Prezydent narodowej kompromitacji.

Data: 2010-11-25 16:22:39
Autor: Bogdan Idzikowski
Prezydent narodowej kompromitacji.

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:8tqz4uw8f6lh.z1wxrxjoqgys$.dlg40tude.net...
http://blog.rp.pl/zaremba/2010/11/23/co-jaruzelski-doradzi-komorowskiemu/

Prezydent Komorowski jako prezydent szeroko(???) patrzący na sprawę polską
zaprosił do narady nad bezpieczeństwem Polski także pana Jaruzelskiego. W
kręgach PO omentuje się to pozytywnie jako "symboliczny akt polityczny"
itp.

Jak to się ma do tak niedawno krytykowanego przez ww. opozycję (w tym przez
samego Komorowskiego!) nawiązania przez J. Kaczyńskiego do nazwiska Gierka
podczas kampanii wyborczej w Sosnowcu?

Ano Gierek, to I sekretarz  PZPR i nic więcej.
Jaruzelski - Pierwszy Prezydent III Przeczpospolitej Polskiej. Czy to się podoba, czy nie.

Data: 2010-11-25 16:26:34
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

Ano Gierek, to I sekretarz  PZPR i nic więcej.
Jaruzelski - Pierwszy Prezydent III Przeczpospolitej Polskiej. Czy to się

-- J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"

   Co stanowi oficjalny poczatek t.zw. III RP?

   AR

Data: 2010-11-25 16:30:40
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:d7fda$4cee802f$54702a04$5866news.chello.at...

> [...]

podoba, czy nie.

-- J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"

  Co stanowi oficjalny poczatek t.zw. III RP?

Nie życzę sobie przepytywania z najnowszej historii Polski. Jeśli to cię interesuje, to google twoim przyjacielem, ewentualnie inne źródło wiedzy.

Data: 2010-11-25 17:08:37
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 25 Nov 2010 16:22:39 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

To jak prezydent. A wtedy nawet więcej, niż prezydent.

Jaruzelski - Pierwszy Prezydent III Przeczpospolitej Polskiej. Czy to się podoba, czy nie.

Chyba sobie żarty robisz - Jaruzelski to nie był prezydent wybrany w
demokratycznych wyborach, lecz przyniesiony w teczce pod przymusem. Wiadomo
zresztą, pod jakim

Data: 2010-11-25 17:26:33
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:65nl23o2m04u$.m1w3ai073o6a.dlg40tude.net...
[...]

Chyba ty żartujesz. Na własne uszy słuchałem transmisji z Sejmu!

Data: 2010-11-25 19:49:40
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 25 Nov 2010 17:26:33 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

A cóż to był wtedy za "sejm"...

Data: 2010-11-25 20:06:14
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gh0fv77qfqfz.10znzl70c8jr8$.dlg40tude.net...
[...]

Sejm Rzeczpospolitej Polskiej.
I wszystkie inne instytucje.
Gdybyś wówczas popełnił przestępstwo, to zostałbyś ukarany i np. siedział w pierdlu, mówiąc, co to za "sąd".

Data: 2010-11-25 20:27:08
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 25 Nov 2010 20:06:14 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

:-D
:-(((

I wszystkie inne instytucje.
Gdybyś wówczas popełnił przestępstwo, to zostałbyś ukarany i np. siedział w pierdlu, mówiąc, co to za "sąd".

Niom, mieliśmy tej "sprawiedliwości" całe 50 latek.

Data: 2010-11-25 20:21:39
Autor: u2
[...]

I co wtedy usłyszałeś bezpieczniku ? :)

Data: 2010-11-25 20:27:28
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 25 Nov 2010 20:21:39 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Przyłączam się do pytania w całej dosłowności :-)

Data: 2010-11-25 20:37:56
Autor: u2
W dniu 2010-11-25 20:27, Ikselka pisze:
I co wtedy usłyszałeś bezpieczniku ? :)
Przyłączam się do pytania w całej dosłowności :-)

Można mi nie wierzyć, albo nie, ale większość bezpieczników chwali sobie
3 RP. Kaczka nimi wstrząsnął. :)

Data: 2010-11-25 20:49:08
Autor: Si
On Thu, 25 Nov 2010 20:21:39 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

[...]

Ja wtedy slyszalem, ze zaczyna sie nowa rzeczywistosc, w ktorej kazdy,
w tym tacy jak Ty moga pisac, to co chca pisac... a tak nie jest?
Zapewne wolalbys, aby rok '89 skonczyl sie krwawa jatka...

Mozecie sobie pisac jakie tylko chcecie teorie spiskowe o okraglym
stole, zdradzie w Magdalence, itp. Jesli nie bylo by wydarzen roku
1989 teraz raczej nie moglibyscie tak pisac... a przynajmniej nie
oficjalnie bez chowania sie... i taka jest prawda... czy Wam sie to
podoba czy nie.

Data: 2010-11-25 21:05:21
Autor: u2
W dniu 2010-11-25 20:49, Si pisze:
> [...]

1989 teraz raczej nie moglibyscie tak pisac... a przynajmniej nie
oficjalnie bez chowania sie... i taka jest prawda... czy Wam sie to

Oj, zwykła cwa z ciebie asshole.

Ten sam styl, te same wywody rodem z GWna.

Śmierdzi strasznie, wręcz cuchnie :)

Data: 2010-11-25 21:09:29
Autor: Si
On Thu, 25 Nov 2010 21:05:21 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

Oj, zwykła cwa z ciebie asshole.
Ten sam styl, te same wywody rodem z GWna.
Śmierdzi strasznie, wręcz cuchnie :)

Respekcik... :) Brak argumentow = rzucanie wyzwisk... tego nie ma co
komentowac :) takich ludzi trzeba zalowac :)

Data: 2010-11-25 21:17:46
Autor: u2
W dniu 2010-11-25 21:09, Si pisze:
> [...]
Respekcik... :) Brak argumentow = rzucanie wyzwisk... tego nie ma co
komentowac :) takich ludzi trzeba zalowac :)

Jakie wyzwiska ? Tylko stwierdzenie faktów.

Cuchnie coraz bardziej, chyba otworzę sobie okno :)

Data: 2010-11-25 22:06:34
Autor: Si
On Thu, 25 Nov 2010 21:17:46 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> [...]
komentowac :) takich ludzi trzeba zalowac :)

Jakie wyzwiska ? Tylko stwierdzenie faktów.

Cuchnie coraz bardziej, chyba otworzę sobie okno :)

Co w dalszym ciagu nie zmienia faktu, iz nie potrafisz wypowiedziec
sie merytorycznie na temat :) Co do smrodu: polecam wizyte w pomieszczeniu nazywanym lazienka, tam
zapewne standardowo powinno znajdowac sie urzadzenie zwane
wanna/prysznicem z biezaca woda i kostka zwana mydlem :) Jezeli chodzi
o instrukcje uzycia tych przedmiotow: szorujesz cialo kostka,
splukujesz woda :) samo otwieranie okien, nie  wydaje mi sie aby
zadzialalo :)

Data: 2010-11-25 22:11:35
Autor: u2
W dniu 2010-11-25 22:06, Si pisze:
Cuchnie coraz bardziej, chyba otworzę sobie okno :)
Co w dalszym ciagu nie zmienia faktu, iz nie potrafisz wypowiedziec
sie merytorycznie na temat :)

Chłopcze, napisałeś EOT a nadal brniesz w temat złodziejstwa "władzy"
nocnej zmiany i Jeruzela. :)

Zapamiętaj chłoptasiu z małym fiutkiem, dług publiczny i deficyt
budżetowy nie bierze się z powietrza tylko z działalności
liberałów-aferałów.

Data: 2010-11-25 22:22:14
Autor: Si
On Thu, 25 Nov 2010 22:11:35 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

[...]

Wlasnie pokazujesz, iz sam nawet nie wiesz co piszesz i na jaki temat
:) widocznie, poniewaz jedyna Twoja odpowiedzia sa zawsze inwektywy to
juz sie gubisz w tematach :) EOT pisalem w innym temacie (nota bene w ktorym takze nie potrafiles
sie wypowiedziec inaczej niz za pomoca wyzwisk, choc sam chciales
podawac tam przyklady skorumpowanych politykow-zlodziei)

W tym temacie jak widac tez nie za bardzo blyszczysz :) Jezeli chodzi
o dlug publiczny to takiego pokazu ignoranctwa dawno nie slyszalem :)
usmialem sie do lez... :)

Data: 2010-11-25 22:26:27
Autor: u2
W dniu 2010-11-25 22:22, Si pisze:
[...]

No to najmocniej przepraszam jeśli ciebie obraziłem, głąbie kapuściany,
obiecuję poprawę. :)

No i o co chodzi tobie debilu do re mi fa sol la si do ? :)

Data: 2010-11-25 22:31:45
Autor: Si
On Thu, 25 Nov 2010 22:26:27 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

No to najmocniej przepraszam jeśli ciebie obraziłem, głąbie kapuściany,
obiecuję poprawę. :)

Co najwyzej rozsmieszyles :) wiec dziekuje za swietna rozrywke :)

No i o co chodzi tobie debilu do re mi fa sol la si do ? :)

W dalszym ciagu o to samo :) o to abys w koncu, jezeli masz cos do
powiedzenia, odpowiedzial merytorycznie na posty poprzednika, jezeli
nie masz nic (poza standardowymi przeklenstwami) do powiedzenia... no
coz to juz lepiej nic nie pisz :)

Data: 2010-11-25 22:35:02
Autor: u2
W dniu 2010-11-25 22:31, Si pisze:
No to najmocniej przepraszam jeśli ciebie obraziłem, głąbie kapuściany,
>obiecuję poprawę. :)
Co najwyzej rozsmieszyles :) wiec dziekuje za swietna rozrywke :)

Oczywiście Herzlich willkommmen zu Kabaret.

> [...]
powiedzenia, odpowiedzial merytorycznie na posty poprzednika, jezeli
nie masz nic (poza standardowymi przeklenstwami) do powiedzenia... no

A ja spod Pisza więc piszę, chcesz tego czy nie, głąbie kapuściany.

BTW uwielbiam kapuśniak :)

Data: 2010-11-26 14:48:46
Autor: cyc
Prezydent narodowej kompromitacji.

Przeciez juz nie zyje !!!. Dajcie mu spoczywac w spokoju 1

cyc

Prezydent narodowej kompromitacji.