Prezydent narodowej kompromitacji.

Data: 2010-11-25 18:19:42
Autor: ^^he®sk^^
Prezydent narodowej kompromitacji.
On Thu, 25 Nov 2010 15:23:14 +0100, Ikselka <ikselk@gazeta.pl> wrote:

http://blog.rp.pl/zaremba/2010/11/23/co-jaruzelski-doradzi-komorowskiemu/

Prezydent Komorowski jako prezydent szeroko(???) patrzcy na spraw polsk
zaprosi do narady nad bezpieczestwem Polski take pana Jaruzelskiego. W
krgach PO omentuje si to pozytywnie jako "symboliczny akt polityczny"
itp. Jak to si ma do tak niedawno krytykowanego przez ww. opozycj (w tym przez
samego Komorowskiego!) nawizania przez J. Kaczyskiego do nazwiska Gierka
podczas kampanii wyborczej w Sosnowcu?
:->

 zaprosil WSZYSTKICH bylych premierow i prezydentow. prezes pis,
 jednorazowy premier i 5-ciokrotny przegrany nie dostapil zaszczytu
 ponownego buzi-buzi z karpiem w objeciach jaruzela.

--

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Data: 2010-11-25 20:01:27
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 25 Nov 2010 18:19:42 +0100, ^^he®sk^^ napisał(a):

On Thu, 25 Nov 2010 15:23:14 +0100, Ikselka <ikselk@gazeta.pl> wrote:

http://blog.rp.pl/zaremba/2010/11/23/co-jaruzelski-doradzi-komorowskiemu/

Prezydent Komorowski jako prezydent szeroko(???) patrzący na sprawę polską
zaprosił do narady nad bezpieczeństwem Polski także pana Jaruzelskiego. W
kręgach PO omentuje się to pozytywnie jako "symboliczny akt polityczny"
itp. Jak to się ma do tak niedawno krytykowanego przez ww. opozycję (w tym przez
samego Komorowskiego!) nawiązania przez J. Kaczyńskiego do nazwiska Gierka
podczas kampanii wyborczej w Sosnowcu?
:->

 zaprosil WSZYSTKICH bylych premierow i prezydentow.

"Gdzie jest w Polsce miejsce dla komunistycznego aparatczyka, zbrodniarza,
mordercy księży i opozycjonistów, kneblującego własne społeczeństwo sługusa
obcego mocarstwa, sądzonego w Polsce za kierowanie organizacją przestępczą
o charakterze zbrojnym? Zdaniem Kancelarii Prezydenta – przy stole doradców
Bronisława Komorowskiego. Decyzja o zaproszeniu byłego sowieckiego
dyktatora na posiedzenie Rady Bezpieczeństwa Narodowego jest skandaliczna.
I tego skandalu nie da się ukryć mówiąc, że było to spotkanie ze wszystkimi
byłymi prezydentami III RP (bo można było to spotkanie inaczej
zorganizować, zapraszając tych samych ludzi poza Jaruzelskim)."
http://stanislawzaryn.salon24.pl/253384,ze-zbrodniarzem-przy-stole

 prezes pis,
 jednorazowy premier i 5-ciokrotny przegrany nie dostapil zaszczytu
 ponownego buzi-buzi z karpiem w objeciach jaruzela.

Ja mówię o Jaruzelskim. Interesuje mnie stosunek Komorowskiego do
Jaruzelskiego. Bo Jaruzelskiego Komorowski od dłuższego czasu i wyraźni
faworyzuje, prócz tego, ze zrobił go swoim doradcą :->
A Polonia na to:
http://www.radiozet.pl/Wiadomosci/Swiat/Decyzja-Komorowskiego-zbulwersowala-nowojorska-Polonie

Bo Polonia też wie, jak i my Polacy, że...

"... partia złożona z polityków o peerelowskich rodowodach uzyskała
społeczną legitymację. Przy okazji odbył się u nas spektakl pod tytułem
“Cynizm nagrodzony”. Ale dziś to już spór w dużej mierze historyczny.

A jednak są sytuacje graniczne, gdy ten spór wraca. Gdy gra toczy się o
pytanie, do jakich tradycji nawiązywać. Gdzie szukać korzeni naszej
współczesnej państwowości. Aksjologicznych podstaw demokracji. Niedawno
Ryszard Bugaj, odchodząc z kapituły Orderu Orła Białego, narzekał, że nowy
prezydent przymyka na cynizm oczy. Dziś ta ocena uzyskała niestety solidne
podstawy.

Wiem, że formalnie Jaruzelski był pierwszym prezydentem III RP. Ale został
nim w następstwie kontraktu zawartego pod przymusem, nawet jeśli niektórzy
go zawierający mieli inne poczucie. Potrzebnego, aby Polska była wolna, ale
do jak najszybszego zerwania. Nie wiem, jakimi doświadczeniami ma się
dzielić generał z obecną głową państwa. W rządzeniu żelazną ręką czy w
prowadzeniu polityki zagranicznej opartej na służalstwie wobec sąsiada?

Bronisław Komorowski był pierwszym, który zaczął go dopuszczać do
oficjalnych uroczystości – pierwszym zgrzytem było pojawienie się generała
na obchodach rocznicy… Bitwy Warszawskiej. Nawet Aleksander Kwaśniewski był
w tej materii ostrożniejszy. Upływ czasu goi rany, ale przecież nie
wszystkie. Wiem, że to zabieg socjotechniczny, wiem, że debata o PRL jest
dziś mniej roznamiętniona niż 20 czy dziesięć lat temu. Ale pewnych ludzi w
pewne miejsca wpuszczać się nie powinno. Bo wstyd."
http://blog.rp.pl/zaremba/2010/11/23/co-jaruzelski-doradzi-komorowskiemu/

Ale cóż się dziwić, kiedy od poczatku prezydentury Jaruzelski był bliski
Komorowskiemu:
http://www.wprost.pl/ar/193923/Jaruzelski-poleci-z-Komorowskim-do-Moskwy/

A teraz to sobie razem może i do USA polecą, a co :->

Data: 2010-11-25 20:48:36
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-25 20:01, Ikselka pisze:

[...]

Polonia z NY to niech się czepia swojego Bloomberga, czy Busha a nie spraw Polski i naszego Generała.

Data: 2010-11-26 18:12:30
Autor: .he®sk
On Thu, 25 Nov 2010 20:01:27 +0100, Ikselka <ikselk@gazeta.pl> wrote:

> [...]

byłymi prezydentami III RP (bo można było to spotkanie inaczej
zorganizować, zapraszając tych samych ludzi poza Jaruzelskim)."

 kto to taki ten stanislaw, jakies kolega prezesa z czasow "S" ?

> [...]

Jaruzelskiego. Bo Jaruzelskiego Komorowski od dłuższego czasu i wyraźni
faworyzuje, prócz tego, ze zrobił go swoim doradcą :->

 nie doradca, a zaprosil by wyrazil swoja opinie przed wizyta
 miedwiediewa. moim zdaniem to typowy faux pas. moze nieprzemyslany.
 mogl cos innego wykombinowac np. zaprosic cioska.
 jaruzel nie powinien goscic na salonach.

A Polonia na to:
http://www.radiozet.pl/Wiadomosci/Swiat/Decyzja-Komorowskiego-zbulwersowala-nowojorska-Polonie
Bo Polonia też wie, jak i my Polacy, że...

 stara polonia klaszcze za dolary, jest wewnetrznie sklocona.  opinia kliku stetryczalych piernikow nikt sie nie przejmuje.

"... partia złożona z polityków o peerelowskich rodowodach uzyskała
społeczną legitymację. Przy okazji odbył się u nas spektakl pod tytułem
“Cynizm nagrodzony”. Ale dziś to już spór w dużej mierze historyczny.

 odpowiedz mi na pytania:
    - kto zaraz po katastrofie wyglosil oredzie do przyjaciol moskali?

 - kto nazwal postkomune wspolczesna lewica, kto nazwal sld patriotami
   mimo, ze wczesniej byla to organizacja przestepcza, kto wychwalal
   patriotow z epoki gierka, kto lizal tylek napieralskiemu, az bralo
   obrzydzenie, a dzis udaje, ze nic takiego nie bylo tlumaczas sie,
   ze byl na psychotropach?

[...]

 bugaj spapral sobie kariere. swego czasu wydawal sie nieglupim
 facetem. pozniej przystal do lewactwa i skonczyl marnie.

Wiem, że formalnie Jaruzelski był pierwszym prezydentem III RP. Ale został
nim w następstwie kontraktu zawartego pod przymusem, nawet jeśli niektórzy
go zawierający mieli inne poczucie.

 nie wiem czy pod przymusem. na pewno byl to kompromis.
 "nasz premier, wasz prezydent". spoleczenstwo w tamtych
 wyborach (do senatu) pokazlo gdzie ma tego typu uklady.
Potrzebnego, aby Polska była wolna, ale do jak najszybszego zerwania.

 moim zdaniem jaruzelski robil w pory kiedy brezniew pozostawil go  samego sobie. interwencja zsrr bylaby wyrokiem i dla niego wiec
 ratowal wlasny tylek, a tym samym kase dla prominentow prl/pzpr.
Nie wiem, jakimi doświadczeniami ma się dzielić generał z obecną głową państwa. W rządzeniu żelazną ręką czy w prowadzeniu polityki zagranicznej opartej na służalstwie wobec sąsiada?

 a moze jak zalatwic pis na cacy?  jaruzel ma w tym doswiadczenie.

Bronisław Komorowski był pierwszym, który zaczął go dopuszczać do
oficjalnych uroczystości – pierwszym zgrzytem było pojawienie się generała
na obchodach rocznicy… Bitwy Warszawskiej.

wczesniej jaruzel otrzymal jakis medal od lecha kaczynskiego.
a pozniej:   - kto zaraz po katastrofie wyglosil oredzie do przyjaciol moskali?
[...]

 ktos inny moglby tak napisac o prezesie pis ;o)

http://blog.rp.pl/zaremba/2010/11/23/co-jaruzelski-doradzi-komorowskiemu/

 to jedna z opinii. jarzuleski niebawem dolaczy do swoich towarzyszy.
 moze u schylku zycia chce sie "nawrocic", a komorowski daje mu taka
 szanse? co do tego zaremby. czasem pojawia sie w roznych dyskusjach
 w tvn. moim zdaniem to pisowiec nieradzacy sobie z emocjami.

Ale cóż się dziwić, kiedy od poczatku prezydentury Jaruzelski był bliski
Komorowskiemu:
http://www.wprost.pl/ar/193923/Jaruzelski-poleci-z-Komorowskim-do-Moskwy/

 niektorych to dopadla amnezja puszens. jaruzel mial leciec  do moskwy z lechem kaczynskiem, juz zapomnieliscie ?
 czy taka sytuacja nie pasuje do wizerunku wielkiego
 patrioty, ktora usiluje z brata wykreowac prezes PiS?

A teraz to sobie razem może i do USA polecą, a co :->

 wystarczy, ze sa tam fotyga i macierewicz. alez obciach!

Prezydent narodowej kompromitacji.