Prezydent na twitterze

Data: 2011-05-22 17:06:24
Autor: Hans Kloss
Prezydent na twitterze
http://twitter.com/KomorowskiPL

"Zerwałem się w nocy na równe nogi po strzelbę, bo myślałem, że dzik
się zakradł, a to niestety tylko małżonka chrapała!"
"Przygotowania przed ślubem Kate i Williama w Londynie. Oni tam
wszyscy polować lubią więc młodej parze dam piękne poroże. Prezent że
ho, ho!"

To miło ze pan prezydent brata się z ludem i własną potencyą twittera
zaszczyca ;)
J-23

Data: 2011-05-23 09:25:56
Autor: Leprechaun
Prezydent na twitterze

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:64f06498-000a-413c-b023-ca644c07458fn11g2000yqf.googlegroups.com...
[...]

Napisz coś na temat ożenku Jarosława Kaczyńskiego. Śmiało MATOLE!

BomBel

Prezydent na twitterze