Prezydent -kontroler

Data: 2010-07-03 01:33:01
Autor: zbig
Prezydent -kontroler
Jarosław Kaczyński przedstawił wczoraj swoją wizję prezydentury jako
organu kontrolnego wobec rządu.Już kompletnie stracił hamulce aby tak
otwarcie głosić tę wizję, która jest niezgodna z konstytucją.

Data: 2010-07-03 10:43:22
Autor: wekon
Prezydent -kontroler
"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:6640b9d2-e7a4-472f-b8a6-b875f348f234a30g2000yqn.googlegroups.com...
Jarosław Kaczyński przedstawił wczoraj swoją wizję prezydentury jako
organu kontrolnego wobec rządu.Już kompletnie stracił hamulce aby tak
otwarcie głosić tę wizję, która jest niezgodna z konstytucją.

A kto ma według ciebie przez te 500 dni patrzeć na ręce tej skorumpowanej i zakłamanej bandy?

wekon

Data: 2010-07-03 04:14:37
Autor: zbig
Prezydent -kontroler
On 3 Lip, 10:43, "wekon" <we...@op.pl> wrote:
"zbig" <zbigni...@gazeta.pl> wrote in message

> Jaros aw Kaczy ski przedstawi wczoraj swoj wizj prezydentury jako
> organu kontrolnego wobec rz du.Ju kompletnie straci hamulce aby tak
> otwarcie g osi t wizj , kt ra jest niezgodna z konstytucj .

A kto ma wed ug ciebie przez te 500 dni patrze na r ce tej skorumpowanej i
zak amanej bandy?

wekon

Prezydent ma zapierdalać i robić co do niego należy a nie
kontrolować.. Ciekawe co byś powiedział, gdyby nadajmy na to Jarek
zwyciężył i Tusk by oznajmił,ze teraz on będzie kontrolował
prezydenta.
A od patrzenia na ręce są Sejm, wyborcy, prokuratura , NIK ale na
pewno nie prezydent.

Data: 2010-07-04 22:12:35
Autor: jadrys
Prezydent -kontroler
W dniu 2010-07-03 13:14, zbig pisze:
[...]

Problem w tym że to właśnie tylko Prezydent jest niezależny. Tylko on jest w stanie nie dopuszczać do różnych matactw rządów.

Data: 2010-07-03 12:52:22
Autor: PaPi
Prezydent -kontroler
Jarosław Kaczyński przedstawił wczoraj swoją wizję prezydentury jako
organu kontrolnego wobec rządu.Już kompletnie stracił hamulce aby tak
otwarcie głosić tę wizję, która jest niezgodna z konstytucją.

I co z tego ? Myslisz, ze Konstytucja to lektura dla Jarka elektoratu ?
No moze gdyby skroty z duzymi foto "gwiazd" z niej w Fakcie zamiescili...

Data: 2010-07-03 13:03:08
Autor: awe
Prezydent -kontroler

Użytkownik "PaPi" <raz@dwa.trzy> napisał w wiadomości news:4c2f166e$1news.home.net.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -
tylko nie mow ze elektorat Po czyta konstytucje:-)
awe

Data: 2010-07-03 13:21:01
Autor: wekon
Prezydent -kontroler
"PaPi" <raz@dwa.trzy> wrote in message news:4c2f166e$1news.home.net.pl...
[...]

Dobrze móndralo, że czyta ją marszałek sejmu i kandydat na prezydenta. Mówiąc o prawie do równego dostępu do opieki zdrowotnej, powiedział, że zapisane jest ono w artykule 70 polskiej konstytucji. A w tym artykule jest opisane prawo do nauki.

Art. 68 Każdy ma prawo do ochrony zdrowia.
Art. 70 Każdy ma prawo do nauki.

wekon

Data: 2010-07-03 15:20:57
Autor: Dirko
Prezydent -kontroler
Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4c2f1d20$0$17104$65785112news.neostrada.pl...
[...]

    Obydwaj kandydaci to dyletanci

Data: 2010-07-03 17:04:38
Autor: u2
Prezydent -kontroler
W dniu 2010-07-03 15:20, Dirko pisze:
Obydwaj kandydaci to dyletanci

Jeden dużo większy od drugiego :)

Data: 2010-07-03 17:20:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Prezydent -kontroler

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c2f5187$0$19163$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-07-03 15:20, Dirko pisze:
Obydwaj kandydaci to dyletanci

Jeden dużo większy od drugiego :)

Masz rację. Jeden skończył dwutygodniowy przyspieszony kurs ekonomii (chyba w Klarysewie, ale głowy nie dam).

Data: 2010-07-03 17:23:25
Autor: u2
Prezydent -kontroler
Jeden dużo większy od drugiego :)

Masz rację. Jeden skończył dwutygodniowy przyspieszony kurs ekonomii
(chyba w Klarysewie, ale głowy nie dam).

Jeden udaje hrabiego, ale od dawna wiadomo, że WSIOwe esbuce mu życiorys
sfałszowali. Zupełnie tak jak podczas ostatniej szpiegowskiej draki w USA.

Data: 2010-07-03 17:30:41
Autor: Bogdan Idzikowski
Prezydent -kontroler

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c2f55ee$0$19183$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A co z tą szpiegowską draką w USA?

Data: 2010-07-03 17:34:57
Autor: u2
Prezydent -kontroler
Jeden udaje hrabiego, ale od dawna wiadomo, że WSIOwe esbuce mu życiorys
sfałszowali. Zupełnie tak jak podczas ostatniej szpiegowskiej draki w
USA.

A co z tą szpiegowską draką w USA?

KGB powstaje z kolan, robi przewroty a to w Kirgizji, a to w Gruzji,
zestrzeliwuje Kaczkę pod Smoleńskiem nawet w USA daje nieźle popalić dla
FBI.

Data: 2010-07-03 17:38:04
Autor: Bogdan Idzikowski
Prezydent -kontroler

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c2f58a3$0$17102$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie weksluj! Co z tą szpiegowską draką w USA?

Data: 2010-07-03 17:41:12
Autor: u2
Prezydent -kontroler
[...]

Ty wsiowy esbucu nie wiesz nawet co się na świecie dzieje ? To co ty
tutaj robisz, kopiesz się z koniem ?

Data: 2010-07-03 17:43:17
Autor: Bogdan Idzikowski
Prezydent -kontroler

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c2f5a1a$0$17102$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Z tobą, alą to na jedno wychodzi. Prawie, bo ten koń jest osłem.

NIe chodzi mi o świat. Co z tą szpiegowską draką w USA?

Data: 2010-07-03 17:45:23
Autor: u2
Prezydent -kontroler
Ty wsiowy esbucu nie wiesz nawet co się na świecie dzieje ? To co ty
tutaj robisz, kopiesz się z koniem ?

Z tobą, alą to na jedno wychodzi. Prawie, bo ten koń jest osłem.

Z osłami się zadajesz w stajni WSIOwych esbuców? A fuj! :)

Prezydent -kontroler