Prezydent na chorobowym?

Data: 2009-12-11 16:25:24
Autor: Lorn
Prezydent na chorobowym?
"Zapowiadana na jutro wizyta Lecha Kaczyńskiego w Łodzi nie dojdzie do skutku. Jak dowiedziało się radio TOK FM w Urzędzie Miasta, wizyta została odwołana ze względu na stan zdrowia prezydenta. "

Może jednak warto wrócić do tematu, który podjął Palikot. :> Stan zdrowia zwierzchnika sił zbrojnych powinien być jawny.

Data: 2009-12-11 16:26:03
Autor: Lorn
Prezydent na chorobowym?

Więcej: http://tnij.org/chory_czy_nie

Data: 2009-12-11 21:34:06
Autor: Roger Perejro
Prezydent na chorobowym?

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał

Może jednak warto wrócić do tematu, który podjął Palikot. :> Stan zdrowia zwierzchnika sił zbrojnych powinien być jawny.

Tym bardziej, że jesień jest porą roku, która nasila objawy chorób nie tylko somatycznych.

Przemek
--

"Wielu moich kolegów z partii Kaczyńskiego ma spore wątpliwości wobec tego, co się tam dzieje - twierdzi przewodniczący koła parlamentarnego Polska Plus Ludwik Dorn w wywiadzie dla "Dziennika Gazety Prawnej", wykluczając jednocześnie koalicję z PiS. Koalicja Polski Plus z PiS wydaje mu się wątpliwa. Jego zdaniem byłoby to "cwaniactwo przygłupa".

Data: 2009-12-11 17:11:02
Autor: Jadrys
Prezydent na chorobowym?
W dniu 2009-12-11 16:25, Lorn pisze:
[...]

A niby z jakiego powodu? Żeby potencjalny wróg wiedział kiedy uderzyć? Wykorzystując oficjalne wiadomości o niedyspozycji prezydenta Białoruś rozprawiłaby sie z nami w tydzień.

Data: 2009-12-11 17:50:23
Autor: Lorn
Prezydent na chorobowym?
Jadrys pisze:
[...]

A niby z jakiego powodu?

Z takiego, że stan zdrowia Prezydenta jest wątpliwy.

Żeby potencjalny wróg wiedział kiedy uderzyć?

Uderzyć Prezydenta? :>

Wykorzystując oficjalne wiadomości o niedyspozycji prezydenta Białoruś rozprawiłaby sie z nami w tydzień.

Ee Pigmeje by Nas okrążyli w jeden dzień. :-)

Data: 2009-12-11 18:44:06
Autor: Jadrys
Prezydent na chorobowym?
W dniu 2009-12-11 17:50, Lorn pisze:
Jadrys pisze:
[...]

Masz zastanawiająco duże poczucie humoru jak na tą porę dnia.

Data: 2009-12-11 19:10:34
Autor: Lorn
Prezydent na chorobowym?
Jadrys pisze:
[...]

Zawsze mam duże poczucie humoru, niezależnie od pory dnia :>

Data: 2009-12-11 19:29:29
Autor: Jadrys
Prezydent na chorobowym?
Jadrys pisze:
[...]

Zazdroszczę ci, u mnie bez paru "głębszych" humor zawsze "pod psem".

Data: 2009-12-11 19:44:00
Autor: pluton
Prezydent na chorobowym?

> [...]

> rozprawiłaby sie z nami w tydzień.

Ee Pigmeje by Nas okrążyli w jeden dzień. :-)

I Gabon by nas mogl zaatakowac...

Nullification

Data: 2009-12-11 19:56:18
Autor: Lorn
Prezydent na chorobowym?
pluton pisze:
[...]

Zrzucając orzeszki by nas pozbawił powietrza... :>

Data: 2009-12-12 19:49:50
Autor: jedrus
Prezydent na chorobowym?
Jadrys pisze:

A niby z jakiego powodu?

Moze kacza grypa wraca? No, az strach sie bac.

--
jedrus

Myślenie to ciężka i na koszt podatnika praca.
http://mokotow.btx.pl/content/view/137/1/1/1/

Data: 2009-12-13 10:08:41
Autor: cirrus
Prezydent na chorobowym?
Użytkownik "jedrus" <jedrus@nospam.btx.pl> napisał w wiadomości news:hg0p8h$7mj$1nemesis.news.neostrada.pl...
Jadrys pisze:
A niby z jakiego powodu?
Moze kacza grypa wraca? No, az strach sie bac.

Eeee, chyba choroba dyplomatyczna w związku z jednym krzesłem, które wprowadził traktat UE.

--
stevep

Prezydent na chorobowym?