Prezydent narodowej kompromitacji.

Data: 2010-11-25 15:23:14
Autor: Ikselka
Prezydent narodowej kompromitacji.
http://blog.rp.pl/zaremba/2010/11/23/co-jaruzelski-doradzi-komorowskiemu/

Prezydent Komorowski jako prezydent szeroko(???) patrz±cy na sprawę polsk±
zaprosił do narady nad bezpieczeństwem Polski także pana Jaruzelskiego. W
kręgach PO omentuje się to pozytywnie jako "symboliczny akt polityczny"
itp. Jak to się ma do tak niedawno krytykowanego przez ww. opozycję (w tym przez
samego Komorowskiego!) nawi±zania przez J. Kaczyńskiego do nazwiska Gierka
podczas kampanii wyborczej w Sosnowcu?
:->

Data: 2010-11-25 06:41:09
Autor: Hans Kloss
Prezydent platfonskiej kompromitacji.
On 25 Lis, 15:23, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:

Jak to się ma [...]
Komoruskiego w wyborach poparło czynnie nieco ponad 29% uprawnionych
do glosowania, a owe 8 milionów 300 tysięcy to jeszcze daleko nie cały
40-milionowy naród. Choć z drugiej strony naród  ów nie potrafił się
czynnie i stanowczo przeciwstawić wyborowi tego platfonskiego durnia
więc jaka¶ czę¶ć hańby spada na nas wszystkich
J-23

Data: 2010-11-25 15:53:18
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 25 Nov 2010 06:41:09 -0800 (PST), Hans Kloss napisał(a):

[...]

Nie odpowiedziałe¶ na moje pytanie. Choc ogólnie (dosyć ogólnie) się z Tob±

Data: 2010-11-25 07:00:51
Autor: Hans Kloss
Prezydent platfonskiej kompromitacji.
On 25 Lis, 15:53, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:

Nie odpowiedzia e na moje pytanie. Choc og lnie (dosy og lnie) si z Tob
zgadzam w tym, co napisa e :-)

Pytanie jest retoryczne. Gierkowskie wspominki Kaczyńskiego były
głupie, niesmaczne i niedopuszczalne w kulturalnym towarzystwie.
Zapraszanie sowieckiego agenta "Wolskiego" do oficjalnego gremium
maj±cego wpływ na politykę bezpieczeństwa państwa to skandal na miarę
impeachmentu i Trybunału Stanu.
J-23

Data: 2010-11-25 17:10:10
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 25 Nov 2010 07:00:51 -0800 (PST), Hans Kloss napisał(a):

[...]

No więc teraz mam odpowiedĽ: to jedno i to samo.
To moze wyja¶nisz jeszcze, dlaczego jedno i to samo raz bywa powodem do
zarzutów, a innym razem do wynoszenia na ołtarze wspaniałosci???

Data: 2010-11-25 23:59:22
Autor: Kaczysta
Prezydent platfonskiej kompromitacji.

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1f3wdx5ddocae.ckdf38fx7upv$.dlg40tude.net...
[...]

Czym innym jest pu¶cić baka w towarzystwie, a czym innym publicznie się zesrać i jeszcze z tego byc dumnym.
AZ

Data: 2010-11-25 16:00:02
Autor: Si
Prezydent platfonskiej kompromitacji.
On Thu, 25 Nov 2010 06:41:09 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

[...]

Ale jakby nie patrzec, czy to sie komus podoba czy nie, zostal on
wybrany, czy wygral 100 tysiacami glosow, czy tez tylko 1, czy
glosowalo na niego 29% uprawnionych do glosowania,  czy mniej, czy
wiecej - to wszystko jest niewazne, jest wybranym prezydentem Polski i
to on reprezentuje nas przed innymi. Moze po prostu nie mieli ludzie
na kogo innego glosowac? Wyzywanie go w tej chwili jest co najwyzej
objawem braku smaku i dobrego wychowania... Ja osobiscie nie darze
sympatia obecnego prezydenta, tak samo jak nie darzylem sympatia
poprzedniego, ale jakos nie przyszlo mi nigdy do glowy, aby swoje
antypatie publicznie przekuwac w epitety, czy rzucanie wyzwiskami
dowartosciowuje wyzywajacego?

Data: 2010-11-25 07:05:23
Autor: Hans Kloss
On 25 Lis, 16:00, Si <s.zobn...@gmail.com> wrote:
 Wyzywanie go w tej chwili jest co najwyzej
objawem braku smaku i dobrego wychowania... J

Zbiera dokładnie to co sam siał wtedy kiedy prezydentem był Lech
Kaczyński. Ani my¶lę hamować się przed nazywaniem go durniem czy
chamem. I mam za sob± wyrok s±dowy- to nie s± żadne "wyzwiska"ani
"epitety" tylko OCENA. Tak orzekł S±d Najwyższy Rzeczpospolitej i nie
mnie szaraczkowi ignorować jego rozstrzygnięcia. Durnia mamy zatem za
prezydenta, matoła i chama. Ot co.
J-23

Data: 2010-11-25 17:10:59
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 25 Nov 2010 07:05:23 -0800 (PST), Hans Kloss napisał(a):

[...]

I prostaka. Oraz gafiarza.

Data: 2010-11-25 21:23:28
Autor: Azor jest pedałem
Prezydent platfonskiej kompromitacji.
Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał

[...]

Porównaj z poprzednimi wyborami i wbij sobie do durnej pały, że nie głosuje "40-milionowy naród", tylko ludzie doro¶li maj±cy do tego prawo.

Oficjalne wyniki [edytuj]Kandydat Głosy Procent
      Lech Aleksander Kaczyński 8 257 468 54,04%
      Donald Franciszek Tusk 7 022 319 45,96%
      Razem
      (głosów ważnych oddanych)[10] 15 279 787 100,0%
      Frekwencja 50,99%

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwaj±cej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroĽniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu cał± władzę i pozbawia wła¶nie ostatnich medialnych okienek na ¶wiat."

Data: 2010-11-25 13:36:42
Autor: Hans Kloss
Prezydent platfonskiej kompromitacji.
On 25 Lis, 21:23, Azor jest pedałem <Bro my RP przed pisem@...pl>
wrote:

Por wnaj z poprzednimi wyborami i wbij sobie

Wbij sobie do durnej pały platfonsie że 49% uprawnionych OLAŁA OBU
KANDYDATÓW czyli nie udzieliła poparcia żadnemu z nich. I jest to
grupa niemal 2x  liczniejsza niż  zwolennicy któregokolwiek.
J-23

Data: 2010-11-26 08:12:32
Autor: Azor jest pedałem
Prezydent platfonskiej kompromitacji.
Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w

Wbij sobie do durnej pały platfonsie że 49% uprawnionych OLAŁA OBU

O! Dotarło, że już nie "40 milionowy naród", tylko połowa uprawnionych. Postępy s±.

KANDYDATÓW czyli nie udzieliła poparcia żadnemu z nich. I jest to
grupa niemal 2x  liczniejsza niż  zwolennicy któregokolwiek.

Nie zauważyłe¶ pisdzielcu, że tylko za komuny "głosowało" 99,9% obywateli? Znasz kraj gdzie udział w wyborach bior± wszyscy uprawnieni ?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-11-25 16:22:39
Autor: Bogdan Idzikowski
Prezydent narodowej kompromitacji.

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:8tqz4uw8f6lh.z1wxrxjoqgys$.dlg40tude.net...
[...]

Ano Gierek, to I sekretarz  PZPR i nic więcej.
Jaruzelski - Pierwszy Prezydent III Przeczpospolitej Polskiej. Czy to się podoba, czy nie.

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"
"Jak nie wyl±duję(my), to mnie zabije(j±)"

Data: 2010-11-25 16:26:34
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

podoba, czy nie.

-- J. Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"
"Jak nie wyl±duję(my), to mnie zabije(j±)"

   Co stanowi oficjalny poczatek t.zw. III RP?

   AR

Data: 2010-11-25 16:30:40
Autor: Bogdan Idzikowski
Prezydent narodowej kompromitacji.

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:d7fda$4cee802f$54702a04$5866news.chello.at...

> [...]

-- J. Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"
"Jak nie wyl±duję(my), to mnie zabije(j±)"

  Co stanowi oficjalny poczatek t.zw. III RP?

Nie życzę sobie przepytywania z najnowszej historii Polski. Je¶li to cię interesuje, to google twoim przyjacielem, ewentualnie inne Ľródło wiedzy.

Data: 2010-11-25 17:08:37
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 25 Nov 2010 16:22:39 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

To jak prezydent. A wtedy nawet więcej, niż prezydent.

Jaruzelski - Pierwszy Prezydent III Przeczpospolitej Polskiej. Czy to się podoba, czy nie.

Chyba sobie żarty robisz - Jaruzelski to nie był prezydent wybrany w
demokratycznych wyborach, lecz przyniesiony w teczce pod przymusem. Wiadomo
zreszt±, pod jakim

Data: 2010-11-25 17:26:33
Autor: Bogdan Idzikowski
Prezydent narodowej kompromitacji.

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:65nl23o2m04u$.m1w3ai073o6a.dlg40tude.net...
[...]

Chyba ty żartujesz. Na własne uszy słuchałem transmisji z Sejmu!

Data: 2010-11-25 19:49:40
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 25 Nov 2010 17:26:33 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

A cóż to był wtedy za "sejm"...

Data: 2010-11-25 20:06:14
Autor: Bogdan Idzikowski
Prezydent narodowej kompromitacji.

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gh0fv77qfqfz.10znzl70c8jr8$.dlg40tude.net...
[...]

Sejm Rzeczpospolitej Polskiej.
I wszystkie inne instytucje.
Gdyby¶ wówczas popełnił przestępstwo, to zostałby¶ ukarany i np. siedział w pierdlu, mówi±c, co to za "s±d".

Data: 2010-11-25 20:27:08
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 25 Nov 2010 20:06:14 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

:-D
:-(((

I wszystkie inne instytucje.
Gdyby¶ wówczas popełnił przestępstwo, to zostałby¶ ukarany i np. siedział w pierdlu, mówi±c, co to za "s±d".

Niom, mieli¶my tej "sprawiedliwo¶ci" całe 50 latek.

Data: 2010-11-25 20:21:39
Autor: u2
[...]

I co wtedy usłyszałe¶ bezpieczniku ? :)

Data: 2010-11-25 20:27:28
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 25 Nov 2010 20:21:39 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Przył±czam się do pytania w całej dosłowno¶ci :-)

Data: 2010-11-25 20:37:56
Autor: u2
W dniu 2010-11-25 20:27, Ikselka pisze:
I co wtedy usłyszałe¶ bezpieczniku ? :)
Przył±czam się do pytania w całej dosłowno¶ci :-)

Można mi nie wierzyć, albo nie, ale większo¶ć bezpieczników chwali sobie
3 RP. Kaczka nimi wstrz±sn±ł. :)

Data: 2010-11-25 20:49:08
Autor: Si
On Thu, 25 Nov 2010 20:21:39 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

[...]

Ja wtedy slyszalem, ze zaczyna sie nowa rzeczywistosc, w ktorej kazdy,
w tym tacy jak Ty moga pisac, to co chca pisac... a tak nie jest?
Zapewne wolalbys, aby rok '89 skonczyl sie krwawa jatka...

Mozecie sobie pisac jakie tylko chcecie teorie spiskowe o okraglym
stole, zdradzie w Magdalence, itp. Jesli nie bylo by wydarzen roku
1989 teraz raczej nie moglibyscie tak pisac... a przynajmniej nie
oficjalnie bez chowania sie... i taka jest prawda... czy Wam sie to
podoba czy nie.

Data: 2010-11-25 21:05:21
Autor: u2
W dniu 2010-11-25 20:49, Si pisze:
> [...]

1989 teraz raczej nie moglibyscie tak pisac... a przynajmniej nie
oficjalnie bez chowania sie... i taka jest prawda... czy Wam sie to

Oj, zwykła cwa z ciebie asshole.

Ten sam styl, te same wywody rodem z GWna.

¦mierdzi strasznie, wręcz cuchnie :)

Data: 2010-11-25 21:09:29
Autor: Si
On Thu, 25 Nov 2010 21:05:21 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

Oj, zwykła cwa z ciebie asshole.
Ten sam styl, te same wywody rodem z GWna.
¦mierdzi strasznie, wręcz cuchnie :)

Respekcik... :) Brak argumentow = rzucanie wyzwisk... tego nie ma co
komentowac :) takich ludzi trzeba zalowac :)

Data: 2010-11-25 21:17:46
Autor: u2
W dniu 2010-11-25 21:09, Si pisze:
> [...]
Respekcik... :) Brak argumentow = rzucanie wyzwisk... tego nie ma co
komentowac :) takich ludzi trzeba zalowac :)

Jakie wyzwiska ? Tylko stwierdzenie faktów.

Cuchnie coraz bardziej, chyba otworzę sobie okno :)

Data: 2010-11-25 22:06:34
Autor: Si
On Thu, 25 Nov 2010 21:17:46 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> [...]
komentowac :) takich ludzi trzeba zalowac :)

Jakie wyzwiska ? Tylko stwierdzenie faktów.

Cuchnie coraz bardziej, chyba otworzę sobie okno :)

Co w dalszym ciagu nie zmienia faktu, iz nie potrafisz wypowiedziec
sie merytorycznie na temat :) Co do smrodu: polecam wizyte w pomieszczeniu nazywanym lazienka, tam
zapewne standardowo powinno znajdowac sie urzadzenie zwane
wanna/prysznicem z biezaca woda i kostka zwana mydlem :) Jezeli chodzi
o instrukcje uzycia tych przedmiotow: szorujesz cialo kostka,
splukujesz woda :) samo otwieranie okien, nie  wydaje mi sie aby
zadzialalo :)

Data: 2010-11-25 22:11:35
Autor: u2
W dniu 2010-11-25 22:06, Si pisze:
Cuchnie coraz bardziej, chyba otworzę sobie okno :)
Co w dalszym ciagu nie zmienia faktu, iz nie potrafisz wypowiedziec
sie merytorycznie na temat :)

Chłopcze, napisałe¶ EOT a nadal brniesz w temat złodziejstwa "władzy"
nocnej zmiany i Jeruzela. :)

Zapamiętaj chłoptasiu z małym fiutkiem, dług publiczny i deficyt
budżetowy nie bierze się z powietrza tylko z działalno¶ci
liberałów-aferałów.

Data: 2010-11-25 22:22:14
Autor: Si
On Thu, 25 Nov 2010 22:11:35 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

[...]

Wlasnie pokazujesz, iz sam nawet nie wiesz co piszesz i na jaki temat
:) widocznie, poniewaz jedyna Twoja odpowiedzia sa zawsze inwektywy to
juz sie gubisz w tematach :) EOT pisalem w innym temacie (nota bene w ktorym takze nie potrafiles
sie wypowiedziec inaczej niz za pomoca wyzwisk, choc sam chciales
podawac tam przyklady skorumpowanych politykow-zlodziei)

W tym temacie jak widac tez nie za bardzo blyszczysz :) Jezeli chodzi
o dlug publiczny to takiego pokazu ignoranctwa dawno nie slyszalem :)
usmialem sie do lez... :)

Data: 2010-11-25 22:26:27
Autor: u2
W dniu 2010-11-25 22:22, Si pisze:
[...]

No to najmocniej przepraszam je¶li ciebie obraziłem, gł±bie kapu¶ciany,
obiecuję poprawę. :)

No i o co chodzi tobie debilu do re mi fa sol la si do ? :)

Data: 2010-11-25 22:31:45
Autor: Si
On Thu, 25 Nov 2010 22:26:27 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

No to najmocniej przepraszam je¶li ciebie obraziłem, gł±bie kapu¶ciany,
obiecuję poprawę. :)

Co najwyzej rozsmieszyles :) wiec dziekuje za swietna rozrywke :)

No i o co chodzi tobie debilu do re mi fa sol la si do ? :)

W dalszym ciagu o to samo :) o to abys w koncu, jezeli masz cos do
powiedzenia, odpowiedzial merytorycznie na posty poprzednika, jezeli
nie masz nic (poza standardowymi przeklenstwami) do powiedzenia... no
coz to juz lepiej nic nie pisz :)

Data: 2010-11-25 22:35:02
Autor: u2
W dniu 2010-11-25 22:31, Si pisze:
No to najmocniej przepraszam je¶li ciebie obraziłem, gł±bie kapu¶ciany,
>obiecuję poprawę. :)
Co najwyzej rozsmieszyles :) wiec dziekuje za swietna rozrywke :)

Oczywi¶cie Herzlich willkommmen zu Kabaret.

> [...]
powiedzenia, odpowiedzial merytorycznie na posty poprzednika, jezeli
nie masz nic (poza standardowymi przeklenstwami) do powiedzenia... no

A ja spod Pisza więc piszę, chcesz tego czy nie, gł±bie kapu¶ciany.

BTW uwielbiam kapu¶niak :)

Data: 2010-11-26 14:48:46
Autor: cyc
Prezydent narodowej kompromitacji.

Przeciez juz nie zyje !!!. Dajcie mu spoczywac w spokoju 1

cyc

Data: 2010-11-25 17:29:37
Autor: u2
W dniu 2010-11-25 15:23, Ikselka pisze:
Jak to się ma do tak niedawno krytykowanego przez ww. opozycję (w tym przez
samego Komorowskiego!) nawi±zania przez J. Kaczyńskiego do nazwiska Gierka
podczas kampanii wyborczej w Sosnowcu?

Gierek choć się zadłużał to inwestował w infrastrukturę, dzięki Niemu
Polacy zaczęli żyć lepiej.

Obecnie rz±d PO-PSL się zadłuża, inwestuje w gigantycznie drogie
stadiony, a Polska przegrywa z Hiszpani± 0-6 :)

Data: 2010-11-25 18:19:42
Autor: ^^he®sk^^
On Thu, 25 Nov 2010 15:23:14 +0100, Ikselka <ikselk@gazeta.pl> wrote:

[...]

 zaprosil WSZYSTKICH bylych premierow i prezydentow. prezes pis,
 jednorazowy premier i 5-ciokrotny przegrany nie dostapil zaszczytu
 ponownego buzi-buzi z karpiem w objeciach jaruzela.

Data: 2010-11-25 20:01:27
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 25 Nov 2010 18:19:42 +0100, ^^he®sk^^ napisał(a):

On Thu, 25 Nov 2010 15:23:14 +0100, Ikselka <ikselk@gazeta.pl> wrote:

http://blog.rp.pl/zaremba/2010/11/23/co-jaruzelski-doradzi-komorowskiemu/

Prezydent Komorowski jako prezydent szeroko(???) patrzÄ…cy na sprawÄ™ polskÄ…
zaprosił do narady nad bezpieczeństwem Polski także pana Jaruzelskiego. W
kręgach PO omentuje się to pozytywnie jako "symboliczny akt polityczny"
itp. Jak to siÄ™ ma do tak niedawno krytykowanego przez ww. opozycjÄ™ (w tym przez
samego Komorowskiego!) nawiązania przez J. Kaczyńskiego do nazwiska Gierka
podczas kampanii wyborczej w Sosnowcu?
:->

 zaprosil WSZYSTKICH bylych premierow i prezydentow.

"Gdzie jest w Polsce miejsce dla komunistycznego aparatczyka, zbrodniarza,
mordercy księży i opozycjonistów, kneblującego własne społeczeństwo sługusa
obcego mocarstwa, sądzonego w Polsce za kierowanie organizacją przestępczą
o charakterze zbrojnym? Zdaniem Kancelarii Prezydenta – przy stole doradców
Bronisława Komorowskiego. Decyzja o zaproszeniu byłego sowieckiego
dyktatora na posiedzenie Rady Bezpieczeństwa Narodowego jest skandaliczna.
I tego skandalu nie da się ukryć mówiąc, że było to spotkanie ze wszystkimi
byłymi prezydentami III RP (bo można było to spotkanie inaczej
zorganizować, zapraszając tych samych ludzi poza Jaruzelskim)."
http://stanislawzaryn.salon24.pl/253384,ze-zbrodniarzem-przy-stole

 prezes pis,
 jednorazowy premier i 5-ciokrotny przegrany nie dostapil zaszczytu
 ponownego buzi-buzi z karpiem w objeciach jaruzela.

Ja mĂłwiÄ™ o Jaruzelskim. Interesuje mnie stosunek Komorowskiego do
Jaruzelskiego. Bo Jaruzelskiego Komorowski od dłuższego czasu i wyraźni
faworyzuje, prócz tego, ze zrobił go swoim doradcą :->
A Polonia na to:
http://www.radiozet.pl/Wiadomosci/Swiat/Decyzja-Komorowskiego-zbulwersowala-nowojorska-Polonie

Bo Polonia teĹĽ wie, jak i my Polacy, ĹĽe...

"... partia złożona z polityków o peerelowskich rodowodach uzyskała
społeczną legitymację. Przy okazji odbył się u nas spektakl pod tytułem
“Cynizm nagrodzony”. Ale dziś to już spór w dużej mierze historyczny.

A jednak sÄ… sytuacje graniczne, gdy ten spĂłr wraca. Gdy gra toczy siÄ™ o
pytanie, do jakich tradycji nawiązywać. Gdzie szukać korzeni naszej
współczesnej państwowości. Aksjologicznych podstaw demokracji. Niedawno
Ryszard Bugaj, odchodząc z kapituły Orderu Orła Białego, narzekał, że nowy
prezydent przymyka na cynizm oczy. Dziś ta ocena uzyskała niestety solidne
podstawy.

Wiem, że formalnie Jaruzelski był pierwszym prezydentem III RP. Ale został
nim w następstwie kontraktu zawartego pod przymusem, nawet jeśli niektórzy
go zawierający mieli inne poczucie. Potrzebnego, aby Polska była wolna, ale
do jak najszybszego zerwania. Nie wiem, jakimi doświadczeniami ma się
dzielić generał z obecną głową państwa. W rządzeniu żelazną ręką czy w
prowadzeniu polityki zagranicznej opartej na służalstwie wobec sąsiada?

Bronisław Komorowski był pierwszym, który zaczął go dopuszczać do
oficjalnych uroczystości – pierwszym zgrzytem było pojawienie się generała
na obchodach rocznicy… Bitwy Warszawskiej. Nawet Aleksander Kwaśniewski był
w tej materii ostrożniejszy. Upływ czasu goi rany, ale przecież nie
wszystkie. Wiem, ĹĽe to zabieg socjotechniczny, wiem, ĹĽe debata o PRL jest
dziś mniej roznamiętniona niż 20 czy dziesięć lat temu. Ale pewnych ludzi w
pewne miejsca wpuszczać się nie powinno. Bo wstyd."
http://blog.rp.pl/zaremba/2010/11/23/co-jaruzelski-doradzi-komorowskiemu/

Ale cóż się dziwić, kiedy od poczatku prezydentury Jaruzelski był bliski
Komorowskiemu:
http://www.wprost.pl/ar/193923/Jaruzelski-poleci-z-Komorowskim-do-Moskwy/

A teraz to sobie razem moĹĽe i do USA polecÄ…, a co :->

Data: 2010-11-25 20:48:36
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-25 20:01, Ikselka pisze:

[...]

Polonia z NY to niech się czepia swojego Bloomberga, czy Busha a nie spraw Polski i naszego Generała.

Data: 2010-11-26 18:12:30
Autor: .he®sk
On Thu, 25 Nov 2010 20:01:27 +0100, Ikselka <ikselk@gazeta.pl> wrote:

> [...]

byłymi prezydentami III RP (bo można było to spotkanie inaczej
zorganizować, zapraszając tych samych ludzi poza Jaruzelskim)."

 kto to taki ten stanislaw, jakies kolega prezesa z czasow "S" ?

> [...]

Jaruzelskiego. Bo Jaruzelskiego Komorowski od dłuższego czasu i wyraźni
faworyzuje, prócz tego, ze zrobił go swoim doradcą :->

 nie doradca, a zaprosil by wyrazil swoja opinie przed wizyta
 miedwiediewa. moim zdaniem to typowy faux pas. moze nieprzemyslany.
 mogl cos innego wykombinowac np. zaprosic cioska.
 jaruzel nie powinien goscic na salonach.

A Polonia na to:
http://www.radiozet.pl/Wiadomosci/Swiat/Decyzja-Komorowskiego-zbulwersowala-nowojorska-Polonie
Bo Polonia teĹĽ wie, jak i my Polacy, ĹĽe...

 stara polonia klaszcze za dolary, jest wewnetrznie sklocona.  opinia kliku stetryczalych piernikow nikt sie nie przejmuje.

"... partia złożona z polityków o peerelowskich rodowodach uzyskała
społeczną legitymację. Przy okazji odbył się u nas spektakl pod tytułem
“Cynizm nagrodzony”. Ale dziś to już spór w dużej mierze historyczny.

 odpowiedz mi na pytania:
    - kto zaraz po katastrofie wyglosil oredzie do przyjaciol moskali?

 - kto nazwal postkomune wspolczesna lewica, kto nazwal sld patriotami
   mimo, ze wczesniej byla to organizacja przestepcza, kto wychwalal
   patriotow z epoki gierka, kto lizal tylek napieralskiemu, az bralo
   obrzydzenie, a dzis udaje, ze nic takiego nie bylo tlumaczas sie,
   ze byl na psychotropach?

[...]

 bugaj spapral sobie kariere. swego czasu wydawal sie nieglupim
 facetem. pozniej przystal do lewactwa i skonczyl marnie.

Wiem, że formalnie Jaruzelski był pierwszym prezydentem III RP. Ale został
nim w następstwie kontraktu zawartego pod przymusem, nawet jeśli niektórzy
go zawierajÄ…cy mieli inne poczucie.

 nie wiem czy pod przymusem. na pewno byl to kompromis.
 "nasz premier, wasz prezydent". spoleczenstwo w tamtych
 wyborach (do senatu) pokazlo gdzie ma tego typu uklady.
Potrzebnego, aby Polska była wolna, ale do jak najszybszego zerwania.

 moim zdaniem jaruzelski robil w pory kiedy brezniew pozostawil go  samego sobie. interwencja zsrr bylaby wyrokiem i dla niego wiec
 ratowal wlasny tylek, a tym samym kase dla prominentow prl/pzpr.
Nie wiem, jakimi doświadczeniami ma się dzielić generał z obecną głową państwa. W rządzeniu żelazną ręką czy w prowadzeniu polityki zagranicznej opartej na służalstwie wobec sąsiada?

 a moze jak zalatwic pis na cacy?  jaruzel ma w tym doswiadczenie.

Bronisław Komorowski był pierwszym, który zaczął go dopuszczać do
oficjalnych uroczystości – pierwszym zgrzytem było pojawienie się generała
na obchodach rocznicy… Bitwy Warszawskiej.

wczesniej jaruzel otrzymal jakis medal od lecha kaczynskiego.
a pozniej:   - kto zaraz po katastrofie wyglosil oredzie do przyjaciol moskali?
[...]

Nawet Aleksander Kwaśniewski był w tej materii ostrożniejszy. Upływ czasu goi rany, ale przecież nie wszystkie. Wiem, że to zabieg socjotechniczny, wiem, że debata o PRL jest
dziś mniej roznamiętniona niż 20 czy dziesięć lat temu. Ale pewnych ludzi w pewne miejsca wpuszczać się nie powinno. Bo wstyd."

 ktos inny moglby tak napisac o prezesie pis ;o)

http://blog.rp.pl/zaremba/2010/11/23/co-jaruzelski-doradzi-komorowskiemu/

 to jedna z opinii. jarzuleski niebawem dolaczy do swoich towarzyszy.
 moze u schylku zycia chce sie "nawrocic", a komorowski daje mu taka
 szanse? co do tego zaremby. czasem pojawia sie w roznych dyskusjach
 w tvn. moim zdaniem to pisowiec nieradzacy sobie z emocjami.

Ale cóż się dziwić, kiedy od poczatku prezydentury Jaruzelski był bliski
Komorowskiemu:
http://www.wprost.pl/ar/193923/Jaruzelski-poleci-z-Komorowskim-do-Moskwy/

 niektorych to dopadla amnezja puszens. jaruzel mial leciec  do moskwy z lechem kaczynskiem, juz zapomnieliscie ?
 czy taka sytuacja nie pasuje do wizerunku wielkiego
 patrioty, ktora usiluje z brata wykreowac prezes PiS?

A teraz to sobie razem moĹĽe i do USA polecÄ…, a co :->

 wystarczy, ze sa tam fotyga i macierewicz. alez obciach!

Prezydent narodowej kompromitacji.