciol w bylym klasztorze bernardynskim (w centrum miasta) jest zabytkiem tylko z zewnatrz, bo wnetrze spalilo sie kompletnie jakos na przelomie lat 80-tych i 90-tych...

--
Vic

Data: 2009-09-18 23:36:14
Autor: pulsar
VicAbarca napisał(a):

Smrod straszliwy :) Zaklad w Ostrolece jest teraz wlasnoscia Intercell'a. I jest jednym z najwiekszych producentow tektury w Europie - wiec smrod jeszcze wiekszy niz w latach 80-tych (a juz wtedy byl okropny) :)

Bywałem tam w tym czasie, w restauracji
za celwiskozą (po lewej stronie)... nie
dało się nic zjeść bez wódy... a dziewczyny
były piękne tamtymi laty, na dancingach...
W Jeleniej Górze natomiast byłem w wojsku,
wcześniej, stąd skojarzenia...

pulsar

Data: 2009-09-18 23:52:59
Autor: VicAbarca
pulsar пишет:
Bywałem tam w tym czasie, w restauracji
za celwiskozą (po lewej stronie)

Ale to juz w Wojciechowicach, jak sadze...
Ostroleczanie nie mowili "celwiskoza" tylko "celuloza" :)
Od strony centrum Ostroleki przed "celuloza" byl tylko Polmozbyt (teraz jakies Daewoo czy cos w tym stylu) i domy mieszkalne, a za "celuloza" to juz byly Wojciechowice - wczesniej podostrolecka wies, teraz - dzielnica Ostroleki.

 a dziewczyny
były piękne tamtymi laty, na dancingach...

Z Ostroleka tez mam zwiazane wspaniale wspomnienia... Choc z nieco pozniejszych lat niz ty :)
Miasto troche ciulate, ale za to jakie piekne (pomimo ze brzydkie)... Mam nadzieje, ze zrozumiesz te ambiwalencje uczuc... ;)

--
Vic

Data: 2009-09-19 00:06:52
Autor: pulsar
VicAbarca napisał(a):
Ale to juz w Wojciechowicach, jak sadze...

Tak...

Ostroleczanie nie mowili "celwiskoza" tylko "celuloza" :)

Tak, dokładnie...

[...]

Ja tam bywałem od poczatku lat 70-tych,
sprawy spadkowe, majątkowe...

Miasto troche ciulate, ale za to jakie piekne (pomimo ze brzydkie)... Mam nadzieje, ze zrozumiesz te ambiwalencje uczuc... ;)

Miasto... trzy ulice na krzyĹź... ale
ludzie wspaniali, serdeczni, otwarci...
młodość ma swoje wspomnienia... ciągnęli
mnie na polowania... a mnie ciągnęło
gdzieś indziej...

pulsar

Data: 2009-09-19 00:08:39
Autor: boukun

Użytkownik "pulsar" <qwerty123@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h90v11$js7$11news.interia.pl...
VicAbarca napisał(a):
Ale to juz w Wojciechowicach, jak sadze...

Tak...

Ostroleczanie nie mowili "celwiskoza" tylko "celuloza" :)

Tak, dokładnie...

Och, faktycznie i w Jeleniej tak niektĂłrzy mĂłwili.

boukun

Data: 2009-09-19 00:19:37
Autor: VicAbarca
pulsar пишет:
Ja tam bywałem od poczatku lat 70-tych,
sprawy spadkowe, majątkowe...

He, he! Ziomal! :) Dostalem tam w spadku niecale 2 ha. Same piaski i lasy nad Narwia (jak mawiaja pogardliwie w mojej rodzinie), ale za jakis czas beda to swietne tereny deweloperskie :) W kazdym razie wierze w to ;)

Miasto... trzy ulice na krzyĹź... ale
ludzie wspaniali, serdeczni, otwarci...
młodość ma swoje wspomnienia... ciągnęli
mnie na polowania... a mnie ciągnęło
gdzieś indziej...

Kocham to miasteczko i Kurpiow tez :)
I powiedz, czyz Slazacy to nie sa rowni goscie? :)

--
Vic

Data: 2009-09-19 00:34:32
Autor: pulsar
VicAbarca napisał(a):
He, he! Ziomal! :) Dostalem tam w spadku niecale 2 ha. Same piaski i lasy nad Narwia (jak mawiaja pogardliwie w mojej rodzinie), ale za jakis czas beda to swietne tereny deweloperskie :) W kazdym razie wierze w to ;)

Pioski i kutoski... jak mawiają nad Narwią, co..?
Ale moje 'dobra' są w staropolskim, interesy od
początku projektów księcia Druckiego-Lubeckiego...
Rozmarzyłem sie nieco, sączę sobie moje ulubione
winko Francois Dulac... i wspominam... A jutro
mecz Korony-Kielce ze Śląskiem Wrocław... zaczepiłem
Cię o to nawet wcześniej...

Kocham to miasteczko i Kurpiow tez :)
I powiedz, czyz Slazacy to nie sa rowni goscie? :)

Tak, jest tam niepowtarzalny nastrĂłj Mazowsza...
Łezka się kręci...

pulsar

Data: 2009-09-19 01:05:36
Autor: VicAbarca
pulsar пишет:
Rozmarzyłem sie nieco, sączę sobie moje ulubione
winko Francois Dulac... i wspominam...

Ja odkrylem ostatnio swietne wina gruzinskie - sacze sobie Grigorij Saperavi - nie jakas szczegolna rewelka, ale za te cene naprawde OK.

A jutro
mecz Korony-Kielce ze Śląskiem Wrocław... zaczepiłem
Cię o to nawet wcześniej...

Ze mnie kibic to raczej sredni... Kibicuje Gornikowi Zabrze, ale raczej z umiarem ;)

Tak, jest tam niepowtarzalny nastrĂłj Mazowsza...
Łezka się kręci...

Oj jest! Mazowsze to piekny region. Tyle, ze jego piekno jest slabo znane nawet Mazowszanom...

--
Vic

Data: 2009-09-19 11:00:55
Autor: pulsar
Prezydent kazał by go informować
VicAbarca napisał(a):

Czekałem dzisiejszej (sic!) nocy
na tę odpowiedź, ale wypiłem za
zdrowie psp i poszedłem spać...

Ja odkrylem ostatnio swietne wina gruzinskie - sacze sobie Grigorij Saperavi - nie jakas szczegolna rewelka, ale za te cene naprawde OK.

Marka nie jest waĹźna, ale przede
wszystkim to, jak je przyswaja nasz
organizm...

Ze mnie kibic to raczej sredni... Kibicuje Gornikowi Zabrze, ale raczej z umiarem ;)

Nie wiem dlaczego, ale jakoś tak
magicznie kojarzyłem Cię z Wrocławiem,
stąd moja zaczepka... sorry...
Ja teĹź nie jestem wyrafinowanym kibicem,
ale ostatnio sponsoruję, tu i ówdzie...

Oj jest! Mazowsze to piekny region. Tyle, ze jego piekno jest slabo znane nawet Mazowszanom...

Trafiłeś w sedno... wspominam Kadzidło,
Myszyniec, Łyse... moje tereny 'łowieckie',
tam 'kochałem i traciłem', jak w wierszu
Staffa (Kochać i tracić)...

Pozdrawiam,
pulsar

Data: 2009-09-19 23:38:22
Autor: VicAbarca
Prezydent kazał by go informować
pulsar пишет:
wspominam Kadzidło,

Kadzidlo! Mam tam znajomego lesniczego. Zajebisty koles choc tylko troche mlodszy od mojego dziadka... to zreszta znajomy nie tyle moj, co mojego dziadka :)

Myszyniec,

Mam wspaniale wspomnienia zwiazane z Myszyncem :))) Jakie tam sa babki!
Teraz pewnie juz wszystkie dzieciate, ale wtedy... :)

Łyse... moje tereny 'łowieckie',
tam 'kochałem i traciłem', jak w wierszu
Staffa (Kochać i tracić)...

Lyse - cudowne miejsce! Ale ja w rozpamietywaniu moich sentymentow podpieram sie raczej Lesmianem niz Staffem :)
Lesmian - polski geniusz zydowskiego pochodzenia.

--
Vic

Data: 2009-09-18 23:27:29
Autor: raff
Prezydent kazał by go informować
Tak. Na worku grochu, za stodołą. Tam powstal.

To bardzo prawdopodobne... ale moĹźe
w Ostrołęce, tam podobny smród...

To musi byc smrod gdzie boukun powstal ?

R.

Data: 2009-09-18 23:11:51
Autor: boukun

Użytkownik "pulsar" <qwerty123@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h90r00$js7$1news.interia.pl...
boukun napisał(a):

[...]

He, he, he... Lubisz moje opowieści? Faktycznie, smród był z tej celwiskozy niesamowity, ale począłem się, jak mama była w gastronomii, Stylowej, Teatralnej czy jeszcze innej, miała dyplom kucharza i była najlepsza w swoim fachu, tata miał tak jak ja, bardzo, bardzo wiele zawodów, he, he, a najważniejszy, był krawcem na czarno, szył spodnie dla notabli bez przymiarki...

boukun

Data: 2009-09-18 23:19:14
Autor: VicAbarca
boukun пишет:
[...]

Tos ty proletariusz pelna geba...

--
Vic

Data: 2009-09-18 23:25:50
Autor: Piotr
Dnia Fri, 18 Sep 2009 23:11:51 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Wiele zawodów, to ma każda powsinoga wałkun. Ale mnie zaciekawił ten
"zawód" - krawiec dla notabli, na czarno, bez przymiarki... I ta
najlepsza dyplomowana mama... Ty aby nie cierpisz z powodu kompleksów, wałkun?
Piotr

Data: 2009-09-18 23:28:30
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:13298j7vyny36.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotrusiu, chciałeś się podłączyć do dyskusji? Idź na pl.soc.psychiatryk... Komu teraz zazdrościsz, mi, mamie czy mojemu tacie? Jaki masz zawód głupi Piotrusiu, co potrafisz dobrze w życiu robić, poza prymitywnymi pyskówkami na psp?

boukun

Data: 2009-09-18 23:33:57
Autor: Piotr
Dnia Fri, 18 Sep 2009 23:28:30 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Wszystkim wam zazdroszczę wałkun. Mamusi, tatusiowi i tobie. A z
zawodu jestem wolny fularz, rozumisz hałsfrał?
Piotr

Data: 2009-09-18 23:44:35
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:qb4rggsopikw$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Nic nie rozumiem, ale nawijaj dalej jak musisz...

boukun

Data: 2009-09-18 23:48:59
Autor: Piotr
Dnia Fri, 18 Sep 2009 23:44:35 +0200, boukun napisał(a):

Nic nie rozumiem, ale nawijaj dalej jak musisz...

Przyjdzie twój czas, wałkun i zrozumiesz.

Data: 2009-09-18 23:53:14
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:cn33lsrheg4u.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Fri, 18 Sep 2009 23:44:35 +0200, boukun napisał(a):

Nic nie rozumiem, ale nawijaj dalej jak musisz...

Przyjdzie twój czas, wałkun i zrozumiesz.

Och, stałeś się sentymentalny głupi Piotrusiu... Napisz mi na priva co cie boli, potrafię pomóc i być lojalny, wierz mi...

boukun

Data: 2009-09-19 00:12:01
Autor: pulsar
boukun napisał(a):

Och, stałeś się sentymentalny głupi Piotrusiu... Napisz mi na priva co cie boli, potrafię pomóc i być lojalny, wierz mi...

Tak boukun, pokazałeś mu ludzką twarz,
może zakończą się te błazeńskie swary...
Warto... choć nie wierzę, by Piotr to
docenił, jego żywioł to kłótnie...

pulsar

Data: 2009-09-19 00:24:43
Autor: Piotr
Dnia Fri, 18 Sep 2009 23:53:14 +0200, boukun napisał(a):

Przyjdzie twój czas, wałkun i zrozumiesz.

Och, stałeś się sentymentalny głupi Piotrusiu... Napisz mi na priva co cie boli, potrafię pomóc i być lojalny, wierz mi...

?
Pijesz?
Idź spać i weź pulsara ogrzeje ci nogi.
Piotr

Data: 2009-09-19 00:26:07
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:9ilsx10k2uv7.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Niereformowalny... Katujesz się bez potrzeby...

boukun

Data: 2009-09-19 00:30:49
Autor: Piotr
Dnia Sat, 19 Sep 2009 00:26:07 +0200, boukun napisał(a):

Niereformowalny... Katujesz się bez potrzeby...

Daj sobie siana hałsfrał, za szczupły jesteś.
Piotr

Data: 2009-09-19 00:32:01
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:gybbxsyldn0a.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Sat, 19 Sep 2009 00:26:07 +0200, boukun napisał(a):

Niereformowalny... Katujesz się bez potrzeby...

Daj sobie siana hałsfrał, za szczupły jesteś.
Piotr

Oj, głupi Piotrusiu, nie wciągaj mnie proszę w twoje prymitywne pyskówki. Wierz mi, nie chce mi się z toba gadać...

boukun

Data: 2009-09-19 01:00:16
Autor: Piotr
Dnia Sat, 19 Sep 2009 00:32:01 +0200, boukun napisał(a):

Oj, głupi Piotrusiu, nie wciągaj mnie proszę w twoje prymitywne pyskówki. Wierz mi, nie chce mi się z toba gadać...

Wałkun, męczący debilu, przejrzyj sobie wątki... Wszystkie,  w s z y s t k i e, kończysz ty. Zgodnie z zasadą, że
głupiec musi mieć zawsze ostatnie słowo. Robiłem próby i nawet pięć (wiecej mi sie nie chciało) razy odbijałeś
z wdziękiem głupiego robota i gdybym nie odpuścił, to dawałbyś tak do
rana, byle mieć ostatnie słowo.
Jak ci się nie chce gadać, ćwoku, to nie gadaj. Przecież to proste,
jak ty.
Piotr

Data: 2009-09-19 19:57:49
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1hsl6khxddyts.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś się dziwi, że zaczynając prymitywne pyskówki nie może pyskować do samego końca. Napisałem ci głupi Piotrusiu, nie wciągaj mnie w swoje prymitywne pyskówki, a ty miomo wszystko uparcie do 1-szej w nocy jak na psychola przystało walisz te swpoje prymitywne teksty. Ot tłuk... największy na grupie i się dziwi, że wciąga idiota ludzie w swoje pyskówki do samego rana.
A jednak głupi Piotrusiu postawiłeś w nocy na swoje. Spałeś coś w ogóle prymitywie ostatniej nocy?

boukun

Data: 2009-09-19 00:26:27
Autor: VicAbarca
Prezydent kazał by go informować
Piotr пишет:
 i weĹş pulsara ogrzeje ci nogi.

To moze okazac sie wyjatkowo trudne ze wzgledu na dzielaca ich odleglosc...

--
Vic

Data: 2009-09-19 00:27:35
Autor: raff
VicAbarca pisze:
Piotr пишет:
 i weĹş pulsara ogrzeje ci nogi.

To moze okazac sie wyjatkowo trudne ze wzgledu na dzielaca ich odleglosc...

Idzcie spac, trolle.

R.

Data: 2009-09-18 22:45:32
Autor: Piotr
Prezydent kazał by go informować
Dnia Fri, 18 Sep 2009 22:16:49 +0200, VicAbarca napisał(a):

Wstydzisz sie, chlopie?

A czego ma się wstydzić? Przecie wiadomo, że jak przypili to trza mu było gacie w garść brać i
za stodołę lecieć...
:-)
Piotr

Data: 2009-09-18 18:50:46
Autor: raff
[...]

No i dzisiaj robimy to samo.

Wysylamy nasze wojska za pietruszke.

R.

Data: 2009-09-18 19:30:03
Autor: boukun

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h90dpr$m6d$1news.onet.pl...
[...]

Znaczy Kwaśniewski i Kaczyńscy wysyłają...

boukun

Data: 2009-09-18 14:29:27
Autor: Bruner

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h90abs$gvi$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

bezczelni jankesi, to oni powinni czekac przytelefonie i udzielic swojego terytorium kiedy Janko z Bialego Stoku przyleci znowu na saksy.

co to ja kurwa aby na kazde zawolanie leciec jak czarny zadzwoni

Data: 2009-09-18 20:44:16
Autor: boukun

Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:h90jib$41u$1news.onet.pl...

[...]

Nie będzie chciał Kaczński przy telefonie czekać, to se go jankesi wymienią...

boukun

Data: 2009-09-18 16:03:34
Autor: Bruner

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h90kl3$a62$1atlantis.news.neostrada.pl...

Nie będzie chciał Kaczński przy telefonie czekać, to se go jankesi wymienią...

boukun

no nie mysle gdzie lepszego zyda znajda

http://www.polpatriot.com/assets/images/kaczynski_1_.JPG

Data: 2009-09-19 10:25:12
Autor: konserwator

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h90abs$gvi$1atlantis.news.neostrada.pl...
Prezydent kazał,żeby rząd go informował, jakie to obwoźne systemy antyrakietowe będą przewidziane dla Polski.

przyjada na furmance...i wtedy sie okaze...

Prezydent kazał by go informować