Prezydent kazał by go informować

Data: 2009-09-18 14:29:27
Autor: Bruner
Prezydent kazał by go informować

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h90abs$gvi$1atlantis.news.neostrada.pl...
Prezydent kazał,żeby rząd go informował, jakie to obwoźne systemy antyrakietowe będą przewidziane dla Polski.
To ja informuję prezydenta, Polska będzie wezwana do udzielenia swojego terytorium dopiero w momencie, gdy sytuacja Ameryki tego będzie wymagać. Proszę czekać przy telefonie...

boukun

bezczelni jankesi, to oni powinni czekac przytelefonie i udzielic swojego terytorium kiedy Janko z Bialego Stoku przyleci znowu na saksy.

co to ja kurwa aby na kazde zawolanie leciec jak czarny zadzwoni

Data: 2009-09-18 20:44:16
Autor: boukun

Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:h90jib$41u$1news.onet.pl...

[...]

Nie będzie chciał Kaczński przy telefonie czekać, to se go jankesi wymienią...

boukun

Data: 2009-09-18 16:03:34
Autor: Bruner

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h90kl3$a62$1atlantis.news.neostrada.pl...

Nie będzie chciał Kaczński przy telefonie czekać, to se go jankesi wymienią...

boukun

no nie mysle gdzie lepszego zyda znajda

http://www.polpatriot.com/assets/images/kaczynski_1_.JPG

Prezydent kazał by go informować